تمرینات سنگین درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا و یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه!

کدخبر (201775) | 11 تیر 1402 | ساعت 10:44
0 399
تمرینات سنگین درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا و یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه!
درک لانسفورد در ویدیو جدید خود ضمن انجام تمرینات بدنسازی پایین تنه، به همراه دوست خود چالش خوردن هات داگ در 10 دقیقه را نیز اجرا کرد.

به گزارش سرخ نیوز، درک لانسفورد به‌سختی مشغول پشت سر گذاشتن دوران آماده‌سازی خود است. این قهرمان سابق دسته 212 پوندی در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 آماده می‌کند و مصمم است تا مدال طلای این مسابقات را با خود به خانه ببرد.

لانسفورد اخیرا یک برنامه تمرینی فشرده برای تقویت عضلات پا را دنبال نموده است و همچنین چالش بسیار جالبی را نیز پشت سر گذاشته است. پس از اینکه درک لانسفورد عنوان قهرمانی مستر المپیا 2021 در دسته 212 پوندی را مال خود کرد همه گمان می‌کردند او نیز مانند فلکس لوئیس تا سال‌های سال به سلطنت خود بر این دسته ادامه دهد. با این حال افزایش وزن لانسفورد مانع از تحقق این امر شد و وی مجبور شد کار خود را در دسته آزاد ادامه دهد. برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه گرچه بسیاری از افراد پیشبینی می‌کردند که درک لانسفورد در دسته آزاد نیز به موفقیت خود ادامه دهد، اما با این حال سطح این موفقیت فراتر از انتظارات همگان بود. لانسفورد در اولین تجربه خود در رقابت در این دسته موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات مستر المپیا 2022 را مال خود کند. بدنساز آمریکایی در این مسابقات رقابت تنگاتنگی را با هادی چوپان و نیک واکر پشت سر گذاشت و در نهایت پشت سر چوپان در جایگاه دوم قرار گرفت.

تمرینات پا درک لانسفورد

درک لانسفورد حالا در تلاش است تا در دومین حضور در دسته آزاد مستر المپیا بتواند به عنوان قهرمانی دست یابد. او اخیرا یک برنامه تمرینی متمرکز بر عضلات پا را پشت سر گذاشته و ویدئویی از تمرینات خود را نیز در کانال یوتیوبش منتشر کرده است. لانسفورد علاوه بر این در این ویدئو یک چالش جالب از خوردن هات داگ را نیز پشت سر گذاشته است. بگذارید ابتدا نگاهی به جزئیات تمرینات او بیندازیم. حرکت پشت پا دستگاه خوابیده درک لانسفورد برنامه تمرینی خود را با حرکت پشت پا دستگاه خوابیده آغاز می‌کند. مزیت شروع تمرین با این حرکت این است که عضلات تمامی نواحی پا از جمله همسترینگ، عضله چهار سر ران و عضلات ابداکتور گرم می‌شوند و ورزشکار آماده انجام بخش‌های جدی‌تر تمرین می‌شود. برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه درک لانسفورد در این خصوص می‌گوید:

با وجود اینکه تمرکز این برنامه تمرینی بر تقویت عضله چهار سر ران است اما من ترجیح می‌دهم در آغاز تمریناتم عضلات همسترینگ به‌خوبی گرم شوند. من همیشه ترجیحم این است که پیش از آغاز بخش‌های سنگین‌تر تمرین عضلاتم کاملا گرم شده باشند.

حرکت پشت پا دستگاه خوابیده همچنین باعث گرم شدن مفاصل زانو نیز می‌شود که بخشی بسیار مهم در اکثر حرکت‌های مربوط به پایین تنه ایفا می‌کنند. لانسفورد در شروع تمرینات خود چند ست از این حرکت را به انجام می‌رساند و سپس آماده انجام بخش بعدی تمرین می‌شود. حرکت جلو پا دستگاه اگرچه حرکت جلو پا دستگاه در صورتی که با تکنیک درست و وزنه‌های مناسب به انجام نرسد می‌تواند تاثیر مخربی بر زانوی ورزشکار داشته باشد، اما با این حال هیچکس نمی‌تواند منکر تاثیر فوق‌العاده این حرکت بر تقویت عضله چهار سر ران شود. درک لانسفورد با اجرای چند ست از این حرکت خود را برای انجام یک حرکت ترکیبی سنگین آماده می‌کند. برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه حرکت اسکات کمربند این ورژن از حرکت اسکات تا حد بسیار خوبی فشار بر روی عضلات کمر را کاهش می‌دهد. فرد در زمان اجرای حرکت معمولی اسکات باید به‌شدت از عضلات کمر خود کار بکشد تا بتواند عضلات ناحیه بالاتنه را در موقعیت مناسب حفظ کند. اما استفاده از ورژن اسکات کمربند از طرفی باعث می‌شود که مشارکت عضلات پا در اجرای حرکت بسیار بیشتر شود و از طرف دیگر فشار ایجاد شده بر روی عضلات کمر را نیز به حداقل می‌رساند. با این حال باید گفت که حرکت اسکات کمربند جایگزینی برای سایر انواع اسکات به‌شمار نمی‌رود. بلکه صرفا می‌تواند به‌عنوان یک حرکت مکمل در روتین‌های تمرینی متمرکز بر عضلات پا مورد استفاده قرار گیرد. این حرکت همزمان عضله چهار سر ران، همسترینگ، عضلات ساق پا و عضلات سرینی را حین اجرا درگیر می‌کند. درک لانسفورد چند ست سنگین از حرکت اسکات کمربند را به انجام می‌رساند و در ادامه به سراغ بخش پایانی برنامه تمرینی خود می‌رود. حرکت اسکات پاندولی حرکت اسکات پاندولی نیز یکی دیگر از ورژن‌های خلاقانه حرکت اسکات است و مزیت آن این است که به ورزشکار امکان می‌دهد بدون نگرانی درباره کمر خود و همچنین عضلات سرینی، تا زمانی که پاهایش اجازه می‌دهد به اجرای حرکت ادامه دهد. گرچه این حرکت تمامی عضلات اصلی ناحیه پایین تنه را حین اجرا درگیر می‌کند اما تمرکز اصلی آن بر تقویت عضله چهار سر ران معطوف است. برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه درک لانسفورد با انجام چند ست از حرکت اسکات پاندولی به برنامه تمرینی خود خاتمه می‌دهد. به‌طور خلاصه این تمرین شامل بخش‌های زیر بود:

  • حرکت پشت پا دستگاه خوابیده
  • حرکت جلو پا دستگاه
  • حرکت اسکات کمربند
  • حرکت اسکات پاندولی

چالش هات داگ خوری درک لانسفورد

دوست درک لانسفورد و همراه او در این برنامه تمرینی یعنی بارتلی ویور تا بحال در چندین مسابقه غذاخوری از جمله مسابقات هات داگ خوری ناتان حاضر بوده است. او و لانسفورد پس از پایان این برنامه تمرینی در کنار یکدیگر یک چالش هات داگ خوری جالب را پشت سر گذاشته‌اند. دو دست دیگر درک یعنی آدام و ترور نیز در این چالش مشارکت داشتند. در نهایت درک لانسفورد توانست 11 هات داگ را بخورد. درحالیکه آدام و ترور هرکدام 10 هات داگ خوردند. اما بارتلی توانست با اختلاف برنده این چالش شود و رکورد حیرت‌انگیز 42 هات داگ را به‌ثبت رساند. یعنی به‌تنهایی بیشتر از مجموع سه نفر دیگر. برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه درک لانسفورد در خصوص این چالش گفت:

من 11 هات داگ را در عرض 10 دقیقه خوردم و در حال ترکیدنم. و حالا دیگر قادر نیستم این دوازدهمی را بخورم. راستش را بخواهم بگویم دلم می‌خواست با 12 هات داگ چالش را به پایان برسانم. ولی به حضرت مسیح قسم جا ندارم و دارم میترکم.

برای اینکه به عظمت کار بارتلی پی ببرید نگاهی به محتویات 42 هات داگی بیندازید که او در عرض مدت کوتاهی وارد شکمش کرد:

  • انرژی: 12600 کیلو کالری
  • کربوهیدرات: 1008 گرم
  • چربی: 735 گرم
  • پروتئین: 420 گرم

درک لانسفورد نیز که چالش را با ثبت رکورد 11 هات داگ به پایان رساند این میزان از مواد مغذی را وارد بدنش کرد:

  • انرژی: 3300 کیلو کالری
  • کربوهیدرات: 264 گرم
  • چربی: 192 گرم
  • پروتئین: 110 گرم

برنامه تمرینی درک لانسفورد برای تقویت عضلات پا به ضمیمه یک چالش جالب؛ خوردن 11 هات داگ در 10 دقیقه در پایان این چالش وزن بارتلی ویور 6 کیلوگرم افزایش پیدا کرد. آن هم فقط در عرض 10 دقیقه. درک لانسفورد یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2023 است. او البته در این مسیر رقبای بسیار قدرتمندی را پیش روی خود می‌بیند: هادی چوپان، سامسون داودا و نیک واکر. اخبار جدید بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...