حمایت ریچ گاسپاری از هادی چوپان ؛ او بلد است چطور تمرین کند

کدخبر (224509) 06 شهریور 1402 | ساعت 20:41
0 354
ریچ گاسپاری بدنساز نامدار دسته آزاد با انتشار پستی در اینستاگرام از روش تمرینی هادی چوپان حمایت کرد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در مسابقات بدنسازی آنهایی که سودای قهرمانی و کسب جام دارند، باید از اندام متعادل و متناسبی برخوردار باشند. همواره بدنسازان بسیاری برای دستیابی به چنین شرایطی تلاش می‌کنند اما تعداد کمی از آنها موفق می‌شوند به این مهم دست پیدا کنند. طبیعتا این فرآیند خسته‌کننده است و استهلاک زیادی برای ورزشکار ایجاد می‌کند و در ادامه مسیر باعث بی انگیزیگی بدنساز و دست کشیدن از ادامه تلاش می‌شود. با این حال از میان تعداد قابل توجهی از بدنسازانی که ناامید و بی انگیزه شده‌اند، تعدادی چهره استثنایی هم وجود داشته که از همه موانع عبور کرده و توانسته‌اند به قله افتخارات برسند. قطعا هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 یکی از همین بدنسازان بوده است.

حمایت ریچ گاسپاری از هادی چوپان ؛ او بلد است چطور تمرین کندحمایت ریچ گاسپاری از هادی چوپان

هادی چوپان که با لقب گرگ ایرانی شناخته می‌شود، از نظر فیزیک بدنی به جایگاهی در بدنسازی رسیده که هدف بسیاری از دیگر بدنسازان است و او را الگوی خود قرار می‌دهند. در عین حال روال تمرینی او با دستاوردهایش متناسب بوده و همان قدر که تلاش کرده و برای تمریناتش وقت گذشته، به افتخارات و عناوین مهمی هم دست پیدا کرده است. ریچ گاسپاری نایب قهرمان سه دوره مسابقات مستر المپیا اخیرا ویدیویی از هادی چوپان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و در زیر این پست در یک متن نسبتا طولانی به حمایت از هادی چوپان پرداخته است.

ویدئویی که ریچ گاسپاری از تمرین هادی چوپان به اشتراک گذاشته است

ریچ گاسپاری درباره هادی چوپان نوشت:

منتقدان می‌گویند او از شیوه بدی برای انجام تمرینات استفاده می‌کند اما واقعیت این است که هادی به وضوح با همین تمرینات سخت و پرفشار توانسته عضلات ضخیم پشت خود را بسازد.

البته گاسپاری دفاع از عملکرد هادی چوپان را به همین جا خلاصه نکرد و در ادامه نظرات خود نوشت:

منظور من این است که بدنسازان حرفه‌ای مانند هادی می‌دانند چگونه تمرین کنند تا بدنشان را به نقطه اوج برسانند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


همچنین ریچ گاسپاری از انتقادات بی پایه و اساسی که نسبت به هادی چوپان ایجاد شده، انتقاد کرد و گفت:

ما افراد مضحکی را داریم که از فرم او و من انتقاد می‌کنند اما در واقعیت، در تمرین زندگی برای بهترین بودن، هادی از هر اصلی برای ارائه خود به عنوان قهرمان استفاده خواهد کرد.

گاسپاری نه تنها در مورد انتقاداتی که از آنها می‌شود، صحبت کرد بلکه در مورد تکنیکی که او و هادی به کار می‌برند، توضحیاتی ارائه داد. او به طور اصولی به نیازها و عملکردهای اصلی پرداخت.

حمایت ریچ گاسپاری از هادی چوپان ؛ او بلد است چطور تمرین کند 04ویدئوی خبر ساز هادی چوپان، تی بار 200 کیلویی!

در این ویدئو، هادی چوپان در حال انجام دراپ ست تی بار 200 کیلویی مشاهده می‌شود. ریچ گاسپاری در توضیح این تمرین هادی چوپان می‌نویسد:

او برای تقویت عضلات پشت خود، سنگین وزنه می‌زند. هر چه وزنه سنگین‌تر می‌شود، بدن برای تحمل وزنه‌ها در حالت قائم قرار گرفته و هر چه وزنه‌ها کمتر می‌شود، بدن حالت خمیدگی بیشتری پیدا می‌کند تا جایی که آخرین دراپ ست تقریبا با زمین موازی می‌شود.

او همچنین می‌گوید:

هادی برای تحریک رشد ماهیچه‌ها از حالت کاهش وزنه در انجام لیفت میله تی بار استفاده می‌کند و با کم کردن وزنه و حفظ فشار، عضلات میانی پشت خود را تا رسیدن به نقطه ناتوانی ادامه می‌دهد.

پاسخ جالب ریچ گاسپاری به انتقاد از هادی چوپان

زیر این پست ریچ گاسپاری، فردی که پروفایل اینستاگرام او با IFBBPRO آغاز شده این تمرین هادی چوپان را افتضاح خطاب کرده است. ریچ گاسپاری در پاسخ به او نوشته:

او سنگین وزنه می‌زنه، بهترین فیزیک رو در جهان ساخته و مستر المپیاست. تو چی بردی؟ اوه، تو یک IFBBPRO هستی، هزاران نفر مثل تو کارت حرفه‌ای دارن. وقتی قهرمان مستر المپیا شدی، حرفی بزن. فعلا، ببین و یاد بگیر!

حمایت ریچ گاسپاری از هادی چوپان ؛ او بلد است چطور تمرین کندتقریبا هیچ بدنسازی نمی‌داند با چه روش تمرینی به طور تضمینی به قهرمانی خواهد رسید. وقتی صحبت از تمرین می شود، بدنسازی را می‌توان به چندین روش آزمون و خطا تقسیم کرد. شاید یک روال تمرینی بدنساز چندین منتقد داشته باشد اما اگر این روند برایش موثر باشد، نباید تحت تاثیر نظرات آزاردهنده ان منتقدان، مدل تمریناتش را تغییر دهد. ریچ گاسپاری با حمایتی که از هادی چوپان داشته، تاثیر خوبی بر روی او خواهد گذاشت. این در حالی است که گاسپاری سال گذشته نظرات متفاوتی داشته و حالا شاهد چرخش 180 درجه‌ای این اسطوره بدنسازی در مورد عملکرد گرگ ایرانی هستیم. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...