پست مشکوک ایلان ماسک درباره WWE؛ حمایت جان سینا از ثروتمندترین مرد جهان!

جان سینا در طی یک پست، نسیت به مبارزه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک واکنش نشان داده است.
کدخبر (217869) | 18 مرداد 1402 | ساعت 19:52
0 146
پست مشکوک ایلان ماسک درباره WWE؛ حمایت جان سینا از ثروتمندترین مرد جهان!
جان سینا در طی یک پست، نسیت به مبارزه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مشاجره و منازعه بین دو غول تکنولوژی، یعنی ایلان ماسک و زاکربرگ، زمانی آغاز شد که ماسک، پستی در توئیتر منتشر و در آن اعلام کرد که حاضر است با زاکربرگ در قفس مبارزه کند. در پاسخ، زاکربرگ که مدیرعامل شرکت متا و نرم افزارهای واتس اپ، اینستاگرام و تردز است، تصویری از توئیت ماسک را به اشتراک و زیر آن عبارت «لوکیشن را برای من بفرست» را کامنت گذاشت. در حالی که انجام این مبارزه به‌طور رسمی تأیید نشده اما توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند و اکنون ماسک در توییتی نوشته است:

WWE را به‌عنوان سبک مبارزه خودم انتخاب می‌کنم.
توئیت ایلان ماسک موردتوجه جان سینا، کشتی‌گیر سرشناس دنیا و بازیگر فیلم باربی قرار گرفته است؛ کسی که به‌خاطر پست‌های متنوعش درمورد موضوعاتی مانند مد و همچنین ژست مخصوص خودش که شامل حرکت تکان دادن چهار انگشت به معنای «تو نمی‌توانی من را ببینی» و همچنین هرچیزی که مربوط به WWE است، شناخته می‌شود.

واکنش جا سینا به مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

جان سینا بدون ارائه هیچ توضیحی، به‌طور غیرمنتظره، اسکرین شات از این توئیت را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد در صورتی که ایلان ماسک بخواهد طعم حضور در مسابقات کشتی حرفه‌ای را بچشد، حمایت جان سینا را به‌عنوان قهرمان ۱۶ دوره جهان در اختیار خواهد داشت. پست مشکوک ایلان ماسک درباره WWE؛ حمایت جان سینا از ثروتمندترین مرد جهان! ایلان ماسک تمایل خود را برای اتخاذ یک سبک مبارزه با الهام از WWE ابراز کرده که باعث شد تا حدس‌وگمان‌هایی درمورد برگزاری مسابقه کشتی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ ایجاد شود. با این حال، این موضوع در حال حاضر صرفاً در حد حدس‌وگمان است؛ زیرا دانا وایت، پروموتر UFC، هیچ جزئیاتی را درمورد مسابقه تأیید نکرده است. رویارویی احتمالی بین ایلان ماسک و زاکربرگ می‌تواند به یک رویداد تاریخی تبدیل شود و احتمالاً تمام رکوردهای پرداخت به ازای بازدید را اختصاص خواهد داد. این دو سرمایه‌‌دار بزرگ دنیا، که به‌دلیل نوآوری‌های پیشگامانه خود مشهور هستند، در صورت تحقق این مبارزه، ممکن است راه را برای آینده‌ای خارق‌العاده هموار کنند. پست مشکوک ایلان ماسک درباره WWE؛ حمایت جان سینا از ثروتمندترین مرد جهان! آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...