آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک !

جو لیندنر معروف به جوستتیک آرزوی همکاری با دواین جانسون را داشت که متاسفانه اجل امانش نداد.
کدخبر (202751) | 12 تیر 1402 | ساعت 15:43
0 564
آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک !
جو لیندنر معروف به جوستتیک آرزوی همکاری با دواین جانسون را داشت که متاسفانه اجل امانش نداد.

به گزارش سرخ نیوز، جو لیندنر، بدنساز و چهره محبوب یوتیوبی دو روز قبل به دلیل آنوریسم درگذشت. درگذشت او در سن 30 سالگی دنیای بدنسازی را در ماتم فرو برد. این اینفلوئنسر تناسب اندام قبل از مرگش تمایل خود را برای همکاری با دواین جانسون در آینده ابراز کرد. با این حال هرگز این اتفاق نیفتاد چراکه او قبل از برآورده شدن آرزوی خود، دنیا را ترک کرد. جو لیندنر معروف به جوستتیک، همیشه در شبکه‌های اجتماعی خود بسیار فعال بوده است. آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک ! او مدام عکس هایی از تمرینات خود منتشر می‌کرد. جو پیش از مرگش چند عکس منتشر کرد که او را در کنار شخصیت‌های دیگر نشان می‌داد. یکی از آن عکس‌ها تصویر لیندنر و دواین جانسون بود که یک توله سگ را در دستانشان نگه داشته بودند. آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک !

جو لیندنر و آرزوی همکاری با دواین جانسون

این ستاره فقید یوتیوب در توضیح این عکس نوشته بود «قسمت‌های پایینی یکسان نیست.» او در مورد این واقعیت که با دواین جانسون، ستاره سابق WWE مقایسه می‌شود، قدردانی کرده است. با این حال هر دو تصویر مربوط به دوره زمانی متفاوتی بودند. نوئل دیزل که یکی دیگر از بدنسازان مطرح است، در مورد این پست نظر داده و عنوان کرده است که مشتاق دیدن همکاری جو و جانسون است. آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک ! جوستتیک به این اظهار نظر پاسخ داده و اظهار داشته بود که خودش هم همین را می‌خواهد. بدنساز فقید آرزو داشت که با راک یک همکاری واقعی داشته باشد. جو لیندنر مشتاق دیدار با دواین جانسون و وقت‌گذرانی با این ستاره هالیوود بود. متأسفانه او با ترک دنیا هرگز نتوانست آرزوی خود را برآورده کند. درگذشت او در قلب بسیاری از هواداران بدنسازی خلا ایجاد کرده است. درگذشت ناگهانی او در 30 سالگی و آرزوی برآورده نشده او هواداران را در ماتم فرو برده است. شخصیت‌های برجسته مختلف درگذشته جو لیندنر را تسلیت گفته‌اند. آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک ! در عین حال دنیای کشتی هم شنبه گذشته شاهد درگذشت یکی از بزرگان این عرصه بود. دارن درزدوف، ستاره سابق WWE در سن 54 سالگی درگذشت. پیشکسوتان و سوپراستارهای WWE با خانواده او ابراز همدردی صمیمانه داشتند. همچنین دواین جانسون نیز پیامی احساسی برای درزدوف نوشت. آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک !
مرد من خیلی متاسفم که می‌شنوم یکی از برادران حلقه ما فوت کرده است. با هم در مسابقات زیادی کشتی گرفتیم. او شخصیت و استعدادی بزرگ در کشتی بود. ما همیشه در مورد فوتبال و ماهیگیری صحبت می‌کردیم.

آخرین آرزوی بدنساز سرشناس پیش از مرگ ؛ وقت گذرانی با راک !

علت مرگ جو لیندنر / شبکه های مجازی در شوک!

پس از اعلام خبر درگذشت جو لیندنر، بسیاری از طرفداران بدنسازی جویای علت مرگ این بدنساز بودند. آنوریسم از بزرگ شدن یا بیرون‌زدگی دیواره یک سرخرگ بوجود می‌آید. چند هفته پیش جو گفته بود که می‌ترسد تمرین بیش از حد، باعث حمله قلبی به دلیل وضعیت عضلانی نادرش شود. جو از بیماری عضلانی موج‌دار رنج می‌برد؛ یک بیماری نادر که بر عضلات فرد بیمار تأثیر می‌گذارد و ماهیچه‌ها را نسبت به لمس یا حرکت بسیار حساس می‌کند. اخبار جدید بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...