رونی کلمن و مرور خاطرات پلیس بودن در گفت و گو با درک لانسفورد

رونی کلمن در گفت و گو با درک لانسفورد، از خاطرات خود در زمان فعالیت در پلیس گفته است.
کدخبر (163513) | 20 فروردین 1402 | ساعت 14:18
1 383
رونی کلمن و مرور خاطرات پلیس بودن در گفت و گو با درک لانسفورد
رونی کلمن در گفت و گو با درک لانسفورد، از خاطرات خود در زمان فعالیت در پلیس گفته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن نزدیک به یک دهه پادشاه دنیای بدنسازی بود. اما تقریباً همه می‌دانند که کلمن پیش از بدل شدن به «پادشاه»، ابتدا یک افسر پلیس بود. در واقع او پس از نخستین قهرمانی خود در مستر المپیا باز هم به کار خود در دپارتمان پلیس ادامه داد. تا این که با روی کار آمدن یک رئیس‌پلیس جدید، رونی کلمن مجبور شد بین این دو حرفه یکی را انتخاب کند. باقی نیز رقم خوردن تاریخ است. رونی کلمن اخیراً بخشی از قسمت جدید پادکست خود را منتشر کرده است. در این قسمت از پادکست، او به شرح خاطرات خود از دوران پلیس بودن می‌پردازد. طرفداران بدنسازی نیز با شنیدن این خاطرات، شروع به تصویرسازی از کلمن در قامت یک مأمور پلیس نمودند و باید بگوییم که طرفداران پادشاه در این زمینه بسیار هم خلاق ظاهر شدند. رونی کلمن در قسمت جدید پادکست خود به شرح خاطرات دوران پلیس بودن می پردازد

درک لانسفورد مهمان ویژه قسمت جدید پادکست رونی کلمن

رونی کلمن اخیراً در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود که به‌زودی قسمت جدید پادکستش منتشر خواهد شد. در این قسمت، درک لانسفورد نیز به‌عنوان مهمان اصلی حضور خواهد داشت. این دو چهره برجسته دنیای بدنسازی در این پادکست به گفت‌وگو درباره تمرینات خود، وضعیت آمادگی لانسفورد برای حضور در مستر المپیا 2023 و همچنین شرح خاطراتی از دوران گذشته می‌پردازند. کلمن در گفت و گو با درک لانسفورد توضیح می‌دهد که چرا بین پلیس بودن و بدنسازی، دومی را انتخاب نمود. او می‌گوید که آدم‌ها در آن دوران متحیر بودند که چطور هر دو حرفه را باهم پیش می‌برد. اما کلمن به آن‌ها می‌گفت که عاشق هردوی این حرفه‌‌هاست و اگر عاشقشان نبود، انجامشان نیز نمی‌داد. «پادشاه» در قسمت کپشن پست اینستاگرامش خطاب به طرفدارانش نوشته بود که منتظر قسمت جدید پادکست باشند. اما طرفداران او در حین این انتظار، به شرح داستان‌پردازی‌های جالبی نیز درباره پلیس بودن کلمن پرداختند.

واکنش کاربران به دوران حضور رونی کلمن در پلیس

سخن گفتن کلمن از دوران پلیس بودن خود باعث شد که طرفداران او این تصور را دنبال کنند که اگر پادشاه این شغل را ترک نمی‌کرد، چه چیزهایی ممکن بود رخ دهد:
- من همین حالا به سمت دپارتمان پلیس می‌رفتم و خودم را تسلیم می‌کردم! - تصور کنید در حال فرار کردن از دست رونی هستید! - تصور کنید رونی کلمن از پشت بلندگو به شما بگوید بزن کنار! - رونی کلمن: داشتی تند میرفتی؟ - من: معلومههههه رفییییییق! (تکیه‌کلام کلمن) - مطمئنم تمام خلافکارها با دیدن او تسلیم می‌شدند!
با وجود اینکه او، دیگر نه یک افسر پلیس و نه یک بدنساز حرفه‌ای است، اما احترامی که او همچنان برای هردوی این حرفه‌ها قائل است، بسیار ستودنی است. بیشتر از رونی کلمن بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
و تو ایران بود سر هیچی مثل (روح الله داداشی) مرحوم یه تیز بر میکشیدن به گردنش........ خدا رحمتش کنه.قدر ندونستیم
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...