سیر تکاملی وحید بادپی برای مستر المپیا ؛ یوز ایرانی پدیده اورلاندو می‌شود؟ + ویدئو

کدخبر (218071) 18 مرداد 1402 | ساعت 23:30
3 272
وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک ویدئویی از حرکت کول هالتر دست جمع را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که این روزها برای حضور در مستر المپیا 2023 آماده می‌شود اخیرا ویدئویی از تمرینات خود را به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو، وحید بادپی در حال اجرای «کول هالتر دست جمع» دیده می‌شود. این حرکت تمرینی برای تقویت عضلات کول استفاده می‌شود و جزء خانواده حرکات پشت است و عمدتا در تمرین روز سرشانه در برنامه تمرینی ورزشکاران قرار دارد. وحید بادپی با قهرمانی در شرو کلاسیک هند 2023 مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد و حالا همه منتظر مقام وحید بادپی در مستر المپیا هستند.

پیشرفت محسوس وحید بادپی

پیشرفت کیفیت عضلات وحید بادپی در ماه‌های اخیر کاملا مشهود بوده و این بدنساز ایرانی در نمای پشت کاملا مشابه یک تندیس خوش تراش و اثر دست یک مجسمه‌ساز ماهر است.

سیر تکاملی وحید بادپی برای مستر المپیا ؛ کول هالتر دست جمع یوز ایرانی + ویدئوبا وجود اینکه امکانات تمرینی وحید بادپی با همتایان خارجی خود به هیچ وجه قابل قیاس نیست، این بدنساز ایرانی طی ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در بزرگترین رقابت بدنسازی سال و در حضور کریس بامستد، رامون دینو، اورس کالچینسکی و سایر بدنسازان کوالیفای شده مستر المپیا، در استیج این مسابقات بدرخشد.

ویدئو: کول هالتر دست جمع وحید بادپی

خبر خوش وحید بادپی درباره ویزای آمریکا

وحید بادپی که سال گذشته نیز با قهرمانی در تایلند پرو مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده بود، به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در مستر المپیا 2022 نشد. با این حال این بدنساز ایرانی دست از تلاش نکشید و امسال با قهرمانی در هند، باز هم شانس حضور در مستر المپیا را کسب کرد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


بادپی درباره اقدامات خود برای اخذ ویزای آمریکا صحبت رسمی نداشته با این حال این بدنساز دسته فیزیک کلاسیک روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی وعده «اخبار خوش» در این باره را داده بود.

سیر تکاملی وحید بادپی برای مستر المپیا ؛ کول هالتر دست جمع یوز ایرانی + ویدئومستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و تا به امروز در میان بدنسازان ایرانی، هادی چوپان، بهروز تابانی، وحید بادپی، محمدرضا تبریزی و آریا صفایی مجوز حضور در دسته‌های مختلف بزرگترین رقابت بدنسازی سال را کسب خواهد کرد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگر عضلات پشت بادپی چوپان داشت تا سالیان سال قهرمان میشد..چون هادی عضلات شکم و پا و سینه و دلتویید خفنی داره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
این چه بدنیه بابا ولمون کنید هرگوزی بلند شد مسترالمپیا
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...