اسطوره ها مقابل یکدیگر ؛ فلوید می ودر در یک تیم و مانی پاکیائو در تیم دیگر ؟

فلوید می ودر و مانی پاکیائو دو اسطوره دنیای بوکس ممکن است بار دیگر و این بار به شکلی کاملا متفاوت روی رینگ حاضر شوند.
کدخبر (155066) | 24 اسفند 1401 | ساعت 14:24
0 261
اسطوره ها مقابل یکدیگر ؛ فلوید می ودر در یک تیم و مانی پاکیائو در تیم دیگر ؟
فلوید می ودر و مانی پاکیائو دو اسطوره دنیای بوکس ممکن است بار دیگر و این بار به شکلی کاملا متفاوت روی رینگ حاضر شوند.

به گزارش سرخ نیوز، ایده یک مبارزه «تگ تیم» KSI، رپر و یوتیوبر انگلیسی در یکی از این تیم ها حضور داشته باشد اولین بار توسط خود او در اوایل ماه اسفند مطرح شد و به نظر می‌رسد که هواداران نیز اشتیاق زیادی برای برگزاری این مبارزه نشان داده‌اند. اکنون ماجرا جالب تر شده و پای فلوید می ودر و مانی پاکیائو دو اسطوره بوکس نیز به این مبارزه باز شده است. تگ تیم نوعی مبارزه گروهی است و طی آن دو گروه دو نفره از مبارزان مقابل هم قرار می گیرند. طبق گفته سازمان Happy Punch اگر این مبارزه برگزار شود، فلوید می ودر و KSI در یک تیم و مانی پاکیائو و سالت پاپی در تیم مقابل قرار خواهند گرفت. این سازمان هم اکنون در حال بررسی و در صورت امکان برگزاری این مبارزه است. سالت پاپی یکی از اینفلوئنسرهای محبوب در پلتفرم تیک تاک است و در سه مبارزه خود سه برد کسب کرده است.

پیروزی 500 میلیون دلاری فلوید می ودر مقابل مانی پاکیائو

فلوید می ودر در سال 2015 مانی پاکیائو را شکست داد. این مبارزه به سودمندترین و پر منفعت ترین مبارزه تاریخ تبدیل شد و در مجموع بیشتر از 500 میلیون یورو فروش داشت. از سال 2015 تاکنون هیچ مبارزه رسمی دیگری بین می ودر و پاکیائو انجام نشد و هواداران از مبارزه ای دیگر بین این دو اسطوره بوکس استقبال می‌کنند. اسطوره ها مقابل یکدیگر ؛ فلوید می ودر در یک تیم و مانی پاکیائو در تیم دیگر ؟ فلوید می ودر ملقب به «پول» پس از کناره گیری از بوکس در سال 2017 در شش مبارزه غیر رسمی شرکت کرد. او در آخرین مبارزه اش مقابل کانر مک گرگور قرار گرفت و او را تسلیم خود کرد. می ودر با چهره های محبوب دیگری چون لوگان پاول یکی از ستارگان یوتیوب و دجی برادر جوان تر KSI مبارزه کرده است. مانی پاکیائو مشتاق است تا با مبارزه مقابل کانر بن دوباره به دنیای بوکس بازگردد.

پاسخ مدیر برنامه های KSI به شایعات انجام این مبارزه تگ تیم

ممس تیلور، مدیر برنامه های KSI اخیرا در پاسخ به یکی از کاربران توییتر به انجام این مبارزه چراغ سبز نشان داد. این کاربر نوشت: «آیا واقعا برگزاری این مبارزه ممکن است؟ لطفا آن را برگزار کنید. ممس، لطفا کاری کن که این مبارزه برگزار شود.» ممس تیلور در پاسخ نوشت:
داریم روی این موضوع کار می‌کنیم :)

مقایسه دوران حرفه ای فلوید می ودر و مانی پاکیائو

برنارد هاپکینز یکی از اسطوره های دسته متوسط وزن بوکس اخیرا دوران حرفه‌ای می‌ودر و مانی پاکیائو را با یکدیگر مقایسه کرده و مانی پاکیائو را به می ودر ترجیح می‌دهد. چند روز پس از انجام این مصاحبه، الربی پاسخی محکم و در عین حال محترمانه‌ای به او داد. او گفت:
هاپکینز هم مانند مانی پاکیائو 8 بار شکست خورده است. هر دو تعداد شکست برابری دارند. با این حال فلوید می ودر از بوکس کناره گیری کرد و هم اکنون در 43 سالگی زندگی بسیار مرفهی دارد. من حقیقت ها را بیان کردم و به نظر همه احترام می‌گذارم. اما گاهی اوقات افراد سعی می‌کنند با اشاره کردن به نکات ریز اصل ماجرا را نادیده بگیرند. این جالب نیست! من حس می‌کنم هاپکینز به می ودر حسودی می‌کند. حسودی بسیار بد است. برای من مهم نیست که هر کسی چه چیزی می‌گوید، من فقط می‌دانم که اگر کسی زندگی مانی پاکیائو را به می ودر ترجیح دهد کاملا دروغ می‌گوید! والسلام، نامه تمام!
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...