بیگ رامی و احتمال استراحت یک ساله/ کناره گیری موقت قهرمان مصری؟

بیگ رامی گفته است که شاید پس از فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ برای مدتی کنار بکشد.
کدخبر (168555) | 30 فروردین 1402 | ساعت 18:50
0 125
بیگ رامی و احتمال استراحت یک ساله/ کناره گیری موقت قهرمان مصری؟
بیگ رامی گفته است که شاید پس از فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ برای مدتی کنار بکشد.

به گزارش سرخ نیوز، به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های آتی بیگ رامی هنوز مشخص نشده است. او اخیرا در یک ویدئوی یوتیوبی در کنار باب سیچریلو حاضر شده بود و گفته بود ممکن است یک سال از رقابت‌های حرفه‌ای کناره بگیرد و دوباره برای شرکت در مستر المپیا 2024 بازگردد. پس از اینکه بیگ رامی دومین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا را کسب کرد عده زیادی گمان می‌کردند که سلطنت او بر دسته آزاد چند سال دیگر ادامه یابد. همانطور که رونی کلمن هشت سال متوالی قهرمان مستر المپیا در دسته آزاد شده بود. اما این امیدها در مسابقات مستر المپیا 2022 نقش بر آب شد و این هادی چوپان بود که توانست بدل به اولین قهرمان ایرانی این مسابقات شود. بیگ رامی که مدافع عنوان قهرمانی بود در نهایت جایگاهی بهتر از پنجمی نصیبش نشد. بیگ رامی پس از این شکست خیلی زود در یک مسابقه دیگر یعنی آرنولد کلاسیک 2023 حاضر شد و در این مسابقات با نیک واکر و سامسون داودا به رقابت پرداخت. با وجود اینکه شرایط بدنی او نسبت به مسابقات مستر المپیا به وضوح بهتر شده بود اما رامی در این مسابقات نیز پشت سر سامسون داودا، نیک واکر و اندرو جکد در جایگاه چهارم ایستاد.

توصیه به بیگ رامی: از بدنسازی خداحافظی کن!

پس از این دو شکست بود که طرفداران و کارشناسان بدنسازی به بیگ رامی توصیه کردند که یا اعلام بازنشستگی کند یا مدتی از میادین دور بماند. نام باب سیچریلو نیز در میان این افراد دیده می‌شد. باب با حضور در پادکست «Voice of Bodybuilding» گفته بود که رامی دیگر نخواهد توانست به قهرمانی دیگری در مستر المپیا دست یابد. بیگ رامی می ‎گوید که ممکن است تا یک سال در هیچ رقابتی حاضر نشود با وجود اینکه بیگ رامی در اوایل سال جاری میلادی گفته بود که به رقابت در سطح حرفه‌ای بدنسازی ادامه خواهد داد اما حالا عده‌ای معتقدند که نظر او در این خصوص تغییر کرده است. رامی اخیرا در گفتگو به باب سیچریلو به شرح برنامه‌های خود برای آینده پرداخته بود.

احتمال دوری یک ساله بیگ رامی از رقابت حرفه ای

بیگ رامی می‌گوید که برای بهتر شدن خواهد جنگید و گفته است که احتمال دارد طرفداران بدنسازی او را تا مسابقات مستر المپیا 2024 بر روی استیج نبینند. از آنجا که رامی سابقه قهرمانی در مستر المپیا را دارد می‌تواند بدون کسب سهمیه در تمام رقابت‌های آتی مستر المپیا حاضر شود:
عشق من به مردم و طرفدارهایم هر روز بیشتر از قبل می‌شود. من طرفداران زیادی در کشورم دارم و آنها شیفته من هستند. بسیاری از مردم معتقدند که من هنوز می‌توانم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنم. من برای بهتر شدن خواهم جنگید.
باب سیچریلو نیز در ادامه گفته است:
اما این به تو و مربی‌ات چاد بستگی دارد. شما باید برای این هدف برنامه‌ای طرح‌ریزی کنید. آیا قرار است تا مستر المپیای سال بعدی دور از رقابت‌ها باقی بمانی؟ آیا تا آن زمان دیگر تو را بر روی هیچ استیجی نخواهیم دید؟
بیگ رامی در پاسخ به وی گفت:
فکر نمی‌‎کنم. شاید فقط در پیتسبورگ حاضر باشم.
بیگ رامی می ‎گوید که ممکن است تا یک سال در هیچ رقابتی حاضر نشود دنیس جیمز، مجری پادکست «The Menace» اخیرا به انتقادات باب سیچریلو نسبت به بیگ رامی واکنش نشان داده بود. او معتقد بود باب قیاس مع‌الفارق صورت داده است و بیگ رامیِ اکنون را در کنار بیگ رامیِ ده سال قبل قرار داده است. سیچریلو پس از دو شکست اخیر بیگ رامی دائما در تیتر خبرها بوده است. او پس از قهرمانی سامسون داودا در مسابقات آرنولد کلاسیک، داودا و درک لانسفورد را رقیبان اصلی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا پیش رو دانسته بود. نیک واکر که در مسابقات سال گذشته به مقام سوم دست یافت اخیرا گفته بود که هادی چوپان نمی‌تواند عنوان قهرمانی‌اش را تکرار کند و با همین یک قهرمانی به کار خود پایان خواهد داد. گرچه برنامه‌های آتی بیگ رامی هنوز مشخص نیست اما او قصد دارد امسال برخلاف سال گذشته در فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ پرو حاضر شود. بسیاری از افراد معتقدند که آنچه بر روی استیج پیتسبورگ پرو دیده خواهد شد مقدمه‌ای است بر مسابقات مستر المپیا پیش رو. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...