قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود!

الکساندر اوسیک، قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، با یک باشگاه فوتبال اوکراینی قرارداد امضا کرد.
کدخبر (210295) | 30 تیر 1402 | ساعت 16:18
0 378
قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود!
الکساندر اوسیک، قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، با یک باشگاه فوتبال اوکراینی قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علاوه بر عشق عمیق به بوکس که او را به قهرمان سنگین وزن جهان تبدیل کرده، الکساندر اوسیک ورزش دیگری را شدیدا دوست دارد. ما در مورد فوتبال صحبت می‌کنیم؛ ورزشی که در آن قهرمان اوکراینی بوکس جهان با تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای اشتیاق وافر خود را به این ورزش نشان داد. قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود!

اولین بازی فوتبال الکساندر اوسیک

الکساندر اوسیک اولین بازی فوتبال خود را با یک تیم حرفه‌ای در فوریه 2022 انجام داد و در جریان بازی برای پولیسیا وارد زمین شد. این مسابقه از سری رقابت‌های جام زمستانی اوکراین 2022 بود و او 15 دقیقه در این دیدار به میدان رفت. الکساندر اوسیک در فوتبال هم چهره تاثیرگذاری بود و می‌توانست سریع بدود و وقتی توپ را در اختیار داشت، قدرت تصمیم‌گیری خوبی از خودش نشان می‌داد. در آن بازی او به عنوان وینگر راست بازی کرد و خود را به خوبی با دیگر مهاجمان وفق داد. قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود!

الکساندر اوسیک به ورزش فوتبال روی آورد ؛ بوکسور اوکراینی مهاجم شد!

در همین حال روز چهارشنبه الکساندر اوسیک قرارداد دیگری را با این تیم امضا کرد و باعث غافلگیری هوادارانش شد. اوسیک برای سال آینده قراردادی امضا کرد و گفته می‌شود این مساله تأثیری بر فعالیت بوکس حرفه‌ای او نخواهد داشت. در ماه‌های آینده اوسیک در حالی که برای باشگاه جدید فوتبالش بازی می‌کند، باید بتواند از عناوین قهرمانی سنگین وزن WBA، IBF و WBO دفاع کند. قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود! گفته می‌شود الکساندر اوسیک قرار است در پست مهاجم بازی کند و در اسرع وقت تمرینات خود را با هم تیمی‌هایش آغاز می‌کند. این همان باشگاهی است که او اولین بازی خود را به عنوان بازیکن فوتبال برای آن انجام داد. الکساندر اوسیک از امضای قرارداد جدید خود با این باشگاه دسته دوم فوتبال اوکراین خوشحال به نظر می‌رسید. قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود! طبق اطلاعات اولیه، الکساندر اوسیک قرار است شماره 17 این باشگاه را بر تن کند. به دلیل اینکه او خود را برای مبارزه با دنیل دوبوآ آماده می‌شود، نمی‌تواند با هم تیمی‌هایش تمرین کند. به محض اینکه او این مبارزه را تمام کند، وارد فعالیت‌های تمرینی تیم فوتبال پولیسیا می‌شود تا در اسرع وقت به آنها کمک کند. به عنوان یک واقعیت جالب، باشگاه هم نام و هم نام مستعار او را روی پیراهنش می‌نویسد. نام مستعار الکساندر اوسیک «گربه» است. در حالیکه در حال حاضر ورزشکاران زیادی بین رشته‌های مختلف رفت و آمد می‌کنند، به نظر نمی‌رسد کسی انتظارش را داشت که قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، سر از دنیای فوتبال دربیاورد! قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، فوتبالیست می شود! آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...