یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود

الکس کراسیوک معتقد است در صورت عدم مبارزه تایسون فیوری با الکساندر اوسیک، این بوکسور بریتانیایی اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد.
کدخبر (171821) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:08
0 167
یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود
الکس کراسیوک معتقد است در صورت عدم مبارزه تایسون فیوری با الکساندر اوسیک، این بوکسور بریتانیایی اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، الکس کراسیوک پروموتر الکساندر اوسیک معتقد است که تایسون فیوری با عدم انجام مبارزه برای عنوان قهرمان بلامنازع بوکس سنگین وزن جهان، بزرگترین اشتباه دوران حرفه‌ای زندگی خود را مرتکب شده است. تایسون فیوری 34 ساله و الکساندر اوسیک 36 ساله در حال مذاکره بر سر برگزاری رقابتی بودند که می‌توانست فرد برنده را به اولین بوکسور سنگین وزن جهان تبدیل کند که 4 کمربند قهرمانی اصلی را به طور همزمان در اختیار دارد. یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود

عدم توافق مالی علت اصلی بر هم خوردن مبارزه الکساندر اوسیک و تایسون فیوری

در حالی که الکساندر اوسیک در حال حاضر کمربندهای قهرمانی WBO، IBF و WBA را در اختیار دارد، تایسون فیوری به عنوان دارنده کمربند قهرمانی WBC شناخته می‌شود. با این حال این طرف اوکراینی بود که پس از اختلاف نظر در مورد مسائل مالی مبارزه، به مذاکرات پایان داد. تیم مذاکره کننده الکساندر اوسیک ادعا می‌کنند که این به دلیل خواسته‌های غیرقابل قبول و نهایی جیپسی کینگ بوده است. یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود

کراسیوک: عدم مبارزه تایسون فیوری با الکساندر اوسیک اشتباه بزرگی است!

الکس کراسیوک معتقد است با عدم اصرار فیوری برای مبارزه با اوسیک، این بوکسور بریتانیایی مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد. با وجود اینکه تقریبا دیگر شانس زیادی برای برگزاری این مسابقه وجود ندارد، پروموتر اوسیک معتقد است که فیوری همچنان برای شکل گرفتن این رویارویی باید تلاش کند.
ما می‌دانیم که تایسون فیوری شخصیت پیچیده‌ای دارد و احتمالاً برای هیچ‌کس تعجب‌آور نیست و می‌توانیم آن را در رفتار او در هفت یا ده سال اخیر ببینیم. بله، او قهرمان و حق دارد کارهایی را که می‌خواهد انجام دهد. اما در نهایت او یک بوکسور حرفه‌ای بوده و وظیفه اصلی او اجرای برنامه برای طرفداران بوکس است. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر این مبارزه به هر دلیلی برگزار نشود، این به یکی از بزرگترین اشتباهات در دوران حرفه‌ای بوکس تایسون فیوری تبدیل می‌شود.

علاقه کراسیوک به برگزاری مبارزه تایسون فیوری با الکساندر اوسیک

با این حال کراسیوک عنوان کرده است که او همچنان علاقه دارد که این مبارزه پر تقاضا را انجام دهد.
من به عنوان پروموتر الکساندر اوسیک و یک طرفدار بوکس دوست داریم این مبارزه برگزار شود. من به عنوان یک اوکراینی معمولی دوست دارم هموطنم قهرمان بلامنازع شود.
یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود طبق گزارش‌ها، تایسون فیوری برای بازگشت به رینگ در اواخر سال جاری، برای چهارمین بار با دیانتی وایلدر مواجه خواهد شد. قهرمان سنگین وزن WBC خود را برای بازگشت به میادین در ماه جولای آماده می‌کند و گفته می‌شود که ورزشگاه ومبلی برای دو تاریخ احتمالی در حالت آماده باش قرار گرفته است. تایسون فیوری و دیونتای وایلدر تاکنون سه بار مقابله هم ایستاده‌اند. تایسون فیوری هنوز اولین مبارزه خود را در سال 2023 انجام نداده و حالا خبر مبارزه چهارمش با وایلدر، طرفداران بوکس را شگفت زده کرده است. ورلد باکس نیوز مدعی است مذاکرات مقدماتی برای چهارمین مبارزه انجام شده است. گفته می‌شود که اخیراً در عربستان گفت‌وگوهای معمولی بین نمایندگان مربوطه این زوج صورت پذیرفته است. آن‌ها در ماه فوریه مبارزه تامی فیوری و جیک پاول را از نزدیک در عربستان تماشا کردند. یک ادعای بزرگ؛ عدم مبارزه با الکساندر اوسیک ، بزرگترین اشتباه زندگی تایسون فیوری بود بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...