خاطرات یک اجرای مشترک در سوپربول؛ جینفر لوپز در کنار شکیرا!

در حال حاضر شکیرا و جنیفر لوپز در بین تاثیرگذارترین خواننده های دنیا به شمار می روند و هردوی آنها در مراسم جادویی سوپربول سال 2020 در کنار هم به اجرای برنامه پرداختند.
کدخبر (200983) | 09 تیر 1402 | ساعت 10:05
0 131
خاطرات یک اجرای مشترک در سوپربول؛ جینفر لوپز در کنار شکیرا!
در حال حاضر شکیرا و جنیفر لوپز در بین تاثیرگذارترین خواننده های دنیا به شمار می روند و هردوی آنها در مراسم جادویی سوپربول سال 2020 در کنار هم به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش سرخ نیوز، جنیفر لوپز و شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، چند سال پیش در صنعت موسیقی با هم همکاری موفقی داشتند. هردوی آنها در طول دهه اخیر بارها روی صحنه رفتند و جزو چهره های سرشناس دنیای موسیقی به حساب می آیند و در عین حال احترام زیادی هم برای یکدیگر قائلند. جی لو، رگ و ریشه ای پورتوریکویی دارد و شکیرا نیز اصالتا اهل کلمبیاست. اما هردوی آنها توانسته اند تا با موسیقی اسپانیایی خود بازار موسیقی انگلیسی زبان را مال خود کنند و همزمان در صنعت موسیقی آمریکای لاتین هم فعالیت دارند.

جنیفر لوپز : من و شکیرا دوره خوبی داشتیم

جنیفر لوپز در گفتگو با مجله ووگ درمورد شکیرا اظهار نظر کرده و به یادآوری دورانی پرداخته که آنها کارشان را در صنعت موسیقی آمریکا آغاز کرده بودند:
یادم می آید که وقتی کارم را شروع کرده بودم، من، ریکی مارتین و شکیرا، وارد بازار موسیقی انگلیسی زبانها شده بودیم و چه دوره خوبی بود. این به ما دید خوبی داد که تا امروز هم ادامه دارد.
در حال حاضر شکیرا و لوپز در بین تاثیرگذارترین خواننده های دنیا به شمار می روند و هردوی آنها در مراسم جادویی سوپربول سال 2020 در کنار هم به اجرای برنامه پرداختند. در جریان آن مراسم، جو فوق العاده ای بر سالن حاکم بود و حاضران به شدت تحت تاثیر برنامه حیرت آور این دو خواننده بزرگ قرار گرفتند.

اجرای دو نفره جنیفر لوپز و شکیرا در مراسم سوپربول، بدترین ایده ممکن بود!

هنوز هم از آن برنامه به عنوان یکی از به یادماندنی ترین اجراها در سوپربول یاد می شود. جنیفر لوپز حالا با مروری بر آن روزها، درمورد اتفاقاتی که در پشت صحنه آن مراسم رخ داد صحبت کرده و حالا مشخص شده که پشت صحنه اوضاع آنقدرها هم شگفت انگیز و جادویی نبوده. لوپز در این باره گفته:
اجرای دو نفره در مراسم سوپربول، بدترین ایده ممکن بود. ما شش دقیقه و سی ثانیه زمان اجرای ترانه داشتیم و اگر هرکداممان یک دقیقه زمان می گرفتیم، در مجموع 5 دقیقه زمان باقی می ماند. ما می بایست از این زمان بهره می بردیم و قرار نبود که شوی رقص اجرا کنیم. اجرای دو نفر در سوپربول، بدترین ایده ممکن بود و همینطور هم شد.
او تجربه اجرای برنامه در سوپربول را در مستند زندگی اش در نتفلیکس به نام «Halftime» مرور کرده و معتقد است که اجرای دو نفره با شکیرا در سوپربول بدترین ایده ممکن بود. حتی اگر مشکلاتی در پشت صحنه آن برنامه به وجود آمد، هردوی آنها هنوز هم معتقدند که به خوبی توانستند در آن مراسم برنامه شان را اجرا کنند و شبی جادویی را برای حضار بسازند. آخرین اخبار چهره های موسیقی :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...