استقبال از سامسون داودا در کره جنوبی با اختاپوس زنده!

هل چانگ، آشپز اهل کره جنوبی، از سامسون داودا دعوت کرد تا در سفرش به کره در یک آشپزی ماجراجویانه با او همکاری کند.
کدخبر (168564) 30 فروردین 1402 | ساعت 23:36
0 95
هل چانگ، آشپز اهل کره جنوبی، از سامسون داودا دعوت کرد تا در سفرش به کره در یک آشپزی ماجراجویانه با او همکاری کند.

به گزارش سرخ نیوز، بدنسازی فقط به ساختن عضلات و پیروی از یک رژیم سختگیرانه محدود نمی‌شود بلکه دربرگیرنده تجربه کردن چیزهای جدید و کاوش در فرهنگ‌های متفاوت هم می‌شود. اگرچه این کاوش می‌تواند گاهی سورپرایزهای غیرمنتظره‌ای هم به همراه داشته باشد؛ اتفاقی که اخیر سامسون داودا قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ با آن مواجه شده است. این بدنساز در سفر اخیری که به کره جنوبی داشته، با «هل چانگ» فود بلاگر و آشپز تلویزیونی ملاقات کرده و چانگ هم با غذاهای سنتی کشورش از سامسون داودا استقبال شوکه‌کننده و البته خاطره‌ انگیزی داشته است. سامسون داودا که انتظار این آشپزی خاص و ماجراجویانه‌ را نداشت، بدون آمادگی قبلی به سراغ بشقاب کره‌ای رفت. بدنساز نیجریه‌ای با مواجهه با این غذای منحصر به فرد دچار شوک فرهنگی شد اما واکنش های او پس از دیدن این غذا در نوع خودش جالب توجه بود.

استقبال از سامسون داودا در کره جنوبی با اختاپوس زنده!

سامسون داودا و خوراک اختاپوس زنده!

هل چانگ، هنرمند مشهور تلویزیون کره جنوبی که به خاطر ماجراجویی هایش در امتحان غذاهای مختلف شهرت دارد، از سامسون داودا دعوت کرد تا در سفرش به کره در یک آشپزی ماجراجویانه با او همکاری کند. داودا به‌ عنوان ورزشکاری که عادت به داشتن یک رژیم غذایی سخت غنی از پروتئین‌های بدون چربی و سبزیجات دارد، زمانی که با پیشنهاد چانگ مبنی بر امتحان کردن اختاپوس زنده مواجه شد، با این احتیاط نسبت به آن ابراز علاقه کرد. «سان‌ناکجی» یک غذای لذیذ محبوب کره‌ای است که با اختاپوس زنده تولید می‌شود. در ویدیویی که در حین رویارویی داودا و اختاپوس زنده ضبط شده، به وضوح می‌توان تعجب و شگفتی او را هنگام تماشای حرکت شاخک‌ها روی بشقاب نشان می دهد. هنگامی که ظرف اختاپوس زنده را به داودا داده می‌شود، در ابتدا از دیدن شاخک‌های در حال چرخش این موجود غافلگیر می‌شود.
  از سوی دیگر هل چانگ برای خوردن این غذا هیجان‌زده و مشتاق بود و به سامسون داودا نشان داد که چگونه باید اختاپوس زنده را با شوق و ذوق بخورد. به گفته چانگ این غذا به دلیل افزایش استقامت بدن، در کشورش محبوب است و بدنسازان به آن علاقمند هستند. البته از آنجایی که سامسون داودا تا پیش از این با غذاهای کره‌ای مواجهه نداشته، محتاط بودن او قابل درک است.

تغذیه جدید برای مستر المپیا؛ غذاهای کره ای به کمک بدنسازان می آید؟

این ویدیو توجه شخصیت‌های برجسته دیگری از جامعه بدنسازی را به خود جلب کرده است. میلوس سارسف که سال‌هاست سامسون داودا را تمرین می دهد، با دیدن شاگرد خود که سعی می کند یک اختاپوس زنده را بخورد، شوکه شد. سارسف که از تماشای این ویدیو متعجب شده بود، در عین ناباوری عنوان کرد:

اوه، مرد، این غذا مرا از اشتها انداخت اما خب می‌تواند راز ما برای مستر المپیا باشد. به این هم می‌شود فکر کرد.

استقبال از سامسون داودا در کره جنوبی با اختاپوس زنده! بدنسازان مشهور دیگری مانند گای سیسترنینو، ایوان سنتوپانی و اندرو جکد از اینکه سامسون داودا به خودردن چنین غذایی تن داده، تعجب کردند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...