کلوچه‌‌ای که کار نیک واکر را در آرنولد کلاسیک ساخت!

اخیرا نیک واکر در مصاحبه با کانال یوتیوبی «Mutant and The Mouth» در مورد غذای خارج از رژیم خود صحبت کرده که همین مساله واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
کدخبر (177800) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:31
0 205
کلوچه‌‌ای که کار نیک واکر را در آرنولد کلاسیک ساخت!
اخیرا نیک واکر در مصاحبه با کانال یوتیوبی «Mutant and The Mouth» در مورد غذای خارج از رژیم خود صحبت کرده که همین مساله واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر به عنوان پدیده جدید دنیای بدنسازی خود را معرفی کرده است. این بدنساز 28 ساله با قهرمانی در نیویورک پرو 2021 و آرنولد کلاسیک 2021 توانست نامی برای خود دست و پا و روند موفقیت‌هایش را آغاز کند. با این حال حتی سخت‌کوش‌ترین ورزشکاران هم گاهی نیاز دارند برنامه سخت تمرینی و رژیم غذایی‌شان را کنار بگذارند و به خود استراحت دهند. نیک واکر هم از این قاعده مستثنی نیست زیرا او هم هر از گاهی از رژیم غذایی سخت خود صرف نظر می‌کند و به خوردن غذاهایی خارج از برنامه و رژیم روی می‌اورد.

غذای خارج از رژیم نیک واکر چیست؟

اخیرا نیک واکر در مصاحبه با کانال یوتیوبی «Mutant and The Mouth» در مورد غذای خارج از رژیم خود صحبت کرده که همین مساله واکنش‌های زیادی به همراه داشت و به تیتر خبرها تبدیل شد. با این حال غذای خارج از رژیم نیک واکر چیزی نیست که مورد انتظار ما باشد. کلوچه‌‌ای که کار نیک واکر را در آرنولد کلاسیک ساخت!به گفته نیک واکر خوردن غذای خارج از رژیم یا به نوعی غذای غیر سالم برای بدنسازان مفهومی دور از ذهن نیست چراکه همیشه آنها تمایل به مصرف غذاهای پرکالری در دوران خارج از فصل مسابقات دارند. با این حال واکر به جای غذاهای ناسالم فرآوری شده مانند پیتزا یا همبرگر، غذایی را ترجیح می‌دهد که هنوز هم ارزش غذایی داشته باشد. غذای خارج از رژیم او شامل نان قهوه‌ای، سالاد سزار و چند پیش غذا مانند رول آووکادو است. او به گای سیسترنینو، نیک تریگیلی و ست فروس می‌گوید:
من فقط مقادیر بی‌شماری نان قهوه‌ای می‌خورم. من معمولاً یک سالاد سزار می‌خورم زیرا آن را دوست دارم... معمولاً حدود 2 تا 3 بار پیش‌غذا می‌خورم.
اگرچه ممکن است این غذایی پرکالری و دهان پر کنی نباشد که بسیاری از مردم آن را به عنوان یک غذای خارج از رژیم تصور می‌کنند اما با این حال انتخاب واکر برای غذای خارج از رژیم، حس رضایت او را همچنان حفظ می‌کند. این سطح از نظم و انضباط گواهی بر فداکاری و تعهد او به ورزش بدنسازی است. با این حال، قهرمان مردمی مستر المپیا در سال 2022 اخیراً در تیتر خبرها قرار گرفت چراکه در آستانه یکی از مسابقات خود در حال خوردن یک غذای خارج از رژیم دیده شد.

کلوچه هایی که باعث شکست نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023 شد

نیک واکر در اینستاگرام عکسی از خوردن کلوچه منتشر کرد که باعث شد جامعه بدنسازی به آن واکنش نشان دهد. با این حال عجیب‌تر از خوردن کلوچه، زمانی بود که واکر برای خوردن آن انتخاب کرده بود چراکه تنها 5 هفته تا آغاز آرنولد کلاسیک 2023 زمان باقی مانده بود. او در توضیح این عکس نوشت:
در روز کلوچه، حتما گلایکود را انتخاب می‌کنم.
با این حال در شب مسابقه، جهش یافته با هیکل کات خود فوق العاده به نظر می‌رسید. اگرچه واکر با اختلاف اندکی از سامسون داودا شکست خورد و موفق به بالا بردن جام نشد، اما بدن او هوادارانش را تحت تاثیر قرار داد. البته برخی هم می‌گویند همین کلوچه‌ها عامل شکست واکر در این رویداد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...