واکنش باب سیچریلو به رقابت هادی چوپان و نیک واکر در مستر المپیا 2023 / چرا گرگ ایرانی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

باب سیچریلو می‌گوید که به‌نظرش فرضیه کناره‌گیری موقت بیگ رامی از رقابت‌ها محقق نخواهد شد. او همچنین نگاهی نیز به رقابت نیک واکر و هادی چوپان انداخته است.
کدخبر (169770) | 03 اردیبهشت 1402 | ساعت 00:11
0 821
واکنش باب سیچریلو به رقابت هادی چوپان و نیک واکر در مستر المپیا 2023 / چرا گرگ ایرانی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد
باب سیچریلو می‌گوید که به‌نظرش فرضیه کناره‌گیری موقت بیگ رامی از رقابت‌ها محقق نخواهد شد. او همچنین نگاهی نیز به رقابت نیک واکر و هادی چوپان انداخته است.

به گزارش سرخ نیوز، باب سیچریلو معتقد است که بیگ رامی در ادامه سال برای شرکت در مسابقات بدنسازی بر روی استیج ظاهر خواهد شد. سیچریلو در مصاحبه اخیر خود با «Desktop Bodybuilding» ادعا کرده که بیگ رامی به احتمال زیاد در مسابقات مستر المپیا 2023 شرکت خواهد کرد. او علاوه بر این به بحث در خصوص رقابت نیک واکر و هادی چوپان پرداخته است. پس از اینکه بیگ رامی به دو عنوان قهرمانی متوالی در مستر المپیا دست یافت طرفداران و کارشناسان بدنسازی انتظار داشتند که سلطه او بر دسته آزاد چند سال دیگر نیز ادامه یابد. با این حال مسابقات مستر المپیا 2022 به‌شدت رقابتی دنبال شد و رامی نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در این مسابقات هادی چوپان به مقام قهرمانی دست یافت و درک لانسفورد و نیک واکر نیز به‌ترتیب دوم و سوم شدند. شگفتی بزرگ این رقابت‌ها قرارگیری بیگ رامی در رتبه پنجم بود. باب سیچریلو: بیگ رامی در مستر المپیا 2023 شرکت خواهد کرد پس از آن بود که بیگ رامی به‌طرز غیرمنتظره‌ای در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 ظاهر شد. رامی پیش از این مسابقات شروع به بهره‌گیری از سلول درمانی برای عضلات زیر بغل، پشت بازو و جلو بازو خود نمود تا شاید بتواند ضعف‌های پیشین خود را جبران کند. دکتر خان که پزشک مشاور بیگ رامی حین این پروسه درمانی بود ابراز امیدواری کرده بود که این درمان اثرات خود را در ماه‌های پیش رو بر فیزیک بیگ رامی اعمال کند. گرچه رامی با شرایط به‌مراتب بهتری پا به مسابقات آرنولد کلاسیک گذاشت اما پیشرفت او تا حدی نبود که بتواند مانع از قهرمانی سامسون داودا در این مسابقات شود. بیگ رامی سرانجام در این مسابقات جلوتر از شان کلاریدا در جایگاه چهارم ایستاد. پس از این دو ناکامی بزرگ بود که باب سیچریلو اعلام کرد دوران اوج بیگ رامی با یک پایان ناگهانی روبرو شده است. سیچریلو گفت که رامی احتمالا دیگر هرگز نخواهد توانست به یک قهرمانی دیگر در مستر المپیا دست یابد. [irp posts="160852" ] باب سیچریلو و بیگ رامی اخیرا در کنار یکدیگر در مصاحبه‌ای مشترک ظاهر شده بود. موضوع اصلی این مصاحبه صحبت درباره آینده بدنساز مصری بود. رامی در خلال این مصاحبه اشاره کرده بود که شاید تا فرا رسیدن مستر المپیا 2024 از رقابت‌ها کناره بگیرد. اما به‌نظر می‌رسد در این باره سوءتفاهم ایجاد شده است و باب سیچریلو احتمال می‌دهد که رامی در مسابقات مستر المپیا پیش رو حاضر شود. باب سیچریلو: بیگ رامی در مستر المپیا 2023 شرکت خواهد کرد

احتمال خداحافظی بیگ رامی از بدنسازی

باب سیچریلو معتقد است که بیگ رامی به احتمال زیاد در مستر المپیا 2023 شرکت خواهد کرد:
سوءتفاهمی در خصوص مصاحبه من و رامی ایجاد شد. من وقتی آن سوال را از او کردم منظورم مسابقات مستر المپیا سال جاری بود، نه مسابقات سال آینده. من پرسیدم که آیا تا فرا رسیدن مسابقات مستر المپیا بر روی استیج دیگری نیز ظاهر خواهی شد یا نه. به‌نظرم خود رامی نیز چنین برداشتی از پرسش من داشت. بنابراین گمان نمی‌کنم که او تا سال 2024 از میادین دور بماند. بیگ رامی در این مصاحبه با صداقت کامل صحبت کرد. و به‌نظرم نشانه‌هایی از سردرگمی در حرف‌هایش دیده می‌شد. او در حال حاضر در مسیری قرار دارد که مقصد آن مشخص نیست. خودش نیز گفته است که منتظر است ببیند بدنش چه شکلی پیدا خواهد کرد. اما تا همینجا نیز تغییرات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در فیزیک او به چشم می‌خورد. می‌دانیم که او سلول درمانی و چیزهای دیگری را در این مدت پشت سر گذاشته است. اما هیچ تضمینی برای نتیجه دادن چنین تلاش‌هایی وجود ندارد. این درمان‌ها معطوف به رشته‌های عصبی هستند و من بدنسازان زیادی را می‌شناسم که بخش‌های مختلف بدنشان پس از یک حمله عصبی به‌شدت تحلیل رفته است. گاهی اوقات بدن ورزشکار هرگز به حالت قبلی خود باز نمی‌گردد. در این صورت رامی شرایط بسیار سختی را تجربه خواهد کرد.
باب سیچریلو می‌گوید که این شرایط حتی ممکن است به پایان یافتن دوران حرفه‌ای بیگ رامی منجر شود:
او ممکن است نتواند دوباره به وضعیت قبلی خود بازگردد. وقتی من گفتم که رامی احتمالا به پایان دوران اوج خود رسیده همه به من حمله کردند. اما خود او هم اعتراف کرده که ممکن است نتواند از پس شرایط فعلی بربیاید. و اگر قرار نیست به اوج برگردد احتمالا به‌طور کامل از رقابت حرفه‌ای خداحافظی خواهد کرد. هر قهرمانی چنین خواهد کرد. چرا باید بخواهی که با پنجاه درصد ظرفیت خود رقابت کنی؟ من نه فقط در خصوص رامی، بلکه برای هیچ قهرمان دیگری نیز نمی‌خواهم چنین چیزی را ببینم.

پیش بینی باب سیچریلو از مستر المپیا 2023

باب سیچریلو می‌گوید که هادی چوپان کار بسیار سختی را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا پیش رو دارد:
درست است که نیک واکر نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده است؛ اما مساله این است که هادی نیز می‌تواند پیشرفت کند. همه می‌توانند پیشرفت کنند. اما جایی که نیک واکر نمی‌تواند پیشرفتی در آن داشته باشد ساختار بدن او و تقارن آن است. و این قسمتی است که رقابت با هادی در آن برای نیک واکر بسیار دشوار خواهد بود. و صدالبته نه فقط هادی؛ چرا که معتقدم هادی برای تکرار قهرمانی خود کار بسیار سختی را پیش رو دارد.
باب سیچریلو: بیگ رامی در مستر المپیا 2023 شرکت خواهد کرد سیچریلو می‌گوید اگر هادی چوپان و نیک واکر هر دو با صد درصد آمادگی خود روی استیج ظاهر شوند هادی نیک واکر را شکست خواهد داد. او سامسون داودا را نیز یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در مسابقات مستر المپیا پیش رو می‌داند:
سامسون داودا، درک لانسفورد و چند نام تازه دیگر! بنابراین نیک برای قهرمانی نیاز دارد که به‌سختی تلاش کند. اما هرگز نمی‌شود از نیک واکر قطع امید کرد. چرا که او شدیدا سختکوش است و اگر شده تا سرحد مرگ تمرین خواهد کرد. اما باید واقعیت‌ها را هم دید. ساختار و شیپ بدنی، تناسب و تقارن، حجم عضلات و چگونگی نمایش آنها، همه اینها فاکتورهایی مهم به‌شمار می‌روند. آیا نیک جزو مدعیان قهرمانی است؟ بدون شک. آیا او هادی چوپان را شکست خواهد داد؟ به‌نظرم اگر هردو با صد درصد آمادگی خود پا به مسابقات بگذارند چوپان دست بالا را خواهد داشت.
باب سیچریلو معتقد است که اندام و ساختار بدنی نیک واکر و همچنین روحیه او بسیار شبیه به برنچ وارن، بدنساز صاحب‌نام سال‌های دور است:
برنچ وارن که یکی از دوستان نزدیک من نیز هست دوران حرفه‌ای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او بسیار به قهرمانی در مستر المپیا نزدیک بود. همچنین به قهرمانی در آرنولد کلاسیک و تمام مسابقات مهم دیگر. او نیز مثل نیک واکر به‌شدت پرتلاش بود و بیشتر از تمام رقبای خود تمرین می‌کرد.
باب سیچریلو در قسمت اخیر پادکست خود یعنی «Voice of Bodybuilding» مربیان و تمرین‌دهنده‌ها را مورد هدف قرار داده بود و ادعا کرده بود که اظهار نظرهای آنها متعصبانه و جانبدارانه است. عده‌ای از طرفداران بدنسازی عقیده دارند که باب سیچریلو صلاحیت نقد دیگران و اظهار نظر درباره بدنسازی را ندارد؛ چرا که او هرگز قهرمان مستر المپیا نشده است. سیچریلو همچنین گفته بود که قضاوت در خصوص فیزیک بدنسازان تنها از نزدیک ممکن است، نه از پشت صفحه مانیتور. جامعه بدنسازی حالا مشتاق بازگشت بیگ رامی به عرصه رقابت است. رقابت نیک واکر و هادی چوپان نیز در مستر المپیا پیش رو دیدنی خواهد بود. درک لانسفورد نیز یکی از مدعیان اصلی مدال طلاست و اخیرا رونی کلمن نیز پیشبینی کرده بود که لانسفورد قهرمان بعدی مستر المپیاست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...