سه گلوله ، یک تصادف و «معجزه» ؛ لرون مورفی باز هم به میادین باز خواهد گشت

لرون مورفی پس از یک تصادف سخت، علی رغم توصیه دکترها به عدم مبارزه، با موفقیت دوباره به رینگ UFC بازگشت.
کدخبر (155579) | 26 اسفند 1401 | ساعت 23:03
0 110
سه گلوله ، یک تصادف و «معجزه» ؛ لرون مورفی باز هم به میادین باز خواهد گشت
لرون مورفی پس از یک تصادف سخت، علی رغم توصیه دکترها به عدم مبارزه، با موفقیت دوباره به رینگ UFC بازگشت.

به گزارش سرخ نیوز، لرون مورفی از سه گلوله و از خونریزی شدید پس از تصادف جان سالم به در برد. دکتر ها به او گفتند که او دیگر هرگز نمی‌تواند دوباره مبارزه کند. اما او در UFC 286 حضور پیدا کرد. لرون مورفی در دسته پر وزن مبارزه می‌کند و تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است. او دوبار جان سالم به در برد و دکترها به او گوشزد کردند که او دیگر هرگز نمی‌تواند دوباره مبارزه کند. اما لرون مورفی بسیار لج باز است و در UFC 286 حضور پیدا خواهد کرد.

ماجرای تصادف سهمگین لرون مورفی در منچستر

لرون مورفی ملقب به «معجزه» در سال 2013 در منچستر مورد اصابت سه گلوله قرار گرفت و سال گذشته نیز پس از تصادف با یک ماشین و خونریزی بسیار شدید چیزی تا وداع او با این دنیا باقی نمانده بود. پس از هر دو سانحه او سریعا به بیمارستان منتقل شد و دکترها به او گفتند که دوران او به عنوان یک مبارز در UFC به اتمام رسیده است. سه گلوله ، یک تصادف و «معجزه» ؛ لرون مورفی باز هم به میادین باز خواهد گشت مبارز 31 ساله تا کنون 11 مبارزه را پیروز شده، یک مساوی به دست آورده و در هیچ مبارزه دیگری شکست نخورده است. او از سال 2021 هیچ مبارزه ای انجام نداده است اما همچنان به عنوان یکی از چهره های با استعداد بریتانیایی در UFC شناخته می‌شود. پیش از UFC 286 ناتانیل وود حریف بریتانیایی او به دلیل صدمه ای که به او وارد شد از مبارزه با لرون مورفی کناره گیری کرد و وضعیت لرون مورفی نامشخص ماند. با این حال در روزهای پایانی منتهی به تاریخ مبارزه، UFC رقیب جدید و تازه کاری را به نام Gabriel Santos برای او پیدا کرد. لرون مورفی در هفته مبارزه و در مصاحبه با رسانه های خبری گفت:
من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. بسیار هیجان زده ام. معمولا در هفته مبارزه اینطوری نیستم اما این دفعه بسیار خوشحالم.
سه گلوله ، یک تصادف و «معجزه» ؛ لرون مورفی باز هم به میادین باز خواهد گشت از او در رابطه با دو تجربه هولناکش پرسیده شد و اینکه او چطور همچنان تسلیم نشده است. او در پاسخ به این سوال گفت:
هدف، من در زندگی هدف بزرگی دارم و این همان چیزی است که من را به سم جلو حرکت می‌دهد. من حس می‌کنم که وجود در اینجا نشان دهنده سرنوشت من است. به من گفته شده بود که من دیگر نمی‌توانم مبارزه کنم اما آن ها همیشه این حرف را می‌زنند و من هم اکنون به طور کامل بهبود یافته ام. حس می‌کنم که غیبت من باعث شده که من انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مسائل مختلف داشته باشم. به نظرم من به این غیبت نیاز داشتم و برایم خوب بوده است.

مبارزه لئون ادواردز و کامارو عثمان در UFC 286

مبارزه اصلی UFC 286 بین لئون ادواردز قهرمان دسته سبک وزن و کامارو عثمان قهرمان سابق این دسته است. این سومین باری است که آن ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. آن ها اولین بار در سال 2015 مبارزه کردند که عثمان با تصمیم داوران قهرمان شد و سپس ادوادز موفق شد تا با یک ناک اوت فوق العاده قهرمانی این دسته را از آن خود کند. سه گلوله ، یک تصادف و «معجزه» ؛ لرون مورفی باز هم به میادین باز خواهد گشت ادواردز در این باره گفت:
مبارزه دوم من با عثمان یکی از بدترین مبارزه های من بود و عثمان در آن زمان نیز در اوج خود قرار داشت. او بهترین حالت خود را عرضه کرد و من نیز بدترین خودم را به نمایش گذاشتم. اما این بار مبارزه من بسیار متفاوت خواهد بود؛ البته دوباره با نتیجه یکسان.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...