جنجال جدید در دنیای UFC؛ رجزخوانی عجیب کانر مک گرگور برای مایکل چندلر!

دیلون دنیس در صفحه توییتر خود نوشت:خفه شو مایکل چندلر! همچنان روی زانوهایت مثل یک دختر کوچولو برای یک شب خونین التماس کن!
کدخبر (219299) | 23 مرداد 1402 | ساعت 06:09
0 260
جنجال جدید در دنیای UFC؛ رجزخوانی عجیب کانر مک گرگور برای مایکل چندلر!
دیلون دنیس در صفحه توییتر خود نوشت:خفه شو مایکل چندلر! همچنان روی زانوهایت مثل یک دختر کوچولو برای یک شب خونین التماس کن!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماجرای مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر بزرگترین پرسش این روزهای یو اف سی است. گرچه هنوز مشخص نیست که آیا اصلا این مبارزه هرگز برگزار می‌شود یا نه، اما اخیرا دیلون دنیس با شکل‌دهی به یک جنجال مجازی دوباره بر تنور این مبارزه احتمالی دمیده است. دنیس با حمله به چندلر ادعا کرده است که به‌زودی مک گرگور فک او را به دو تکه تبدیل خواهد کرد!

دیلون دنیس : خفه شو مایکل چندلر !

اخیرا مبارز دسته سبک وزن UFC یعنی مایکل چندلر ویدیویی را درباره جدال لوگان پاول و دیلون دنیس در کانال یوتیوب خود به انتشار رسانده بود. در این ویدیو چندلر دنیس را بخاطر عدم برخورداری از مهارت‌های بوکس و مبارزه مورد تمسخر قرار می‌داد و او را یک دلقک تمام‌عیار می‌نامید. به دنبال این ویدیو بود که دیلون دنیس در صفحه توییتر خود به آن واکنش نشان داد و نوشت:
خفه شو مایکل چندلر! همچنان روی زانوهایت مثل یک دختر کوچولو برای یک شب خونین التماس کن و اگر خدا دلش به حالت سوخت و به آرزویت رسیدی، آنگاه کانر فکت را دو تکه خواهد کرد.
جنجال جدید در دنیای UFC؛ کانر مک گرگور فک مایکل چندلر را دوتا خواهد کرد!منازعات لفظی حالا مدت‌هاست که میان مایکل چندلر و دیلون دنیس ادامه‌دار بوده است. این دو نفر تا بحال بارها در شبکه‌های اجتماعی با جنگ‌های کلامی خود جنجال به‌پا کرده‌اند. حالا نیز یک بار دیگر چندلر نزاعی لفظی را با دنیس آغاز کرده است و این مبارز 29 ساله آمریکایی نیز با توییت خود به این جنجال دامن زده است. خوشبختانه دیلون دنیس کسی را در کنارش دارد که می‌تواند از وزن نامش بهره بگیرد؛ و آن هم کسی نیست جز کانر مک گرگور.

نظر کانر مک گرگور درباره مبارزه لوگان پاول و دیلون دنیس

کانر مک گرگور اخیرا به تماشای مبارزه آنتونی جاشوا و رابرت هلنیوس رفته بود و در جریان این ایونت از بدنام در خصوص مبارزه لوگان پاول و دیلون دنیس سوال پرسیده شد. این قهرمان سابق یو اف سی نیز پاسخ داد که دنیس قطعا در این مبارزه پیروز خواهد شد. مک گرگور همچنین اضافه کرد که او خودش شخصا دنیس را برای این مبارزه تمرین خواهد داد:
دیلون قطعا خواهد برد. آنها هیولای درون او را بیدار کرده‌اند. من او را مدت‌هاست که می‌شناسم و بارها هم با هم تمرین کرده‌ایم. من او را کمک کرده‌ام و راهنمایش بوده‌ام. من او را برای این مبارزه تمرین خواهم داد و ضمانت پیروزی هم می‌دهم.
حضور کانر مک گرگور در کنار دیلون دنیس بدون شک یک برگ برنده برای این مبارز آمریکایی خواهد بود. با این حال شکست دادن لوگان پاول هرگز برای دنیس کار آسانی نخواهد بود. اما با رهنمون‌های قهرمان سابق یو اف سی، این ماموریت برای او ممکن خواهد بود. آخرین اخبار ازهنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...