سورپرایزی برای ست رالینز در سامر اسلم 2023؛ بیگ ای قهرمانی می‌خواهد

کدخبر (209235) | 26 تیر 1402 | ساعت 20:24
0 324
سورپرایزی برای ست رالینز در سامر اسلم 2023؛ بیگ ای قهرمانی می‌خواهد
ممکن است ست رالینز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، با یک رقیب خاص مواجه شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حدودا دو ماه است که ست رالینز کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را در اختیار دارد اما یک رقیب قدیمی، بی صبرانه‌منتظر لغزش رالینز و تصاحب عنوان قهرمانی وی است؛ او کسی نیست جز بیگ ای که دشمنی دیرینه با ست رالینز دارد و در سال 2013 توانسته است یکبار ست رالینز را شکست دهد.

از آخرین باری که بیگ ای در رینگ WWE کشتی گرفت، بیش از یک سال می‌گذرد و پس از آن به دلیل مصدومیت، از میادین فاصله گرفت. طی این مدت اما دوران نقاهت او خوب پیش رفته و اگر نگوییم به طور کامل، اما شرایطش بسیار بهبود یافته است.

 بیگ ای در جریان حضور اخیرش در یکی از اپیزودهای پادکست After The Bell با حضور کوری گریوز و کوین پاتریک، به تشریح وضعیت مصدومیت خود پرداخت. او عنوان که به طور کامل احساس آمادگی می‌کند اما هنوز برنامه مشخصی برای بازگشت ندارد:

متاسفانه من جدول زمانی ندارم. اتفاق عالی این است که من 100 درصد احساس می‌کنم که آماده هستم. من حتی احساس کسی که گردنش را شکسته باشند، ندارم. تحرک من باورنکردنی و عالی است. قدرت من عالی است، من هیچ مشکلی ندارم.

وی در ادامه اظهار داشت که در مورد بازگشتش هیچ نظری ندارد اما خوشحال است که بدنش احساس خوبی دارد:

کاش برای بازگشت به رینگ جوابی داشتم. متأسفانه هیچی ندارم اما اتفاق خوب این است که احساس خوبی دارم، بدنم احساس خوبی دارد. من واقعاً از این بابت ممنونم. زندگی خوب است، من مورد رحمت خدا قرار دارم. می‌توانم راه بروم و انگشتان پاهایم را لمس کنم، به باشگاه بروم، همه آن چیزها.

کشتی‌گیران حرفه‌ای می‌توانند تاریخ بازگشت خود را پنهان کنند تا یک سورپرایز به طرفداران خود بدهند، و اگر این موضوع در مورد بیگ ای صدق کند، طرفداران ممکن است به طرز شگفت‌آوری او را در سامراسلم 2023 برای مبارزه با ست رالینز ببینند. او همچنین می تواند قهرمان جدید سنگین وزن جهان شود. با این حال، این‌ها فقط حدس و گمان هستند و تا کنون چیزی تایید نشده است.

 بر اساس شایعات و خط داستانی که در برند RAW به نمایش گذاشته شده، ست رالینز احتمالاً برای قهرمانی سنگین وزن جهان در سامراسلم 2023 دوباره با فین بلر روبرو خواهد شد. این در حالی است که فین بلر از قبل به اندازه‌ای قدرت پیدا کرده که بتواند قهرمان جدید سامراسلم لقب بگیرد. اما فین بلر تنها کسی نیست که رالینز باید نگران او باشد؛ یکی دیگر از اعضای جاجمنت دی، دیمیین پریست که دارنده کیف مانی این د بنک محسوب می‌شود و می‌تواند با نقد کردن عنوان خود، شانس یک مسابقه در هر زمان و هر مکانی برای رسیدن به عنوان قهرمانی تجربه کند. عنوانی که می‌تواند کمربند قهرمانی سنگین وزن WWE باشد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...