پیشنهاد عجیب به لئوناردو دی کاپریو؛ به جای نجات زمین، یک سیاره جدید بخر!

لئوناردو دی کاپریو بخش قابل توجهی از زمان و پول خود را برای کمک به کره زمین اختصاص داده و مرتباً در مراسم خیریه برای جمع کردن کمکهای مالی و ویدیوهای تبلیغاتی برای این اهداف ظاهر میشود.
کدخبر (219230) | 23 مرداد 1402 | ساعت 13:27
0 141
پیشنهاد عجیب به لئوناردو دی کاپریو؛ به جای نجات زمین، یک سیاره جدید بخر!
لئوناردو دی کاپریو بخش قابل توجهی از زمان و پول خود را برای کمک به کره زمین اختصاص داده و مرتباً در مراسم خیریه برای جمع کردن کمکهای مالی و ویدیوهای تبلیغاتی برای این اهداف ظاهر میشود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لئوناردو دیکاپریو، بازیگر بزرگ هالیوود، که به خاطر نقش‌های متعدد سینمایی‌اش در سرتاسر جهان مشهور است، یک فعال محیط زیستی برجسته هم بوده که به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش با هدف حفاظت از گونه‌های حیوانی در معرض انقراض و افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوایی، مشهور است. لئوناردو بخش قابل توجهی از زمان و پول خود را برای کمک در این راه اختصاص داده و مرتباً در مراسم خیریه برای جمع کردن کمکهای مالی و ویدیوهای تبلیغاتی برای این اهداف ظاهر میشود. با این حال، او مشخصاً همه زندگیاش را وقف کمک به نیازمندان نکرده، چون در حال حاضر، او یکی از ثروتمندترین ستاره‌های سینما در تاریخ است. دی کاپریو معمولاً تبلیغات یا کمپینهای تبلیغاتی تجاری انجام نمیدهد چون از نقشهای سینمایی خود به اندازه کافی درآمد دارد و برای هر نقش بیش از 20 میلیون دلار دریافت میکند. این دستمزدیست که اکثر بازیگران رده اول هالیوود دریافت میکنند، اما با توجه به اینکه لئو هر دو یا سه سال یکبار فیلم بازی میکند، 20 میلیون دلار برای هر فیلم خیلی هم زیاد به نظر نمیرسد و بازیگران دیگری هستند که در سال، بیشتر از او در درآمد دارند. با این حال، در موارد نادری که او در کمپین‌های تبلیغاتی تجاری شرکت می‌کند، مثل وقتی که او چهره تبلیغاتی Tag Heuer بود یا در تبلیغات ژاپنی Jim Beam ظاهر شد، دستمزد زیادی دریافت میکند. حالا سوال اینست که ارزش داراییهای او چقدر است؟ لئوناردو دیکاپریو میتواند به جای نجات زمین، یک سیاره جدید بخرد! منابع متعدد، دارایی خالص او تا سال 2023 را بیش از 300 میلیون دلار اعلام کردند که این رقم، او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران سینما تبدیل میکند. اگر همه کمکهای خیریه او را در نظر بگیریم، مجموع دارایی خالص او احتمالاً چند ده میلیون بیشترتر است. با این همه پول، لئو احتمالاً میتواند به جای نگرانی در مورد نجات زمین، یک سیاره جدید برای همه ما بخرد! اما جدا از شوخی، او، حتی در شرایطی که میلیاردرهایی مثل جف بزوس، ثروت نجومی خود را در کارهای مسخرهای مثل رفتن به فضا با موشک، به باد میدهند، کار درست را میکند و هزاران دلار را در راه رسیدن به اهداف خوب صرف میکند. نقش آفرینی او در فیلم‌های جدید، از همکاری با مارتین اسکورسیزی در دو فیلم جدید گرفته تا برخی از فیلم‌هایی که هنوز اطلاعات دقیقی از آنها در دسترس نیست، نشان میدهد که کار لئو هنوز به پایان نرسیده و احتمالاً در یک دهه آینده، ارزش خالص داراییهایش را دو برابر میکند. اگر او به سرمایهگذاریهای عظیم در محیط زیست و حیات وحش ادامه دهد، احتمالاً مردم هرگز از بیشتر ثروتمند شدن او عصبانی نمیشوند. آخرین خبرها از چهره ها

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...