فیگور گیری مشترک رونی کلمن و مادرش؛ خانواده هیولاها! + ویدئو

رونی کلمن بهترین ورزشکار تاریخ بدنسازی است که 26 عنوان قهرمانی او در مسابقات مختلف بدنسازی، گواهی بر میراثش است.
کدخبر (201995) 12 تیر 1402 | ساعت 13:38
0 536
رونی کلمن بهترین ورزشکار تاریخ بدنسازی است که 26 عنوان قهرمانی او در مسابقات مختلف بدنسازی، گواهی بر میراثش است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ژنتیک به عنوان یک عامل کمکی در بدنسازی محسوب می‌شود. بدنسازانی که بدن‌هایی استثنایی دارند، دارای استعداد ژنتیکی خدادادی هستند. در این میان رونی کلمن و دو بدنسازی هستند که استعداد ژنتیکی انها همیشه مورد توجه قرار گرفته و ستایش شده است. رونی کلمن قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا یکی از بزرگترین بدنسازانی است که در این ورزش ظهور کرده است. او در دوران اوجش بیش از 135 کیلوگرم وزن داشت و تقریبا به یک بدنساز بی‌رقیب و شکست ناپذیر تبدیل شده بود. او یکبار پس از قهرمانی در این مسابقاتف مادرش را به روی صحنه دعوت کرد و البته جای تعجب هم نداشت که مادرش هم مانند خودش از فیزیکی بی عیب و نقص بهره‌مند بود.

خانواده هیولاها؛ ویدیویی عجیب و دیده نشده از رونی کلمن در کنار مادر بدنسازش می‌توان گفت رونی کلمن بهترین ورزشکار تاریخ بدنسازی است. 26 عنوان قهرمانی او در مسابقات مختلف بدنسازی، گواهی بر میراثش است. با این حال، به طور خاص باید از سه نفر برای رکوردهای استثنایی رونی کلمن قدردانی کرد. شاید اولین فرد مربی او برایان دابسون باشد که اولین راهنمایی‌ها را به کلمن داد و او را به عضویت رایگان باشگاه خود درآورد.

ژنتیک رونی کلمن ؛ ارثیه‌ای با ارزش از مادر

دومین نفر احتمالا خود رونی کلمن است که با پشتکار فراوان و از خودگذشتگی توانست خودش را به بهترین بدنساز تاریخ تبدیل کند. اما آخرین و مهمترین شخص مادرش است که با انتقال ژنتیک قدرتمند خود به رونی کمک کرد تا درد را تحمل کند و بدون داشتن چربی اضافی، بدنی متشکل توده عضلانی هیولایی را بسازد. کلمن با بهره‌گیری از همین ویژگی‌های عضلانی توانست چنین عملکردی از خود بر جای بگذارد.

کلمن‌ها ژنتیکی برنده هستند!

در یک ویدیوی دیده نشده، مادر رونی کلمن در حال نشان دادن هیکل بی عیب و نقص خود روی صحنه دیده مسابقات دیده می‌شود. در حالیکه رونی در کنار مادرش ایستاده بود، کلماتی را در تمجید از او گفت:
من ژنتیکم را از اینجا می‌گیرم، همین‌جا، همین‌جا. به همین دلیل است که من برنده هستم.
واقعا دانستن سرنوشت برخی از افراد در نوع خودش بی‌نظیر است. مردی که هرگز نمی‌خواست بدنساز شود، در نهایت به پرافتخارترین بدنساز تمام دوران تبدیل شد. اگرچه رونی همیشه نامی بزرگ در بدنسازی بود اما هیچ وقت به این ورزش به عنوان یک حرفه فکر نمی‌کرد. رونی کلمن قبل از شروع بدنسازی حرفه‌ای، افسر پلیس بود و به کارش عشق می‌ورزید.
خانواده هیولاها؛ ویدیویی عجیب و دیده نشده از رونی کلمن در کنار مادر بدنسازش با این حال وسوسه گرفتن عضویت رایگان باشگاه باعث شد او وارد این حرفه شده و به یک اسطوره تبدیل شود. مربی بدنسازی از رونی خواست که به بدنسازی حرفه‌ای روی بیاورد. انگیزه رونی برای تبدیل شدن به بهترین در هر کاری که انجام می‌دهد، او را به اوج این ورزش رساند. علاوه بر این پشتکار او باعث شد تا قبل از بازنشستگی، تعداد عناوین قابل توجهی را در دوران حرفه‌ای خود کسب کند. در واقع رونی کلمن ژنتیک خود را از مادرش دریافت کرد. او در حالی که روی صحنه در کنار پسر بدنسازش ایستاده بود، عضلات خمیده دوسر بازوی خود را به نمایش گذاشت. کلمن وقتی روی صحنه کنار مادرش ایستاده بود، نمی‌توانست از تحسین او دست بکشد. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...