ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!

کدخبر (227375) | 17 شهریور 1402 | ساعت 14:30
0 485
ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!
ریگان گرایمز بدنساز کانادایی که سال گذشته در مسابقات حرفه‌ای حضور نداشت در تلاش است تا با قهرمانی در مسابقات بدنسازی فلکس ویکند پرو در ایتالیا، بار دیگر مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریگان گرایمز یکی از پر سر و صداترین بدنسازان دسته اوپن در هفته‌های اخیر بوده است. این بدنساز نسبتا باتجربه کانادایی از سال 2017 در مسابقات حرفه‌ای حضور داشته و علی رغم استارت فعالیت‌های حرفه‌ای خود در دسته فیزیک کلاسیک، از سال 2019 راهی دسته اوپن بیلدینگ شده است. در کارنامه حرفه‌ای ریگان گرایمز، هشتمی در مستر المپیا 2018 در دسته فیزیک کلاسیک و دو پانزدهمی در سال‌های 2020 و 2021 در دسته اوپن دیده می‌شود. ریگان در آرنولد کلاسیک 2022 نیز حضور داشت و در جایگاه هفتم قرار گرفت و در اواخر زمستان سال 2022، آخرین بار روی استیج رفت و در بوستون پرو مقامی بهتر از هفتمی کسب نکرد. در ادامه او از استیج فاصله گرفت و با دوری 18 ماهه از دنیای مسابقات و تمرینات فشرده، حالا به دنبال قهرمانی در استیج فلکس ویکند ایتالیا و در تلاش برای بازگشت به مستر المپیا است.

ریگان گرایمز و یک بازگشت هیجان انگیز

زیر نظر میلوس سارسف، ریگان گرایمز طی ماه‌های اخیر پیشرفت وحشتناکی داشته است. آپدیت‌های بدنی اخیر او شگفت انگیز بوده و میلوس سارسف از مدت‌ها پیش مدعی شده بود که ریگان در بازگشت به استیج همه را شگفت زده خواهد کرد. ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!ریگان به خوبی می‌دانست که با شرایط بدنی قبلی توانایی موفقیت در مستر المپیا را خواهد داشت و به همین دلیل با دوری نسبتا طولانی از مسابقات، تلاش کرده تا با افزایش حجم عضلات و بهبود پکیج بدنی خود، بار دیگر به مسابقات بازگردد. پیشرفت او در مدت دوری از استیج کاملا خیره کننده بوده و ریگان موفق شده با افزایش حجم عضلات، یکی از مهم‌ترین ضعف‌های خود را برطرف کند. او پیش از این همواره با کاندیشن خوبی دیده می‌شد اما در مقایسه با سایر بدنسازان دسته اوپن، حجم نسبتا کمی داشت. ریگان گرایمز آخرین بار با وزن 111 کیلوگرم روی استیج رفته بود و این در حالی است که حالا وزن او حدود 125 کیلوگرم است، وزنی که پیش بینی می‌شود روی استیج به حدود 120 کیلوگرم برسد و این به معنای افزایش وزن در آف سیزن تا حدود 14 کیلوگرم و افزایش وزن استج تا 9 کیلوگرم است. ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!ریگان گرایمز در بالاتنه گرد، پر و سرشار از جزئیات بوده و حجم نسبتا زیادی در این بخش از عضلات وی دیده می‌شود. این حجیم‌ترین نسخه بدنی این بدنساز کانادایی بوده و او در فیگور های جلو و جانب خارق‌العاده دیده می‌شود. فیبر سینه شگفت انگیز، عضلات میانی و شکمی تا سر حد استخوان کات، سرشانه‌های پرحجم در آپدیت‌های بدنی اخیر وی کاملا قابل مشاهده بوده و پکیج دست‌های وی حجم خوبی گرفته است. ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!در فیگور قفسه جانب، تمام عضلات ریگان گرایمز کاملا گرد به نظر می‌رسد، سینه بسیار پهن و با فیبر استثنائی در این فیگور نیز قابل مشاهده است. ریگان همچنن فیبر بسیار خوبی در عضلات گلوت و همسترینگ دارد و جزئیات زیادی در عضلات بغل پای وی دیده می‌شود. ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!

درخشش شاگردان میلوس سارسف

میلوس سارسف به طور قطع یکی از بهترین مربیان بدنسازی حال حاضر جهان است. تاثیر شگفت انگیز تمرینات میلوس روی شاگردانش کاملا قابل مشاهده بوده و پیشرفت بدنی سامسون داودا، بهروز تابانی و ریگان گرایمز طی سال‌های اخیر غیرقابل انکار است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


سامسون داودا زیر نظر میلوس سارسف قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 شده و حال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مستر المپیا 2023 است و بهروز تابانی زیر نظر میلوس سارسف دو استیج حرفه‌ای را فتح کرده و اگر سد ویزا مقابل وی نباشد، او در مستر المپیا نیز پتانسیل درخشیدن را خواهد داشت. ریگان گرایمز و یک بازگشت طوفانی؛ در انتظار رونمایی از معجزه جدید میلوس سارسف باشید!حال نیز ریگان گرایمز در همین مسیر است و پیشرفت وحشتناک وی نسبت به دو سال قبل، با زحمات زیاد و تلاش پیوسته این بدنساز زیر نظر میلوس سارسف حاصل شده است. نکته مشترک در میان بدنسازانی که زیر نظر میلوس سارسف فعالیت دارند، شیپ بدنی زیبا و کاندیشن فوق‌العاده‌ای این بدنسازان روی استیج و البته پیشرفت بدنی پیوسته‌ است که نشان دهنده کیفیت فنی بالای میلوس سارسف به عنوان یکی از برجسته‌ترین مربیان بدنسازی فعلی جهان است. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...