یک احتمال جذاب؛ راک در سامراسلم به WWE باز خواهد گشت؟

کدخبر (208753) | 26 تیر 1402 | ساعت 16:06
0 194
یک احتمال جذاب؛ راک در سامراسلم به WWE باز خواهد گشت؟
بازگشت دواین جانسون به دبلیو دبلیو ای موضوعی مهم و قابل انتظار است است؛ به‌خصوص حالا که دو حریف بالقوه برای او نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اگرچه طرفداران انتظار داشتند که بازگشت دواین جانسون در یک مسابقه مقابل پسرعمویش رومن رینز اتفاق بیافتد اما ممکن است این مسئله برای راک گزینه‌ قابل قبولی نباشد. با این حال، این به معنای ناممکن بودن بازگشت او نیست.

با وجود اینکه رویارویی با رومن رینز برای بازگشت قهرمان مردم ناممکن است اما احتمال بازگشت دواین جانسون به دبلیو دبلیو ای در رویداد سامراسلم و رویارویی با گریسون والر در منابع خبری مختلف WWE مطرح شده است. در اینجا، نگاه عمیق‌تری به این موضوع می‌اندازیم. 

احتمال رویارویی راک و گریسون والر در سامراسلم 2023

درگیری گریسون والر و دواین جانسون از مدتی پیش به شکل لفظی در توییتر آغاز شده است که در آن، والر مثل همیشه بخاطر بازی با کلماتش، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در واقع، والر ویدئویی منتشر کرد و در آن، دواین جانسون را دعوت کرد تا به‌عنوان مهمان در برنامه‌ی Grayson Waller Effect حضور پیدا کند. با این حال، این دعوت نشانه‌ احترام به جانسون نبود؛ زیرا والر به‌دلیل شکست‌های اخیر جانسون در سینما، او را مسخره کرد. در طول آخرین رویداد هفتگی اسمکدان، والر یکبار دیگر دواین جانسون را به سخره گرفت. انتقال این مشاجرات از توئیتر به تلویزیون، نمی‌تواند به‌صورت تصادفی باشد. این احتمال وجود دارد که این نقدهای مداوم، مقدمه‌ای برای بازگشت دواین جانسون به سامراسلم ۲۰۲۳ باشد. او هنوز هم می‌تواند به‌عنوان مهمان در برنامه Grayson Waller Effect حضور پیدا کند؛ چراکه دعوت ‌والر را رد نکرده است.

 رویارویی با والر به دواین جانسون اجازه می‌دهد تا بسیاری از مهارت‌های کلامی خود را به کار گیرد و جواب انتقادات والر را بدهد. یک بخش از سامراسلم می‌تواند به والر اختصاص داده شود و به طرفداران اجازه می‌دهد تا بازگشتی که برای مدتی‌طولانی منتظرش بوده‌اند را ببینند؛ البته بدون آسیب‌دیدن یا تغییر دادن داستان این خانواده بزرگ که هم‌اکنون در اوج خود قرار دارد.

چرا شایعه بازگشت دواین جانسون را باور کنیم؟

از آخرین حضور دواین جانسون در دبلیو دبلیو ای چهار سال گذشته است. او در جشن بیست و پنجمین سالگرد پیوستنش به کشتی کج نیز حضور نداشت اما با وجود کاهش برنامه‌ی فعالیت‌ های جانسون، شانس بازگشت او به کشتی کج وجود دارد. یک دلیل دیگر برای باور کردن شایعه بازگشت دواین جانسون، استفاده از لباس دواین جانسون توسط گریسون والر است. این مورد، احتمالاً عمدا توسط دبلیو دبلیو ای انجام شده است. نظرات والر درمورد اسمکدان نیز تأیید شده‌اند. همه نشانه‌ها به بازگشت دواین جانسون اشاره دارند. در پایان، به همین دلیل است که می‌گویند:

هیچ چیزی در دبلیو دبلیو ای غیرممکن نیست.

شرایط نابسمان صنعت سینما در ایالات متحده و اعتصابات نویسندگان و بازیگران، احتمال بازگشت موقت کشتی‌گیرانی نظیر جان سینا و راک که در هالیوود فعال بودند را به دنیای کشتی کج، قوت می‌بخشد.

آخرین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...