اقدام عجیب هادی چوپان ؛ آپدیتی که همه را به اشتباه انداخت!

کدخبر (228499) 19 شهریور 1402 | ساعت 23:21
0 1559
انتشار آپدیت‌های قدیمی از سوی هادی چوپان در صفحه اینستاگرامی شخصی این بدنساز، باعث برخی اشتباهات از سوی رسانه‌ها شده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، روز گذشته هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2023 تصویر و ویدئویی را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت که برخی رسانه‌های ایرانی و حتی رسانه‌ای بین‌المللی چون کانال یوتیوبی Nick's Strength and Power را به اشتباه انداخت. چند روز پیش انتشار آپدیت بدنی هادی چوپان بعد از حدود 40 روز سکوت خبرساز شده بود. آپدیتی که نشان دهنده بهبود وضعیت عضلات پشت هادی چوپان بود. با این حال، هادی چوپان توضیحی در مورد زمان و مکان تصاویر و ویدئوهای جدید خود نداده است، با این حال به نظر می‌رسد این آپدیت مربوط به یک یا دو هفته پیش از مستر المپیا 2022 باشد که در ادامه دلایل مربوط به این ادعا را بررسی خواهیم کرد.

ویدئوی خبرساز هادی چوپان

در این ویدئو، هادی چوپان با کاتی نزدیک به دوره استیج دیده می‌شود و این در حالی است که حدود دو ماه تا مستر المپیا باقی مانده و در حال حاضر دوره کات وی به تازگی آغاز شده و طبیعی است که در چنین شرایطی، بدن او دارای حجم بیشتر و کات کمتری نسبت به این ویدئوی خبرساز باشد.

ویدئویی که از آن به عنوان آپدیت بدنی هادی چوپان یاد شده است

ضمنا یادآوری می‌کنیم که هادی امسال با حجم بیشتری نسبت به ویدئوی منتشر شده و البته کاندیشن و کات بهتری نسبت به ورژن سال گذشته روی استیج خواهد رفت. همچنین استایل موهای هادی چوپان در این ویدئو نشان می‌دهد که این ویدئو احتمالا مربوط به سال گذشته و باشگاهی که هنی رامبد در آن فعالیت دارد (در دالاس) ضبط شده باشد.


 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


علاوه بر این برخی رسانه‌ها در رابطه با حضور هادی چوپان در خاک آمریکا خبرهایی منتشر کرده‌اند که در این میان، شخص هادی چوپان و یا منابع نزدیک به او در این باره اظهار نظری نداشته‌اند و از همین رو صحت این خبرها قابل تایید نیست. باید دید هادی چوپان در شرایطی که امسال با بدنی به مراتب پخته‌تر روی استیج خواهد رفت به چه دلیلی آپدیت‌های بدنی سال گذشته خود را به اشتراک گذاشته است. برخی مدعی شده‌اند که این کار نتیجه منفی برای او به همراه خواهد داشت و این در حالی است که رقبای هادی همه روزه آپدیت‌های جدیدی از خود منتشر می‌کنند. طبق رویه‌ای که در سال‌های اخیر از هادی چوپان شاهد بوده‌ایم، گرگ ایرانی معمولا خیلی اهل انتشار آپدیت‌های بدنی تا چند روز مانده به استیج نیست و باید دید این بدنساز ایرانی در 8 هفته باقی مانده تا مستر المپیا همین روند را ادامه خواهد یا شاهد تغییراتی در استراتژی رسانه‌ای وی خواهیم بود. مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و هادی چوپان برای قهرمانی در این مسابقات، رقبای سرسختی چون درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر را پیش رو دارد. جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...