مهدی جابری در راه دسته 100+ ؛ اورال آسیا رقابت سنگین وزن کرمان را پرستاره‌تر می‌کند

کدخبر (227384) 15 شهریور 1402 | ساعت 23:17
0 692
مهدی جابری اورال بیلدینگ ایران و آسیا در مسابقات بدنسازی کرمان 1402 در دسته 100+ بیلدینگ رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی جابری یکی از درخشان‌ترین چهره‌های بدنسازی ایران در سال 1402 بوده است. او در مسابقات پرورش اندام اردبیل 1402 اورال ایران شد و مدتی بعد در مسابقات آسیایی درخشید و اورالی آسیا را تجربه کرد. او حالا در یک گفت‌وگوی ویدئویی یک خبر جذاب را با مخاطبان بدنسازی در میان گذاشته و مدعی شده که در مسابقات کشوری کرمان 1402 (انتخابی مسابقات جهانی 2023) به جای دسته 100، در دسته 100+ شرکت خواهد کرد و این به معنای یک رقابت فوق‌العاده جذاب در سنگین وزن خواهد بود. رقابتی که پیش از این مدعیانی چون مهران رئیسی (قهرمان دسته 100+ در مسابقات اردیبل)، مرتضی محمودی (نایب قهرمانی مسابقات کشوری اردبیل 1402 و نایب قهرمان مسابقات آسیایی 1402)، مسعود قدیریان، مصطفی برغوثی، رضا بیرانوند، کامبیز صمدی و ... را داشته و حال با حضور مهدی جابری، جذابیت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

آماده باش مهدی جابری به سنگین وزن‌ها

پیش از مسابقات بدنسازی اردبیل در سال جاری، کمتر کسی انتطار اورالی مهدی جابری در این مسابقات را داشت اما او در یک رقابت جذاب و البته پرحاشیه، موفق شد ضمن قهرمانی در دسته 100 کیلوگرم، سایر مدعیان را در رقابت اورالی کنار بزند و جایزه 200 میلیون تومانی را از آن خود کند.

مهدی جابری در راه دسته 100+ ؛ اورال آسیا رقابت سنگین وزن کرمان را پرستاره‌تر می‌کندحال و بعد از تکرار موفقیت اردبیل در مسابقات آسیایی، جابری برای درخشش در استیج بعدی انتخابی تیم ملی آماده می‌شود. با این تفاوت که او قصد دارد با افزایش وزن و در یک تصمیم تا حدودی ریسکی، در دسته 100+ روی استیج برود. مهدی جابری یک بیلدینگ کار شش دانگ است و به نظر می‌رسد از آن دسته بدنسازانی است که می‌تواند در سال‌های آتی در استیج‌های حرفه‌ای بدرخشد، البته به شرطی که زندگی حرفه‌‌ای داشته باشد و قدر خودش را بداند. او پتانسیل و ژنتیک درخشش در میان حرفه‌ای‌ها را دارد. سرشانه‌های گرد، سینه‌های پهن و کشیده، کمر بسیار باریک، چهار سر ران حجیم و پکیج پرچگالی دست که تفکیک خوبی دارد سبب شده تا او در فیگورهای جلو، V-taper و X خوبی داشته باشد.
    مسابقات پرورش اندام کرمان 1402 اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد و حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی اسپانیا 2023 را خواهد داشت.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


جابری درباره حضور در این استیج، در گفت‌وگو با کانال یوتیوبی تجربه ورزش گفته:

در کرمان در دسته 100+ روی استیج میرم. با بدن کامل کرمان میرم و نتیجه و از دست دادن جایگاه برام مهم نیست. از بدن خودم راضی باشم کافیه

صحبت‌هایی که نشان از اعتماد به نفس بالای وی برای حضور در این مسابقات دارد و مهدی جابری با تاکید بر شناختی که از بدن خود دارد، در دسته 100+ نیز خودش را مدعی اول قهرمانی می‌داند.

مهدی جابری در راه دسته 100+ ؛ اورال آسیا رقابت سنگین وزن کرمان را پرستاره‌تر می‌کندواکنش مهدی جابری به حواشی اخیر در فضای مجازی

اورال بیلدینگ آسیا و ایران در واکنش به حواشی اخیر در فضای مجازی گفته:

تو مستر المپیا دیدن که قبل از مسابقه برای همدیگه کری می‌خونن، نه اینکه تو فضای مجازی کری بخونن و نهایتا هم مقامی نمی‌گیرن. زشته، اون مستر المپیاس و این فضای مجازی، با هم قاطیشون نکنیم.

مهدی جابری، مرتضی محمودی و مهران رئیسی را سخت‌ترین رقبای خود در استیج پرورش اندام کرمان، می‌داند و در این باره گفته:

مرتضی محمودی: خیلی خوبه و کات عالی داره مهران رئیسی: سایز بالا کیانوش خرمی‌پور: کیانوش عشقه، بدن خوبی داره کامبیز صمدی: خوبه!

مهدی جابری در راه دسته 100+ ؛ اورال آسیا رقابت سنگین وزن کرمان را پرستاره‌تر می‌کنددر ادامه مهدی جابری صحبت‌های صریح و جنجالی درباره مسعود قدیریان داشته است. قدیریان قهرمان مسابقات کشوری کرمانشاه 1401 بود که در رقابت دسته 100+ بیلدینگ در اردبیل بعد از مهران رئیسی و مرتضی محمودی در جایگاه سوم قرار گرفت. جابری درباره رقابت با مسعود قدیریان در کرمان گفته:

نه بابا. بدنش کلاسیکه. به بیلدینگ نمی‌خوره. تو بیلدینگ باید کلفت باشی و او کلفت نیست. بیاد کنار من فیگور بگیره ببینیم من کلفت‌ترم یا اون. قدش بلنده و این بدنسازا پر نمیشن. تو بیلدینگ مثبت [صد] باید کت و کلفت و گرد باشی. بیلدینگ یعنی کلفت بودن و حالا فکر کنید 100+ یعنی چی!

او در مورد بدنسازان فعلی و قدیمی ایرانی دسته بیلدینگ گفته:

سنگین وزنای قبلی ما رو نگاه کنید. آقای رهنماییان، نوترکی، مرحوم قویدل. نگاه کنید ببینید چه قدر گرد و گنده بودن. تو حرفه‌ای‌ها بهروز تابانی رو داریم که این طوره ولی تو آماتورا نه. هادی چوپان هم تو سطحیه که ... من کی باشم که در مورد بدن هادی چوپان صحبت کنم.

مهدی جابری در راه دسته 100+ ؛ اورال آسیا رقابت سنگین وزن کرمان را پرستاره‌تر می‌کندصحبت‌های مهدی جابری احتمالا با واکنش مسعود قدیریان مواجه خواهد شد و بعید است این حواشی محدود به رسانه و فضای مجازی باشد و حتی ممکن است شاهد اتفاقات و حواشی جنجالی در استیج کرمان باشیم. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...