حریف بعدی آستین تئوری ؛ آیا کورت انگل مقابل ستاره جوان قرار خواهد گرفت؟

داچ منتل در یک مصاحبه، دوباره نام ستاره قدیمی را وسط کشیده و گفته است که مبارزه احتمالی کورت انگل و آستین تئوری بسیار کمک‌کننده خواهد بود.
کدخبر (190145) | 17 خرداد 1402 | ساعت 07:08
0 459
حریف بعدی آستین تئوری ؛ آیا کورت انگل مقابل ستاره جوان قرار خواهد گرفت؟
داچ منتل در یک مصاحبه، دوباره نام ستاره قدیمی را وسط کشیده و گفته است که مبارزه احتمالی کورت انگل و آستین تئوری بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آستین تئوری یکی از خوش‌آتیه‌ترین ستارگان کنونی WWE است. این مبارز کشتی کج حالا مدت‌هاست که عنوان قهرمانی ایالات متحده را نیز ذیل نام خود می‌بیند. اخیراً یکی از چهره‌های برجسته‌ی دنیای کشتی کج، یعنی داچ منتل، اعلام کرده بود که ایده برگزاری یک مبارزه میان آستین تئوری و کورت انگل می‌تواند بسیار جذاب باشد. کورت انگل آخرین مبارزه خود برروی رینگ کشتی کج را در سال 2019 و برابر بارون کوربین در رسلمنیا 35 به انجام رساند. انگل پس از آن اعلام بازنشستگی کرد و دیگر هرگز برروی رینگ دیده نشد. هرچند این ستاره در طول این مدت چند حضور افتخاری خارج از رینگ را نیز در مسابقات WWE تجربه کرده است. حالا داچ منتل در مصاحبه‌ی اخیر، دوباره نام ستاره قدیمی را وسط کشیده و گفته است که مبارزه احتمالی کورت انگل و آستین تئوری خصوصا برای تئوری بسیار کمک‌کننده خواهد بود:

بدون شک ضرری نخواهد داشت. همانطور که جان سینا نیز یکبار گفته بود، مردم هرگز مبارزان قدیمی را فراموش نمی‌کنند. خاطره‌ی آن‌ها را همواره در پس ذهن خود دارند و دیدن دوباره‌ی آن‌ها می‌تواند بسیار برایشان جذاب باشد. من معتقدم که تقابل تئوری و انگل از هر نظر بسیار جذاب خواهد شد. به‌نظرم این مبارزه خصوصاً در مسیر آستین تئوری و شکل‌دهی به آینده‌ی او بسیار مفید خواهد بود.
حریف بعدی آستین تئوری ؛ آیا کورت آنجل روبروی ستاره جوان قرار خواهد گرفت؟

صحبت‌های جان سینا درباره آستین تئوری

جان سینا در سال 2023 بازگشتی دوباره را به WWE تجربه کرد و در رسلمنیا 39 برابر آستین تئوری قرار گرفت. این مبارزه بر سر عنوان قهرمانی ایالات متحده به انجام رسید که با پیروزی تئوری نیز پایان یافت. جان سینا پس از این شکست به انتقاد از سبک مبارزه آستین تئوری پرداخته بود و گفته بود که شخصیت او برای طرفداران قابل باور نیست:
اگر تو به شخصیت خودت باور نداشته باشی، مردم نیز آن را باور نخواهند کرد. من همین‌ها را شخصاً به آستین تئوری گفتم. پسر! تو جوانی، تو یک ورزشکاری، در یک کمپانی بزرگ مشغول به کار هستی، همه می‌خواهند با تو مصاحبه کنند و غیره و غیره. اما من حین انجام هیچکدام از این کارها صداقتی در تو نمی‌بینم. من این‌ها را پیش از آنکه به‌طور عمومی مطرح کنم، شخصاً به خود او گفتم.
آستین تئوری در سال 2022 موفق به کسب عنوان قهرمانی ایالات متحده شد و از آن پس از عنوان خود در برابر نام‌های بزرگی نظیر ست رالینز، بابی لشلی، اج و جان سینا دفاع نمود. جدیدترین خبرهای کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...