کودکی که با الهام از آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به غول بدنسازی تبدیل شد!

ایلیا یفیمچیک بدنسازی مشهور اهل بلاروس با الهام گیری از دو اسطوره این رشته یعنی «آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه» به غول بدنسازی تبدیل شد.
کدخبر (198649) | 09 تیر 1402 | ساعت 10:06
1 172280
کودکی که با الهام از آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به غول بدنسازی تبدیل شد!
ایلیا یفیمچیک بدنسازی مشهور اهل بلاروس با الهام گیری از دو اسطوره این رشته یعنی «آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه» به غول بدنسازی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سن فقط یک عدد است! در دنیایی که بسیاری از مردم رسیدن به بدنی عضلانی را کاری دلهره‌آور و دشوار می‌دانند، ایلیا یفیمچیک از بلاروس می‌تواند الهام بخش همه ما باشد.

الهام‌گیری ایلیا یفیمچیک؛ از اسطوره‌های بزرگ بدنسازی

این کودک کوچک از همان دوران مدرسه خود را به یک غول بزرگ بدنسازی تبدیل کرد و شانس و احتمال را کنار گذاشت و سرنوشتش را خودش تعریف کرد. او با الهام گرفتن از اسطوره‌های بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه، سفر ماجراجویانه جذاب خود را آغاز کرد و توانست هواداران تناسب اندام در سراسر جهان را مجذوب خود کند. اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشار شده که سفر شگفت‌ انگیز این بدنساز بلاروس را از کودکی تا تبدیل شدن به یک غول بدنسازی نشان می دهد.  آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

داستان شگفت انگیز دگرگونی ایلیا یفیمچیک

در این ویدیو اندازه بازوی شگفت‌انگیز او 64 سانتی‌متر، دور گردن 60 سانتی‌متر و سینه‌اش با اندازه خیره‌کننده 155 سانتی‌متر مشخص شده است. این ابعاد و اندازه گواهی بر پیشرفت باورنکردنی ایلیا در طول سال‌ها آموزش اختصاصی و اراده شکست ناپذیر او است. با این حال داستان دگرگونی ایلیا فقط فیزیکی نبوده است. کودکی که با الهام از آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به غول بدنسازی تبدیل شد!

اقدام عجیب ایلیا یفیمچیک ورق را برگرداند!

در این ویدئو توضیح داده می‌شود که زمانی او کوچکترین پسر کلاس خود بود. این مساله برایش احساس ناامنی ایجاد کرد و باعث شد که او احساس بی‌اهمیتی کند و نادیده گرفته شود. با این حال، افتتاح یک سالن ورزشی جدید در شهرش به او فرصت طلایی داد تا ورق را برگرداند و هیکلش را به چیزی شبیه به هالک تبدیل کند.

تغییر مسیر زندگی ایلیا پس از مهاجرت

زمانی که ایلیا برای رفتن به مدرسه به کشور جمهوری چک نقل مکان کرد، مسیر زندگی او تغییر قابل توجهی کرد. او با چالش‌های تازه و سطح کاملاً جدیدی از فداکاری که برای دنبال کردن علاقه خود به بدنسازی نیاز داشت، مواجه شد. در نهایت او به آمریکا مهاجرت کرد؛ جایی که حرفه او رشد قابل توجهی را به همراه داشت. کودکی که با الهام از آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به غول بدنسازی تبدیل شد! هیولای بلاروسی در طول سفر پرماجرایش، انگیزه قابل توجهی از دو چهره نمادین در دنیای تناسب اندام و سینما یعنی آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه گرفت. این شخصیت‌های افسانه‌ای به عنوان چراغ‌های الهام‌بخش وی عمل کردند و مسیر ایلیا را به سمت تبدیل شدن به یکی از غول‌های بزرگ بدنسازی تغییر دادند. ایلیا با الهام گرفتن از این دو اسطوره، سفر بدنسازی‌اش را با تعهدی راسخ برای توسعه و پیشرفت آغاز کرد. ایلیا با پرس نیمکتی نزدیک به 225 کیلوگرمی و اسکات بیش از 275 کیلوگرمی، قدرت و انعطاف پذیری قابل توجهی را که در طی سال‌ها تمرین بی وقفه ایجاد کرده بود، نشان داد.

 

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این سبک بدن، فقط برای قویترین مرد جهان، جواب میده
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...