هادی چوپان و بوکس؛ راکی وارد می‌شود! + ویدئو

هادی چوپان بدنساز سرشناس دسته آزاد ویدئویی از تمرین بوکس خود را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (224045) 05 شهریور 1402 | ساعت 17:16
0 347
هادی چوپان بدنساز سرشناس دسته آزاد ویدئویی از تمرین بوکس خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان، قهرمان ایرانی مستر المپیا و بدنساز سرشناس دسته آزاد، در ادامه آپدیت‌های ویدئویی خود، ویدئویی از تمرین بوکس را به اشتراک گذاشته است. این بدنساز ایرانی این روزها تمرینات پرفشاری را برای حضور در مستر المپیا 2023 پشت سر می‌گذارد، رویدادی که یازدهم تا چهارده آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد و گرگ ایرانی در این رقابت برای دومین قهرمانی متوالی خود تلاش خواهد کرد. هادی اخیرا ویدئویی از تمرین سنگین تی بار 200 کیلوئی را به اشتراک گذاشته بود، ویدئویی که در رسانه‌های بین‌المللی نیز خبرساز شد و حال این بار او به سراغ ویدئویی از تمرین کیک بوکس را به اشتراک گذاشته است. ویدئویی که به نظر می‌رسد چندان هم بی مناسبت نبوده و از قرار معلوم، گرگ ایرانی در ادامه پیام‌هایی که مخاطب ندارند، به این شکل پیامی را به برخی از رقبا و چهره‌های شناخته شده دنیای بدنسازی که او را نادیده می‌گیرند، فرستاده است.

گرگ ایرانی و یک تمرین غیرمنتظره

در فاصله کمتر از 70 روز و در شرایطی که دنیای بدنسازی در انتظار آپدیت بدنی هادی چوپان است، این بدنساز ایرانی ویدئویی کوتاه از تمرین بوکس خود را به اشتراک گذاشته است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


ویدئویی در همان فضایی که هادی اخیرا تمرینات خود را در آن برگزار کرده، «آکادمی چوپان کلاسیک». در این ویدئو هادی چوپان به مانند یک بوکسور کارکشته، در حال تمرین با گلابی برای سرعت بخشیدن به دست دیده می‌شود. هادی چوپان از سال 1379 و پیش از ورود به بدنسازی به طور همزمان، در بوکس تایلندی و کشتی فعال بود و در مسابقات کیک بوکسینگ نیز سابقه قهرمانی دارد. شنوایی هادی در اثر ضرباتی که به سر وی در همان دوران وارد شد دچار اخلال شد و او از همان زمان حدود 20 درصد اختلا شنوایی دارد.  
  ویدئویی که به نظر می‌رسد پیغامی به برخی بدنسازان و کارشناسان است. در هفته‌های اخیر اکثر کارشناسان و برخی از بدنسازان دسته آزاد در پیش‌بینی‌های خود برای مستر المپیا 2023 هادی چوپان را نادیده گرفته‌اند و هادی نیز پیش از این واکنش‌هایی به این موضوع داشته است، از جمله پیامی که او چندی پیش در استوری صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد که به نظر می‌رسید هدف آن پیام، نیک واکر، نفر سوم مستر المپیا 2022 و نایب قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 بوده است. همچنین در روزهای اخیر برخی ویدئوهای طنز قدیمی از هادی چوپان بازنشر شده است، ویدئوهایی که جنبه شخصی داشته و با وجود آنکه مضمون بدی ندارد، اما انتشار آن در چنین مقطعی بی اخلاقی از جانب برخی رسانه‌ها است و تنها می‌توان به حال این دسته تاسف خورد.

واکنش ها به ویدئوی جدید هادی چوپان

این ویدئو تنها یک روز بعد از انتشار آن، بیش از 250 هزار لایک دریافت کرده که نشان از محبوبیت بالای هادی چوپان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. فیل هیث، قهرمان 7 دوره مستر المپیا زیر این پست هادی چوپان او را به ایپ من، استاد بزرگ هنرهای رزمی تشبیه کرده است.
هادی چوپان و بوکس؛ راکی وارد می‌شود! + ویدئو 02هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی نیز هادی چوپان را به راکی تشبیه کرده است. هادی چوپان و بوکس؛ راکی وارد می‌شود! + ویدئو 02 آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...