افشاگری جرمی بوندیا درباره اختلاف با هنی رامبد؛ مغرور بودم و تصمیمات بد زیادی گرفتم!

جرمی بوندیا چهره برجسته دسته فیزیک بابت قطع ارتباط با هنی رامبد، اصلا خوشحال نیست.
کدخبر (223970) | 05 شهریور 1402 | ساعت 06:22
0 182
افشاگری جرمی بوندیا درباره اختلاف با هنی رامبد؛ مغرور بودم و تصمیمات بد زیادی گرفتم!
جرمی بوندیا چهره برجسته دسته فیزیک بابت قطع ارتباط با هنی رامبد، اصلا خوشحال نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رابطه میان هنی رامبد، مربی افسانه‌ای بدنسازی و جرمی بوندیا به عنوان قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا، زمانی به عنوان نماد که یک کار مشترک و تیمی موثر در دنیای بدنسازی در نظر گرفته می‌شد. رامبد و بوندیا به مدت 7 سال با یکدیگر همکاری مشترک داشتند و بوندیا موفق شد تحت هدایت این مربی حرفه‌ای، تحولی در دسته فیزیک مردان بوجود آورده و به یکی از موفق‌ترین ورزشکاران صنعت تناسب اندام تبدیل شود. آنها تاثیر مثبتی بر روی یکدیگر داشتند و از هم برای موفقیت‌های بیشتر انرژی می‌گرفتند. با این حال در سال 2017 این رابطه موفق و طولانی به پایان مسیر خود رسید و پس از قهرمانی بوندیا در مستر المپیا 2017، آنها تصمیم گرفتند مسیر خود را از یکدیگر جدا کنند. هر چند آخرین تجربه رامبد و بوندیا هم لذت بخش بود و با قهرمانی توام شد. افشاگری جرمی بوندیا درباره اختلاف با هنی رامبد؛ مغرور بودم و تصمیمات بد زیادی گرفتم!

بوندیا: سرم را مثل کبک زیر برف کرده بودم

جدایی این دو نفر که همواره رابطه خوبی با هم داشتند و دستاوردهای بزرگی را هم کسب کرده بودند، به داغ‌ترین خبر آن روزهای دنیای بدنسازی تبدیل شد و باعث تعجب بسیاری از اهالی این ورزش در تمام دنیا شد. در همان زمان عده زیادی به دنبال یافتن پاسخی برای علت این جدایی بودند و حالا پس از چندین سال جرمی بوندیا دلیل واقعی قطع همکاری‌اش با هنی رامبد را فاش کرده است. قهرمان ۴ دوره دسته فیزیک مستر المپیا به تازگی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن علت این که چرا تمرینات خود را با هنی رامبد به طور ناگهانی متوقف کرده، بیان کرده است. او در شرح این ویدئو نوشته:
این احتمالا بیشترین سوالی است که اخیرا از من پرسیده شده است. چرا من با مربی دیگری کار نمی‌کنم یا آنکه چرا با هنی رامبد دیگر همکاری ندارم.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


جرمی بوندیا در ابتدای ویدئو می‌گوید که او و هنی رامبد قبلا دوستان بسیار صمیمی بودند و این پیوند را دوست داشتند اما همه چیزهای خوب هم یک پایانی خواهند داشت. او می‌گوید:
در بسیاری از ویدئوهای قبلی من در مورد این صحبت کرده‌ام که سرم را مثل کبک در برف کرده بودم. می‌دانید من به شدت مغرور بودم، تصمیمات بد زیادی گرفتم و با مردم اشتباه رفتار کردم.
در ادامه ویدئو جرمی بوندیا به این موضوع اشاره می‌کند که آنها ایده های تجاری متفاوتی داشتند، به همین دلیل او در نهایت با برندشان ایووژن قطع همکاری می‌کند. بوندیا می‌گوید او این کار را خوب انجام نداده و به نوعی به رامبد بی احترامی شده است. بدین ترتیب سرانجام جرمی بوندیا پس از سال‌ها، علنا از مربی‌ای که شایسته تقدیر بود، عذرخواهی کرد. افشاگری جرمی بوندیا درباره اختلاف با هنی رامبد؛ مغرور بودم و تصمیمات بد زیادی گرفتم!

جرمی بوندیا از قطع ارتباط با هنی رامبد پشیمان است

جرمی بوندیا نه تنها فاش می‌کند که چرا دیگر با هنی رامبد تمرین نمی‌کند بلکه او را به خاطر دستاوردهایی که امروز دارد، مورد ستایش قرار می‌دهد:
من و هنی واقعا صمیمی بودیم و بسیاری از موفقیت‌هایم در اوایل کارم را به هنی و او نسبت می‌دهم که در کنارم بود و به نوعی پله‌های پیشرفت در این ورزش را به من نشان داد و مرا با خود همراه کرد و به پیشرفتم کمک کرد. می‌دانید او باعث شد من به ورزشکاری که امروز هستم، تبدیل شوم.
او سپس ادامه می دهد که چقدر پشیمان است که آنچه را که به عنوان یکی از بهترین روابطی که تا به امروز در این صنعت داشته، خراب کرده است:
من خیلی به او اهمیت می‌دهم و این چیزی است که حتی تا به امروز نیز وجود دارد. این مساله آزارم می‌دهد که دیگر با هم دوست نیستیم.
جرمی بوندیا به طور علنی از مربی مورد علاقه اش به خاطر رفتار ناخوشایندی که با او انجام داده بود، عذرخواهی می‌کند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...