حریف احتمالی اسرائیل آدسانیا ؛ خمزات چیمایف گزینه قهرمان UFC است!

اسرائیل آدسانیا نظرات جالبی را در خصوص خمزات چیمایف ارائه داده و گفته است که چیمایف شایسته‌ی مبارزه بر سر کسب کمربند است.
کدخبر (220107) | 25 مرداد 1402 | ساعت 14:50
0 176
حریف احتمالی اسرائیل آدسانیا ؛ خمزات چیمایف گزینه قهرمان UFC است!
اسرائیل آدسانیا نظرات جالبی را در خصوص خمزات چیمایف ارائه داده و گفته است که چیمایف شایسته‌ی مبارزه بر سر کسب کمربند است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قهرمان فعلی دسته میان وزن یو اف سی یعنی اسرائیل آدسانیا مایل به انجام مبارزه با سوپراستار چچنی یعنی خمزات چیمایف است. آدسانیا قرار است در UFC 293 از کمربند خود در برابر شان استریکلند دفاع کند. با این وجود به‌نظر می‌رسد که او از همین حالا برای آینده‌ی خود برنامه چیده است. آدسانیا معتقد است که چیمایف تنها گزینه منطقی برای اوست تا دوازدهمین مبارزه دفاع از کمربند خود را در برابر مبارز چچنی برگزار کند. چیمایف و آدسانیا قبلا پیش از این نیز یکدیگر را به انجام مبارزه فرا خوانده بودند. اسرائیل آدسانیا اخیرا در طی مصاحبه‌ای که در یک کانال یوتیوب به انجام رسیده است به صحبت درباره مبارزه بعدی خود پرداخته است.

مبارزه بعدی اسرائیل آدسانیا

در این مصاحبه از آدسانیا پرسیده شده است که بین دریکوس دو پلسیس و خمزات چیمایف کدامیک برای انجام مبارزه بر سر کسب کمربند شایسته‌ترند. آدسانیا پاسخ داده است:
قطعا چیمایف. من دوست دارم که با دریکوس مبارزه کنم؛ اما او باید بداند که اینجا او نیست که تصمیم می‌گیرد، بلکه منم.
مربی اسرائیل آدسانیا یعنی اوژن بیرمن نیز اخیرا گفته بود که دریکوس دو پلسیس مبارز تنبلی است و کار خود را جدی نمی‌گیرد. بیرمن معتقد است که مبارزان باید جدی‌تر عمل کنند و چالش‌هایی که به‌ سمتشان می‌آید را در آغوش بکشند. این ذهنیت بیرمن است که باعث شده است شاگردانش به چنین موفقیت‌های بزرگی برسند. نظرات اسرائیل آدسانیا درباره مبارزه بعدی دفاع از کمربند؛ خمزات چیمایف گزینه بعدی قهرمان UFC است پس از مجادله‌ی اسرائیل آدسانیا و دریکوس دو پلسیس در UFC 290 بود که قرار مبارزه‌ای میان این دو نفر ترتیب گرفت. در جریان این ایونت یو اف سی دو پلسیس موفق شد مدعی شماره یک دسته میان وزن یعنی رابرت ویتاکر را با یک نمایش مقتدرانه شکست دهد. پس از این پیروزی طبیعی بود که فرض شود دریکوس در جدال بعدیش با آدسانیا برای کسب کمربند مبارزه خواهد کرد. طرفداران یو اف سی نیز شدیدا منتظر برگزاری این مبارزه بودند و کنسل شدن آن از جانب دو پلسیس ناامیدی بزرگی را برای آنها رقم زد.

مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند و یک کنفرانس خبری جذاب

اسرائیل آدسانیا را با رجزخوانی‌هایش قبل از یک مبارزه و حتی در جریان مبارزه می‌شناسند. او از این قدرت خود استفاده می‌کند تا وارد ذهن حریفان خود شود و اعتماد بنفس آنان را تضعیف کند. باید انتظار داشت در مبارزه بعدی آدسانیا که برابر شان استریکلند برگزار خواهد شد شاهد یک کنفرانس مطبوعاتی بسیار جذاب باشیم. آدسانیا نوید یک کنفرانس خبری جذاب را داده است اما در عین حال گفته است که قصدی مبنی بر رجزخوانی در این کنفرانس ندارد. نظرات اسرائیل آدسانیا درباره مبارزه بعدی دفاع از کمربند؛ خمزات چیمایف گزینه بعدی قهرمان UFC است این دو نفر در کنفرانس خبری پیش از UFC 276 نیز درگیری‌هایی با یکدیگر داشتند. با این حال اسرائیل آدسانیا حالا از طریق کانال یوتیوب خود هشدارهایی را خطاب به شان استریکلند مطرح کرده است:
می‌دانم که او در خصوص این کنفرانس هیجان‌زده است چون گمان می‌کند این فرصتی برای اوست تا بدرخشد. به‌نظرم اگر او شروع به رجزخوانی در این کنفرانس کند معنی‌اش این است که فکش قرار است خرد شود. به این خاطر که وقتی زیاد حرف می‌زنید یعنی بر وظیفه‌ای که دارید متمرکز نشده‌اید.
مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند برای طرفداران یو اف سی کاملا غیرمنتظره بود. طرفداران عاشق کنفرانس‌های مطبوعاتی جذاب هستند و منتظر کنفرانس استریکلند و آدسانیا در شهر سیدنی استرالیا خواهند بود. مبارزه میان این دو نفر همانقدر که جذاب خواهد بود نفسگیر نیز خواهد بود. آخرین اخبار ازهنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...