پیش بینی فلکس ویلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر همه ما را غافلگیر می کند

فلکس ویلر علی رغم حمایت از قهرمانی نیک واکر ، هیچ شانسی برای شان کلاریدا در آرنولد کلاسیک 2023 قائل نیست.
کدخبر (150134) | 12 اسفند 1401 | ساعت 18:28
0 150
پیش بینی فلکس ویلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر همه ما را غافلگیر می کند
فلکس ویلر علی رغم حمایت از قهرمانی نیک واکر ، هیچ شانسی برای شان کلاریدا در آرنولد کلاسیک 2023 قائل نیست.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی اخیراً پیش بینی خود را از آرنولد کلاسیک آینده 2023 ابراز کرده است. ویلر در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی المپیا شانس نیک واکر برای قهرمانی در این رقابت را بالاتر از سایر رقبا دانست و سمسون دائودا و اندرو جکد را در رتبه‌های دوم و سوم قرار داد. پیش بینی فلکس ویلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر همه ما را غافلگیر می کند [irp posts="148712" ] سی و پنجمین دوره مسابقات آرنولد کلاسیک دارای فراز و نشیب زیادی بوده است. مدت کوتاهی پس از پایان مسابقه مستر المپیا 2022، همه نگاه ها به کلمبوس معطوف شد. در حالی که لیست شرکت کنندگان این دوره از آرنولد کلاسیک تنها شامل 5 ورزشکاری بود که هیچ تجربه‌ای از حضور در رقابت‌های مهم از جمله مستر المپیا نداشتند، با افزایش مبلغ جایزه به 300 هزار دلار، ورزشکاران مطرح همچون نیک واکر و بیگ رامی هم به حضور در این رویداد روی خوش نشان دادند.

بعید است بیگ رامی قهرمان آرنولد کلاسیک شود!

اولین ورزشکاری که ورود هیجان انگیز خود را اعلام کرد نیک واکر بود که در مستر المپیا 2022 به مقام سوم رسید. چند روز بعد، پاتریک مور و اندرو جکد به لیست رقبا پیوستند. با این حال احتمالا بزرگترین شگفتی این رقابت حضور بیگ رامی بود که پس از ناکامی در مستر المپیا، برای جبران شکست حضور در آرنولد کلاسیک 2023 را انتخاب کرد. پیش بینی فلکس ویلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر همه ما را غافلگیر می کند در این مدت پیشکسوتان بدنسازی نگاهی دقیق به لیست شرکت کنندگان این دوره داشته‌اند. کوین لورون قهرمان دو دوره آرنولد کلاسیک، اخیراً در مصاحبه با پادکست RxMuscle عنوان کرد که بعید می‌داند بیگ رامی برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 توانایی لازم را داشته باشد. حالا پس از لورون، دیگر پیشکسوت بدنسازی یعنی فلکس ویلر هم که با مشکلات جسمانی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، نظر خود را درباره این دوره آرنولد کلاسیک ابراز کرده است. ویلر به ترتیب نیک واکر، سمسون داودا و اندرو جکد را به عنوان 3 نفر برتر اعلام کرده است.

فلکس ویلر : نیک واکر رقبای خود را غمگین می کند

فلکس ویلر علی رغم حمایت از قهرمانی نیک واکر، هیچ شانسی برای شان کلاریدا قائل نیست و می‌گوید او در کلمبوس شانسی نخواهد داشت.
من می‌گویم قاتل غول پیکر –نیک واکر- رقبایش را غمگین می‌کند. من فکر می کنم او برای قرار گرفتن در میان سه نفر برتر مبارزه خواهد کرد. دلیل اینکه من واکر را قهرمان می‌دانم این است که او از نظر حجم عضلات چیزی کمتر از رونی کلمن و جنت جکسون ندارد. نیک واکر توانسته خودش را توسعه دهد و این کاری است که شما همیشه نمی‌توانید آن را انجام دهید. من نیک را در باشگاه دیدم و او عزم راسخی برای موفقیت دارد.
پیش بینی فلکس ویلر از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر همه ما را غافلگیر می کند فلکس ویلر در ادامه گفته:
فکر می‌کنم او حس می‌کند احترامی که شایسته‌اش باشد را بدست نیاورده است. حتی کسب مقام سوم مستر المپیا 2022 هم وی را راضی نکرده است. اما فکر می‌کنم نیک واکر در آرنولد کلاسیک چیزهایی زیادی برای گفتن داشته باشد و او بیش از رقبایش برجسته باشد. واقعاً نباید از روی قد قضاوت کرد. درست است همیشه می‌گویم که قدم مهم است. ساختن یک خانه دو طبقه بیشتر از خانه یک طبقه طول می‌کشد اما وقتی خانه یک طبقه مستحکم ساخته شود، تخریب آن سخت تر از خانه دو طبقه می‌شود. من فکر می‌کنم نیک واکر ما را در این دوره غافلگیر خواهد کرد.
واکر اخیرا در مورد روند آماده‌سازی خود برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرده است. به گفته او این سخت ترین مرحله تمرینی در تمام زندگی‌اش بوده است. واکر 28 ساله می‌گوید بارها در این مسیر در مرز تسلیم شدن پیش رفته اما در نهایت به راهش ادامه داده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...