پیش در آمدی بر UFC 286 : علت ناک اوت شدن کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز UFC 278 چه بود ؟

در چارچوب مسابقات UFC 286 ، کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز قرار خواهد گرفت.
کدخبر (156375) | 27 اسفند 1401 | ساعت 15:04
0 197
پیش در آمدی بر UFC 286 : علت ناک اوت شدن کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز UFC 278 چه بود ؟
در چارچوب مسابقات UFC 286 ، کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، چند ساعت مانده به UFC 286، شور و اشتیاق در بین علاقه‌مندان به مبارزه به اوج رسیده است. مبارزه اصلی UFC 286 بین کامارو عثمان و لئون ادواردز خواهد بود. این دو فوق‌ستاره سبک وزن، با پشتکار خود را برای مسابقه نهایی آماده و برای پیروزی تمام تلاش خود را می‌کنند. درست قبل از مبارزه، «کابوس نیجریه» با قهرمان سابق UFC دانیل کورمیر به مصاحبه پرداخت. در طول مصاحبه، عثمان در مورد برنامه خود برای بازی برگشت صحبت کرد و حتی ناراحتی خود را در برابر مرد انگلیسی منعکس کرد. عثمان علیرغم رکورد چشمگیرش، خود را به خاطر عملکرد کمتر از حد انتظارش مسئول دانست. UFC 286 : علت ناک اوت شدن کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز چه بود ؟ با این حال، زمانی که کامارو عثمان فاش کرد که دقیقاً چه اتفاقی در UFC 278 رخ داد که او را از مبارزه برابر لئون ادواردز طبق برنامه باز داشت، همه چیز منطقی به نظر آمد.

کامارو عثمان در بهترین حالت خود مقابل لئون ادواردز نبود

قبل از UFC 286، کامارو عثمان با دنیل کورمیر به یک گفتگوی جامع نشست و به ناراحتی قبلی خود نیز فکر کرد. پس از آنکه عثمان تجربه خود را بازگو کرد، مشخص شد که احتمالات بر علیه او بوده و مبارزه برای شرایط او بسیار سخت بود. ورزشکار 35 ساله اذعان داشت:
من خودم را در آن لحظه قرار دادم و دقیقاً می‌دانم به چه فکر می‌کردم، دقیقاً می‌دانم چه برنامه‌ای برای او داشتم و چه نقشه‌ای می‌کشیدم.
UFC 286 : علت ناک اوت شدن کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز چه بود ؟ وی افزود:
من او را برای حرکتی آماده می کردم، اما به این نکته توجه نکردم که با یک مصدومیت بسیار جدی وارد آن مبارزه شده بودم، که البته به کسی چیزی نگفتم و فقط وارد مسابقه شدم. بنابراین، آسیب دیدگی مانع شد که واقعاً آنطور که می‌خواستم حرکتم را اجرا کنم.
عثمان در پایان گفت:
خدا را شکر که این بار اینطور نیست.
UFC 286 : علت ناک اوت شدن کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز چه بود ؟

مبارزه کامارو عثمان مقابل لئون ادواردز در UFC 286

عثمان با دانش جدید خود آماده است تا با حریف خود روبرو شود و مبارزه‌ای بی‌سابقه را انجام دهد. او می‌داند که این بار نمی‌تواند اجازه دهد چیزی مانعش شود و قصد دارد در تلاش برای پیروزی سنگ تمام بگذارد. با نزدیک شدن UFC 286، هیجان و انتظار همچنان بالا می‌رود و کاسه‌ی صبر هواداران به سر آمده تا این دو فوق‌ستاره سبک وزن روی صحنه بروند و مبارزه‌ای ماندگار به نمایش بگذارند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...