ماجرای شب های عجیب فلوید می‌ ودر؛ از خرید نوشیدنی 40 هزار دلاری تا تمرینات شبانه!

آندره برتو هزینه‌های بیش از حد و روال تمرینی رقابتی فلوید می ودر، اسطوره بوکس، را تأیید کند.
کدخبر (210361) | 30 تیر 1402 | ساعت 13:29
0 193
ماجرای شب های عجیب فلوید می‌ ودر؛ از خرید نوشیدنی 40 هزار دلاری تا تمرینات شبانه!
آندره برتو هزینه‌های بیش از حد و روال تمرینی رقابتی فلوید می ودر، اسطوره بوکس، را تأیید کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، می ودر به‌خاطر اخلاق کاری و نظم و انضباط فوق‌العاده‌اش شهرت داشت و در تمام ساعات روز، به روشی غیرمعمول تمرین می‌کرد. اما او که خود را بهترین بوکسور تاریخ معرفی می‌کند، به همان اندازه که در کلاب‌های شبانه راحت پول خرج می‌کرد، تمرینات سختی هم در باشگاه داشت.

آندره برتو و توضیحات تمرینات می ودر

آندره برتو، که در سال 2015 از می ودر شکست خورده، می‌تواند هزینه‌های بیش از حد و روال تمرینی رقابتی اسطوره بوکس را تأیید کند. او به اسپورتینگ پست می‌گوید:
حتی در کلاب‌های شبانه هم فلوید منظم بود. همه نوشیدنی الکلی می‌نوشیدند اما او نه. او برای همه چیز پول می‌دهد اما الکل نمی‌خورد. ما به کلاب می‌رفتیم و او بطری‌های زیادی از مشروبات الکلی خریداری می‌کرد. همه در حال نوشیدن بودند و فلوید در حالی که برای یک بطری 40 هزار دلار هزینه کرده بود، کنار ما حضور داشت. شما در کلاب قدم می‌زنید و فلوید از قبل کلاب را آماده کرده است، بنابراین، به محض ورود او، موسیقی «قهرمان اینجاست، قهرمان اینجاست» را پخش می‌کنند. هر چیزی که می‌خواهد را برایش می‌آورند. او بخش خصوصی خود می‌رود و بیش از 20 بطری مشروبات الکلی به او تعارف می‌کنند اما او فقط به دیگران نگاه می‌کند. فقط برای اینکه بدانند پادشاه اینجاست. فلوید از خریدن لذت می‌برد و دوست داشت بداند که چه کسی بیشتر از او بطری مشروب می‌خرد. برایش چیزی مهم نبود. تا کسی مشروب بیشتری می‌خرید، او 20 بطری دیگر اضافه می‌کرد.
ماجرای شب‌های عجیب فلوید می‌ ودر؛ از خرید مشروب 40 هزار دلاری تا تمرینات شبانه! می ودر در سال 2017 قبل از اعلام بازنشستگی، کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC، را شکست داد و با 50 برد و بدون شکست، به کار خودش در مسابقات حرفه‌ای پایان داد. با این حال، فلوید می ودر همچنان به حضور در مسابقات نمایشی ادامه می‌دهد. او هنوز هم در ساعات اولیه صبح به باشگاه بوکس خود در لاس وگاس می‌رود. برتو افزود:
همه می‌نوشند، بطری‌ها را دور می‌ریزند و مطمئن می‌شوند که همه، اوقات خوبی را سپری می‌کنند. در حالیکه همه در کلاب حضور دارند و همه چیز مهیا است، ناگهان پادشاه از در پشتی خارج می‌شود. ماشین‌ها حرکت می‌کنند و او سپس کفش‌هایش را عوض می‌کند و گاهی اوقات آن‌ها را در خیابان رها می‌کند. او سریعاً به سمت خانه حرکت می‌کند تا بتواند برنامه تمرینی خود را داشته باشد. همه کارکنانش هم باید مطیع وی باشند. یکبار او لباس‌هایش را در یک پارک عوض کرد و به خانه رفت.
آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...