تام پلاتز آخرین قربانی افراط در تمرین: دهانم باز نمی شود!

کدخبر (217461) | 18 مرداد 1402 | ساعت 13:28
1 244
تام پلاتز آخرین قربانی افراط در تمرین: دهانم باز نمی شود!
تام پلاتز در یک ویدیو اینستاگرامی اعلام کرد که دچار یک عارضه عصبی در ناحیه صورت شده است که از تمرینات پرفشارش نشات می گیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسطوره بدنسازی یعنی تام پلاتز را با عضلات پا استثنایی او و تعهدش به این ورزش می‌شناختند. پلاتز حالا مدت‌هاست که در سطح بسیار پرفشار تمرین می‌کند.

تمرینات پا پلاتز که او در آن با بی‌شمار ست تمرینی خود را تا مرز اتمام کامل نیرو پیش می‌برد نمونه‌ای از تمرینات پرفشار این بدنساز هستند.

با این حال هرچه سن یک ورزشکار افزایش می‌یابد نیاز است که فشار تمرینات او نیز کاهش پیدا کند. متاسفانه با افزایش سن تام پلاتز عوارض تمرینات پرفشار گریبان‌گیر این بدنساز شده‌اند.

پلاتز اخیرا در صفحه اینستاگرام خود به صحبت درباره این عوارض و شرایط نامساعد خود در حال حاضر پرداخته است.

پلاتز و درگیری با یک عارضه عصبی در ناحیه صورت

تام پلاتز در ویدئوی اینستاگرامی اخیر خود گفته است که در ناحیه صورت با یک آسیب عصبی حاد مواجه شده است. پلاتز می‌گوید که این آسیب ناشی از ریکاوری ناکافی و تمرین بیش از حد برای او رخ داده است. گرچه بدنسازان در جوانی می‌توانند عوارض تمرین بیش از حد را از خود دور نگه دارند، اما این کار با افزایش سن هرچه سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. تام پلاتز می‌گوید که این عارضه عصبی باعث شده است که یک طرف صورتش به خوبی طرف دیگر عمل نکند:

بسیاری از شما پرسیده‌اید که مشکل صورت تام چیست؟ چرا او شبیه سیلوستر استالونه حرف می‌زند؟ باید بگویم که این یک عارضه ناشی از تمرین بیش از حد است.

اسطوره بدنسازی گرفتار عوارض ناشی از تمرین بیش از حد؛ تام پلاتز آخرین قربانی افراط در تمرین پلاتز در ادامه گفته است:

البته در حال بهتر شدن است و انتظار دارم که به‌زودی کاملا برطرف شود. این عارضه باعث شده است که عصب‌های صورتم به‌درستی عمل نکنند و همانطور که می‌بینید دهانم هنگام حرف زدن به‌خوبی باز نمی‌شود.

این گفته‌های تام پلاتز نشان می‌دهد که حتی بدنسازان حرفه‌ای نیز ممکن است با عواقب تمرین بیش از حد روبرو شوند.

قدردانی تام پلاتز از همسرش

تام پلاتز در ادامه ویدئوی خود گفته است که همسرش پس از روبرو شدن با این چالش اخیر کمک فراوانی به او کرده است. حمایت اعضای خانواده و کسانی که دوستشان دارید و حضور آنها در هنگام سختی‌ها چیزی‌ست که قابل جایگزینی با هیچ چیز دیگری نیست. همسر سوم پلاتز که چا نام دارد پس از مواجه شدن این بدنساز با مشکلات اخیر دلگرمی بزرگی برایش بوده است و حمایت کاملی را از همسر خود صورت داده است. اسطوره بدنسازی گرفتار عوارض ناشی از تمرین بیش از حد؛ تام پلاتز آخرین قربانی افراط در تمرین


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


تام پلاتز در این خصوص گفته است:

چا کمک فراوانی به من کرده است. او حتی رژیم غذایی من را نیز پس از این عارضه تغییر داده است و در مسیر بهبودی کامل با عشق فراوان در کنارم بوده است. امیدوارم که با حمایت و دلگرمی او به‌زودی این چالش را پشت سر بگذارم.

ما نیز برای تام پلاتز آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم. شرایط فعلی او یک بار دیگر به یاد ما می‌آورد که افراط در تمرینات بدنسازی می‌تواند عواقب بدی را برایمان به همراه داشته باشد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عضلات پا تنها عضله یه که ربطی به دارو نداره و تلاش کردن و شدتش تعیین میکنه که چطوری باشه
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...