پیام عجیب و نگران کننده کریس بامستد در آستانه مستر المپیا 2023؛ گاهی ترک کردن یک تصمیم شجاعانه است!

ماجراجویی‌های بدنسازی برای همه عمر قابل تحمل نیست و بالاخره روزی فرا می‌رسد که هر بدنساز بازنشسته می‌شود و این موضوع برای کریس بامستد قهرمان 4 دوره مستر المپیا هم صدق می‌کند.
کدخبر (227325) | 16 شهریور 1402 | ساعت 11:36
0 488
پیام عجیب و نگران کننده کریس بامستد در آستانه مستر المپیا 2023؛ گاهی ترک کردن یک تصمیم شجاعانه است!
ماجراجویی‌های بدنسازی برای همه عمر قابل تحمل نیست و بالاخره روزی فرا می‌رسد که هر بدنساز بازنشسته می‌شود و این موضوع برای کریس بامستد قهرمان 4 دوره مستر المپیا هم صدق می‌کند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماجراجویی در دنیای بدنسازی برای رسیدن به جام ساندو، کار آسانی نیست. بدنسازان یک برنامه سخت و سنگین را دنبال می‌کنند و به همراه آن یک رژیم غذایی دشوار را در پیش می‌گیرند و با وجود این مسیر سخت، همه صدمات و لطمات را تحمل می‌کنند تا زنده بمانند. اگر زندگی بدنسازی مانند کریس بامستد را مرور کنید، به طور کامل متوجه چنین روایتی از زندگی یک بدنساز می‌شود. با این حال فشاری که به یک بدنساز وارد می‌شود، برای همه عمر قابل تحمل نیست و بالاخره روزی فرا می‌رسد که هر بدنساز بازنشسته می‌شود و این برای قهرمان 4 دوره مستر المپیا هم صدق می‌کند. CBum به تازگی دیدگاه خود را در مورد چنین مساله‌ای بیان کرده و پیامی را درباره دنبال کردن بدنسازی برای مدت زمانی طولانی منتشر کرده است. این بدنساز افسانه‌ای که همیشه امکان بازنشستگی خود را باز نگه داشته، اعلام کرده است که هنوز زمان خروج از استیج مستر المپیا قرا نرسیده است. کریس بامستد با فیزیک تراشیده و برجسته‌اش روی صحنه مسابقات، هوادارانش را به یاد بدنسازان بزرگ عصر طلایی این ورزش مانند آرنولد شوارتزنگر می‌اندازد. اخیرا در فضای مجازی عده زیادی از علاقه‌مندان به بدنسازی با انتشار تصاویری از بامستد در کنار آرنولد شوارتزنگر، به مقایسه فیزیک بدنی این دو بدنساز پرداخته‌اند.

کریس بامستد ، بدنسازی که به طور واضح ضعف‌هایش را بیان می‌کند

بامستد با 4 قهرمانی در دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا، توانست نامی در این ورزش برای خود دست و پا کند. او علاوه بر موفقیت‌هایی که داشت، با صراحت بیان و شفافیت در اظهار نظراتش توانست طرفداران زیادی پیدا کند. بامستد در گفت‌وگوهایش در برنامه‌های مختلف، به طور واضح به بیان نقاط ضعفش میپردازد و کارهایی که برای بهبود بدنش باید انجام دهد را نیز عنوان می‌کند. با این حال او در پست آخری که در اینستاگرام منتشر کرده، پیامی عجیب را در آستانه مستر المپیا 2023 بیان کرده است. او در زیر تصویری نوشته گاهی ترک کردن در لحظه مناسب یک تصمیم شجاعانه است. او با تامل در مورد موانع دوران آمادگی خود برای مستر المپیا 2023، شروع این فرآیند را چالش‌انگیز می‌نامد. با این حال او به این زودی از رویاهایش در مستر المپیا دست نمی کشد. از آنجایی که چند ماه دیگر به مستر المپیا 2023 باقی مانده، قهرمان بلامنازع دسته فیزیک کلاسیک تمرینات خود را شدت بخشیده است. این نماد بدنسازی با به روز نگه داشتن فالوورهایش در این پست نوشت:

بعضی وقت‌ها راحت‌تر می‌توانیم در چیزهایی که ما را بدبخت می‌کنند گیر بیفتیم زیرا با آنها آشنا هستیم یا شاید هویت خود را به آنها متصل کرده‌ایم

. در ادامه اظهار داشت که چنین موقعیت‌هایی ترک کردن را به یک کار قهرمانانه تبدیل می‌کند. او تاکید کرد:

گاهی ترک کردن یک تصمیم شجاعانه است

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


حالا طرفدارانش را با خیال آسوده‌تری می‌توانند فعالیت‌های بامستد را دنبال کنند چراکه او به طور تلویحی عنوان کرده که هنوز زمان بازنشستگی‌اش فرا نرسیده است. این بدنساز 28 ساله روزهای سخت تمرینی را پشت سر گذاشته و مجبور بوده با مشکلات سلامتی و آسیب دیدگی کنار بیاید. با این حال هیچ کدام او را متوقف نکرده و به یاد داریم در حالیکه چند روز تا آغاز مستر المپیا 2022 باقی مانده بود، عضله دو سر او پاره شد و بامستد با همین شرایط وارد صحنه رقابت شد و به مقام قهرمانی رسید. بامستد می‌گوید

چند ساعت قبل از آغاز مستر المپیا در حمام گریه می‌کردم اما به خودم آمدم و تصمیم گرفتم بهترین فیگورم را روی صحنه بگیرم.

آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...