پادشاه میانه‌ای با استرس ندارد؛ رونی کلمن : روی استیج خوشحال‌تر از همیشه بودم!

پادشاه دنیای بدنسازی، رونی کلمن، اعلام کرده که هیچگاه هنگام رفتن روی صحنه مسابقات استرس و اضطراب نداشته و همواره با هیجان و اشتیاق به روی استیج قدم گذاشته است.
کدخبر (207164) | 22 تیر 1402 | ساعت 16:53
0 560
پادشاه میانه‌ای با استرس ندارد؛ رونی کلمن : روی استیج خوشحال‌تر از همیشه بودم!
پادشاه دنیای بدنسازی، رونی کلمن، اعلام کرده که هیچگاه هنگام رفتن روی صحنه مسابقات استرس و اضطراب نداشته و همواره با هیجان و اشتیاق به روی استیج قدم گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنسازی یکی از دشوارترین ورزش‌هاست. گذشته از دوران آماده‌سازی پرمشقت و تمرینات طاقت‌فرسا، فشار رقابت بر روی استیج را نیز باید بر سختی‌های این ورزش افزود. استرس نمایش عضلات به بهترین نحو و آدرنالین ناشی از رقابت می‌تواند فشاری سنگین را بر بدنسازان حرفه‌ای وارد آورد. اما به‌نظر می‌رسد که پادشاه دنیای بدنسازی یعنی رونی کلمن هرگز مشکلی در این خصوص نداشته است. این دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا اخیرا به صحبت درباره این موضوع و رویکردش بر روی استیج مسابقات بدنسازی پرداخته است. صحبت های رونی کلمن درباره استرس رقابت: هرگز با ترس پا به روی استیج نگذاشتم

رونی کلمن: روی استیج خوشحال تر از همیشه بودم

پادشاه اخیرا ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است و در طی این ویدئو به چند مورد از سوالات طرفداران خود پاسخ داده است. یکی از طرفداران از رونی کلمن پرسیده است که آیا هرگز پیش از پا گذاشتن به روی استیج دچار اضطراب شده است. کلمن در جواب گفته است که هیچوقت اسیر استرس و اضطراب نشده است چرا که همیشه با رویکردی خوشبینانه پا به مسابقات گذاشته است. رونی کلمن گفته است که در طی دوران حرفه‌ایش همیشه نسبت به رقابت کردن بر روی استیج هیجان‌زده و مشتاق بوده است:
من همیشه دلم می‌خواست بر روی استیج باشم.
صحبت های رونی کلمن درباره استرس رقابت: هرگز با ترس پا به روی استیج نگذاشتم رونی کلمن در این ویدئو گفته است که هرگز اجازه نداده که فشار رقابت و استرس مسابقات بر او غلبه کند. او همیشه تمرکزش را بر انجام کار خود گذاشته و سعی کرده که از این کار لذت ببرد:
به من واقعا خوش می‌گذشت. بودن بر روی استیج کار مورد علاقه من بود. در هیچ کجا به اندازه استیج خوشحال نبودم.
کلمن در این ویدئو با به‌خاطر آوردن روزهای بودن بر روی استیج اندکی احساساتی شد و چشمانش قدری خیس شد. پادشاه می‌گوید که آن روزها بهترین روزهای عمرش بودند و او هرگز احساس بودن بر روی استیج را از یاد نخواهد برد.

صحبت های رونی کلمن درباره استرس رقابت: هرگز با ترس پا به روی استیج نگذاشتم

عکس رونی کلمن در کنار جی کاتلر

با وجود اینکه رونی کلمن در سال 2007 برای همیشه از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد اما هنوز هم عکس‌های قدیمی اسطوره گاه و بیگاه توجه علاقه‌مندان به بدنسازی را به‌سمت خود جلب می‌کند. این توجهات شدیدتر نیز خواهد شد اگر بزرگترین رقیب او یعنی جی کاتلر نیز در عکس حاضر باشد. جی کاتلر و رونی کلمن دوتا از مهمترین چهره‌های تاریخ بدنسازی هستند. اخیرا عکسی از رونی کلمن و جی کاتلر بر روی استیج یک رقابت بدنسازی در فضای اینترنت وایرال شده است. طرفداران بدنسازی با دیدن حجم عضلات و فیزیک غول‌آسای دو اسطوره انگشت به دهان باقی ماندند. اما آنچه بیش از همه جلب نظر می‌کرد رقابت سالم و دوستانه‌ی دو بدنساز بود که بیشتر به رفاقت شبیه بود. صحبت های رونی کلمن درباره استرس رقابت: هرگز با ترس پا به روی استیج نگذاشتم رونی کلمن اسطوره‌ای است که نه‌تنها بدنسازی را به‌عنوان یک حرفه بلکه به‌عنوان لذتی بی‌شائبه زندگی می‌کرد. او شیفته‌ی تمرین کردن و عاشق رقابت بر روی استیج بود. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...