راز معجون عجیب کوین لورون؛ مخلوط الکل و قهوه برای شکست رونی کلمن!

رونی کلمن بدنساز افسانه‌ای و قهرمان 8 دوره مستر المپیا از رازی پرده برداشته که به نوعی عامل موفقیت های او و کوین لورون بوده است.
کدخبر (224525) | 06 شهریور 1402 | ساعت 15:04
0 203
راز معجون عجیب کوین لورون؛ مخلوط الکل و قهوه برای شکست رونی کلمن!
رونی کلمن بدنساز افسانه‌ای و قهرمان 8 دوره مستر المپیا از رازی پرده برداشته که به نوعی عامل موفقیت های او و کوین لورون بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی صحبت از دوران طلایی بدنسازی می‌شود، نمی‌توان بدنسازان بزرگی مانند رونی کلمن و کوین لورون را به عنوان نمادهای قدرت و شکوه آن دوره به یاد نیاورد. این دو بدنساز افسانه‌ای به دستاوردهای قابل توجهی در زمان خود رسیدند و پشتکار و تلاششان باعث شد تا به نام‌هایی جاودانه در تاریخ بدنسازی تبدیل شوند. اگرچه رونی کلمن و کوین لورون در یک دوره در مسیر بدنسازی قرار گرفته و با یکدیگر رقابت کردند اما با این حال، برای رونی کلمن شکست دادن کوین لورون در روزهای ابتدایی کار بسیار دلهره‌آوری بود. علیرغم اینکه لورون هرگز نتوانست یک بار در زندگی خود عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کند و رونی کلمن هشت مرتبه آن را تصاحب کرد، داستان رقابت این دو بدنساز زمانی که کلمن به تازگی وارد عرصه مسابقات حرفه‌ای این ورزش شده بود بسیار متفاوت بود. با این حال کلمن از هوش خود استفاده و راهی برای شکست دادن کوین لورون پیدا کرد.

راز پیروزی‌های رونی کلمن مقابل کوین لورون

رونی کلمن به تازگی از عامل برتری خود مقابل کوین لورون رمزگشایی کرده و به بیان رازی پرداخته که به او کمک کرد تا در نهایت کوین لورون را از سلطنت خلع کند. رونی کلمن در ویدئوی کوتاه در یوتیوب به این موضوع پرداخته است. در آن زمان کوین لورون موفق شده بود در شش رویداد متوالی به قهرمانی برسد و این در شرایطی بود که رونی کلمن تنها در 4 یا 5 رویداد به قهرمانی دست پیدا کرده بود. ترفند رونی کلمن برای شکست یک رقیب سرسخت؛ راز نوشیدنی معجزه‌آسای کوین لورون چه بود؟این مساله از نظر روانی به کلمن فشار می‌آورد اما او می‌دانست که لورون چه کاری انجام می‌دهد که خودش آن را انجام نداده است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


برای دانستن این راز، کلمن به اتاق کوین لورون رفت تا از او بپرسد که چه کاری انجام داده که به او کمک کرده تا در تمام این رویدادها به قهرمانی برسد. با این حال پاسخ لورون برای کلمن کاملا غیرقابل پیش بینی بود. کلمن می‌گوید:
لورون کار عجیبی می‌کرد. او قهوه را آورد و کمی ودکا به آن اضافه و آنها را باهم مخلوط کرد و به من گفت بخور. او از او دلیل این کارش را پرسیدم و کوین هم در جواب گفت تو می‌خواستی بدانی من چگونه در تمام این مسابقات به قهرمانی می‌رسم و من هم دلیلش را گفتم. من هر شب چنین چیزی می‌خورم.
ترفند رونی کلمن برای شکست یک رقیب سرسخت؛ راز نوشیدنی معجزه‌آسای کوین لورون چه بود؟رونی کلمن اذعان می‌کند که پس از پیشنهاد لورون، این نوشیدنی را میل کرده است. این نوشیدنی، کلمن را به آرامش رساند و او موفق شد با تمرکز و تسلط کامل روی استیج برود و کوین لورون افسانه‌ای را شکست دهد.
یک روز بعد توانستم کوین را در مسابقات شکست دهم. من توانستم روند پیروزی‌هایش را قطع کنم. فکر می‌کنم رقابت ما در تورنمنت قبلی، آخرین باری بود که لورون توانست مرا شکست دهد.

رونی کلمن چگونه پادشاه بدنسازی شد

پس از آن دیگر هیچ مانعی در سر راه رونی کلمن وجود نداشت و او توانست بیشترین عناوین تاریخ بدنسازی را بدست آورد. رونی کلمن برای اینکه نام خود را برای همیشه در این ورزش جاودانه کند، یک روال منحصر به فرد را در پیش گرفت و از آن پیروی کرد. کلمن از یک برنامه تمرینی پرفشار و رژیم غذایی خاص پرکالری و غنی از پروتئین در مسیر قهرمانی‌های متوالی خود استفاده می‌کرد. ترفند رونی کلمن برای شکست یک رقیب سرسخت؛ راز نوشیدنی معجزه‌آسای کوین لورون چه بود؟او با فداکاری‌های فراوان و نظم و دیسیپلینی مثال زدنی، موفق شد 8 بار پیاپی و با شکست دادن بزرگانی چون کوین لورون، فلکس ویلر، ناصر سنباطی و در ادامه جی کاتلر، قهرمان مستر المیپا شود. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...