سامراسلم 2023 / صلح کودی رودز و براک لزنر در شب نابودی راندا روزی

رویداد سامراسلم 2023 که حساس‌ترین رویداد تابستانی کشتی کج محسوب می‌شود، پس از برگزاری مسابقاتی جذاب به پایان رسید.
کدخبر (216736) 14 مرداد 1402 | ساعت 23:06
0 876
رویداد سامراسلم 2023 که حساس‌ترین رویداد تابستانی کشتی کج محسوب می‌شود، پس از برگزاری مسابقاتی جذاب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رویداد سامراسلم 2023 (SummerSlam 2023) به میزبانی شهر دیترویت در کشور آمریکا از لحظاتی پیش آغاز شد که مسابقات جذابی برای برگزاری در آن، در نظر گرفته شده است. پی پر ویوی سامراسلم، هرساله مهم‌ترین فستیوال کشتی کج در فصل تابستان به شمار می‌آید و می‌توان آن در پس از رسلمنیا، در رده دوم حساس‌ترین رویدادهای کشتی کج به حساب آورد.

ساعت و زمان برگزاری سامراسلم 2023

رویداد SummerSlam در تاریخ ۱۵ مرداد و از ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت ایران، در شهر دیترویت از ایالت میشیگان به میزبانی ورزشگاه Field Ford که می‌تواند میزبان جمعیتی بین ۶۵ تا ۷۸ هزار نفر باشد، آغاز شد. نکته جالب در خصوص ورزشگاه میزبان سامراسلم امسال، این است که رکورد حضور تماشاگر در آن به یک رویداد کشتی کج دیگر مربوط می‌شود؛ رسلمنیا ۲۳ که در سال ۲۰۰۷ با حضور چهره‌های سرشناسی نظیر دونالد ترامپ برگزار شد. ورزشگاه فیلد فورد برای سامراسلم ۲۰۲۳، میزبان ۵۹۱۹۴ تماشاگر بود.

گزارش زنده سامراسلم ۲۰۲۳ + جدول مسابقات

طبق برنامه درنظر گرفته شده، ۸ مسابقه در سامراسلم امسال برگزار شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مسابقه اول: رکوشی مقابل لوگان پاول

مسابقه لوگان پاول مقابل رکوشی در سامراسلم ۲۰۲۳، از نوع مسابقه عادی خواهد بود. مبارزه جذاب، نزدیک و هیجان‌انگیز لوگان پاول مقابل رکوشی، با پیروزی لوگان پاول به پایان رسید. نکته خاص مسابقه، این بود که لوگان پاول با تقلب توانست پیروزی را به دست آورد، جایی که یکی از عوامل برگزاری مسابقه دور چشم داور، یک پنجه بوکس به پاول رساند و او به این وسیله، رکوشی را زمین‌گیر کرد و به برد دست یافت.

گزارش زنده سامراسلم 2023 + نتایج اولین مسابقه سامراسلم ۲۰۲۳، هجده دقیقه به طول انجامید.


مسابقه دوم: کودی رودز مقابل براک لزنر

درگیری جذاب کودی رودز مقابل براک لزنر که طی ماه‌های اخیر در سرگرم کردن مخاطبان کاملا موفق بوده، حالا به یک مرحله جدید رسیده است. درحالی که منابع مختلف از برنامه ویژه WWE برای کودی رودز و براک لزنر در سامراسلم 2023  اما این مسابقه، از نوع عادی است. پیش از مبارزه براک لزنر و کودی رودز در سامراسلم 2023، کمپانی دبلیو دبلیو ای با انتشار ویدیویی، تلویجا اعلام کرد که خط داستانی بین این دو کشتی‌گیر پس از این مسابقه به اتمام خواهد رسید.

گزارش زنده رویداد سامراسلم 2023 + نتایج این مسابقه با حمله ناگهانی کودی رودز به براک لزنر آغاز شد. حمله رودز اما خیلی سریع با ضدحمله وحشیانه لزنر، پاسخ داده شد. براک لزنر به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن، کودی رودز را با اجرای فنون مختلف به معنای واقعی کلمه نابود کرد و او را از رینگ به بیرون انداخت اما کودی به رینگ بازگشت. لزنر چندین بار رودز را از رینگ بیرون انداخت تا او دیسکوالیفای شود و هر بار خطاب به حریف خود، فریاد می‌زد «خودت را نجات بده»، اما کابوس آمریکایی تسلیم نمی‌شد و هربار قبل از شمارش داور تا عدد ۱۰، به رینگ بازمی‌گشت. لزنر حتی دو بار فینیشر خود یعنی F5 را روی کودی رودز در خارج از رینگ اجرا و او را روی میز گزارشگران خرد کرد اما رودز قصد تسلیم شدن نداشت. گزارش زنده سامراسلم 2023 + نتایج براک لزنر در ادامه سعی کرد با اجرای سابمیشن خود یعنی کیمورا لاک، کودی رودز را تسلیم کند اما رودز پس از رها شدن، سابمیشن کیمورا لاک را روی خود براک لزنر اجرا کرد که او هم ناموفق بود. در ادامه، کودی رودز با سه بار اجرای پیاپی فینیشر خود یعنی کراس رودز، توانست براک لزنر را شکست دهد. این مسابقه ۱۷ دقیقه و ۵۰ ثانیه طول کشید و پس از پایان، دو کشتی‌گیر با هم دست دادند، یکدیگر را در آغوش کشیدند و براک لزنر به نشانه احترام، دست حریف خود را بالا گرفت.


مسابقه سوم: بتل رویال ۲۵ نفره

مسابقات بتل رویال، دقیقا نقطه مقابل مسابقات رویال رامبل به حساب می‌آیند که در آن کشتی‌گیران به نوبت وارد رینگ می‌شوند. در بتل رویال، تمام کشتی‌گیران از ابتدا داخل رینگ حضور داشته و سعی می‌کنند تا با خارج کردن حریفان از روی بالاترین طناب، آن‌ها را حذف کنند. آخرین کشتی‌گیر باقی‌مانده در رینگ، برنده بتل رویال سامراسلم خواهد بود. در پایان این مبارزه ۱۳ دقیقه‌ای، ال‌ای نایت موفق به حذف کردن شیمس و کسب پیروزی شد.


مسابقه چهارم: راندا روزی مقابل شینا بیزلر

پس از خیانت شینا بیزلر به راندا روزی در مانی این د بنک ۲۰۲۳، درگیری این دو کشتی‌گیر که زمانی دوستان نزدیکی به شمار می‌آمدند، آغاز شد. این دشمنی به جایی رسیده است که حتی شینا بیزلر، راندا روزی را تهدید کرده است. شنیده می‌شود که امکان بازگشت راندا روزی به UFC وجود دارد و شاید این مسابقه، آخرین مبارزه او در کمپانی WWE و دنیای کشتی کج باشد. مسابقه راندا روزی و شینا بیزلر در سامراسلم، با فرمت سابمیشن برگزار شد. در این نوع مسابقه، برنده فقط با تسلیم شدن یا بیهوش شدن حریف مشخص می‌شود. پس از اجرای کلکسیونی از سابمیشن‌های مختلف از سوی هر دو کشتی‌گیر، این شینا بیزلر بود که توانست با بیهوش کردن راندا روزی، پیروز این مبارزه ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه‌ای لقب گیرد.


مسابقه پنجم: گونتر مقابل درو مکینتایر (مسابقه برای کمربند اینترکانتیننتال)

گونتر بیش از یک سال است که کمربند اینترکانتیننتال (بین‌قاره‌ای) را در اختیار دارد اما بازگشت درو مکینتایر به دنیای کشتی کج در مانی این د بنک ۲۰۲۳ و حمله او به این کشتی‌گیر اتریشی، معادلات را برهم زد. روانی اسکاتلندی کشتی‌گیری است که می‌تواند واقعا گونتر را به چالش بکشد و شاید در سامراسلم ۲۰۲۳، شاهد قهرمان جدید کمربند اینترکانتیننتال باشیم. گونتر پس از ۱۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه مبارزه، توانست از عنوان قهرمانی خود مقابل درو مکینتایر دفاع کند. گزارش زنده سامراسلم 2023 + نتایج


مسابقه ششم: ست رالینز مقابل فین بلر (مسابقه برای کمربند قهرمانی سنگین وزن)

ست رالینز در نایت آف چمیپونز ۲۰۲۳ به عنوان قهرمانی سنگین وزن WWE دست یافت و پس از دفاع از آن در چند مسابقه، از جمله یک دیدار هیجان‌انگیز مقابل فین بلر در مانی این د بنک ۲۰۲۳، حالا در سامراسلم هم باید دوباره مقابل رهبر گروه جاجمنت دی، قرار بگیرد. البته در این مسابقه، ممکن است شاهد دخالت و حضور دیمین پریست که دارنده کیف مانی این د بنک و شانس رسیدن به قهرمانی است نیز باشیم. گزارش زنده رویداد سامراسلم 2023 + نتایج در یک مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز که با رد و بدل شدن فینیشرهای پیاپی همراه بود، ست رالینز توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. درحالی که اعضای گروه جاجمنت دی یعنی دیمین پریست، ریا ریپلی و دامینیک میستریو در این مسابقه دخالت کردند، این ست رالینز بود که توانست در سامراسلم از سد فین بلر عبور کند. در لحظات پایانی این مبارزه، دیمین پریست ضمن پرت کردن حواس داور، کیف مانی این د بنک خود را به داخل رینگ انداخت تا فین بلر از آن استفاده کند اما این ست رالینز بود که فینیشر خود یعنی کرب استامب را با استفاده از کیف اجرا کرد تا پیروز این مسابقه ۱۸ دقیقه و ۲۵ ثانیه‌ای لقب گیرد. گزارش زنده سامراسلم 2023 + نتایج


مسابقه هفتم: آسکا مقابل شارلوت فلر مقابل بیانکا بلر (مسابقه برای کمربند قهرمانی زنان)

آسکا که دارنده کمربند قهرمانی زنان است، باید در یک مسابقه ۳ نفره مقابل شارلوت فلر و بیانکا بلر از عنوان خود دفاع کند. آیو اسکای که دارنده کیف مانی این د بنک زنان است، ممکن است در این مسابقه اقدام به نقد کردن قرارداد خود کرده و شانس قهرمانی را به دست آورد. در یک مسابقه متوسط که با عملکرد تقریبا ضعیف هر سه کشتی‌گیر همراه بود، بیانکا بلر توانست پیروز مسابقه و قهرمان جدید کمربند قهرمانی زنان لقب گیرد. این مسابقه ۲۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه به طول انجامید. این اما پایان کار نبود و آیو اسکای پس از مسابقه، به همراه بیلی وارد سالن شد و پس از حمله به شارلوت فلر و بیانکا بلر، قرارداد مانی این د بنک خود را نقد کرد و پس از اجرای فینیشر و پین کردن حریف، تبدیل به قهرمان جدید کمربند زنان شد تا قهرمانی بیانکا بلر، تنها ۵ ثانیه دوام داشته باشد.


مسابقه هشتم: رومن رینز مقابل جی اوسو (مسابقه برای کمربند قهرمانی آندیسپیوتد)

درگیری بین اعضای گروه بلادلاین از نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ آغاز شد و طی ماه‌های گذشته به اوج خود رسیده است. حالا در سامراسلم ۲۰۲۳، جی اوسو که یاغی قبیله آنوایی به شمار می‌آید، باید در مقابل قهرمان بلامنازع دبلیو دبلیو ای یعنی رومن رینز قرار گیرد. برنده این مسابقه علاوه بر قهرمانی، عنوان رئیس قبیله را نیز به نام خود خواهد زد. سامراسلم 2023 / صلح کودی رودز و براک لزنر در شب نابودی راندا روزی این مسابقه با ۳۸ دقیقه، طولانی‌ترین مبارزه این رویداد بود. در اواخر مسابقه سولو سیکوآ به نفع رومن رینز در مسابقه دخالت کرد اما دخالت وی فایده‌ای نداشت. درحالی که جی اوسو فقط یک قدم با پیروزی فاصله داشت، جیمی اوسو با خارج کردن جی اوسو از رینگ مانع پیروزی وی شد تا در نهایت رومن رینز قهرمان باقی ماند!

حواشی پی پر ویوی سامراسلم 2023

  • مادر کودی رودز، شاهد مسابقه پسرش در سامراسلم مقابل براک لزنر بود.
  • بی‌احتیاطی شارلوت فلر و اقدام خطرناک او مبنی بر پرت کردن بیانکا بلر به شکلی کنترل نشده به بیرون از رینگ، ممکن بود باعث مصدومیت جدی بلر شود اما این کشتی‌گیر، پس از دقایقی به رینگ بازگشت.
  • پس از مصدومیت بیانکا بلر، برای دقایقی مسابقه سر کمربند قهرمانی زنان با دو کشتی‌گیر پیگیری می‌شد و حتی عوامل اجرای مسابقه، در حال خارج کردن بیانکا بلر از سالن بودند اما او به مبارزه بازگشت.
  • عملکرد ضعیف شارلوت فلر به عنوان قهرمان ۱۴ دوره کمربند قهرمانی زنان، از نکات قابل توجه سامراسلم ۲۰۲۳ بود.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...