زندگی تصادفی مایکل جکسون بدنسازی؛ رقص مردگان تونی پیرسون و آرنولد شوارتزنگر میان غول‌ها!

تونی پیرسون که با لقب مایکل جکسون بدنسازی نیز شناخته می‌شود در یک مستند از مسیر خود در بدنسازی می‌گوید.
کدخبر (225363) | 09 شهریور 1402 | ساعت 08:28
0 409
زندگی تصادفی مایکل جکسون بدنسازی؛ رقص مردگان تونی پیرسون و آرنولد شوارتزنگر میان غول‌ها!
تونی پیرسون که با لقب مایکل جکسون بدنسازی نیز شناخته می‌شود در یک مستند از مسیر خود در بدنسازی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تونی پیرسون، که با لقب مایکل جکسون بدنسازی نیز شناخته می‌شود، قرار است در مستندی به نام «رانده شده؛ داستان تونی پیرسون» حضور داشته باشد. تیزر این مستند توسط کانال یوتیوبی Generation Iron Fitness & Bodybuilding Network پخش شده است. این مستند به کارگردانی اندرو منجیوار ساخته شده و داستان آن حول محور پسری می‌چرخد که آرزو دارد روزی مشهور شود. این پسر کسی نیست جز بدنساز افسانه‌ای، تونی پیرسون. سازندگان این مستند از داستان زندگی او استفاده کرده و سفری که او در طول زندگی خود داشته را به نمایش گذشته‌اند؛ سفری که نشان می‌دهد پیرسون با وجود موانع، مانند ققنوس از خاکستر برمی‌خیزد. این فیلم با استفاده از صدای خود تونی پیرسون روایت شده و بخش‌های مختلف زندگی پیرسون را بازگو می‌کند. تیزر تبلیغاتی مستند در حالی که پیرسون در باشگاه درحال تمرین است، شروع می‌شود و او ما به دوران کودکی و زمان ورود به بدنسازی می‌برد. سال‌های اولیه تونی پیرسون، چالش‌برانگیز بوده و در سنین نوجوانی از زادگاهش به لس آنجلس نقل مکان می‌کند. با این حال، تمرکز اصلی مستند برروی حرفه بدنسازی پیرسون قرار دارد. در این مستند می‌بینیم که برخلاف تصور، پیرسون مسیر راحتی را برای موفقیت طی نکرده است. زندگی تصادفی مایکل جکسون بدنسازی؛ رقص مردگان تونی پیرسون و آرنولد شوارتزنگر میان غول‌ها!او در بخشی از فیلم می‌گوید:

من به یک بدنساز حرفه‌ای تبدیل شدم و چندین قهرمانی بدست آوردم اما این داستان کامل نیست؛ چراکه همه چیز برخلاف میل من تغییر کرد و روی سرم خراب شد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


سفر تونی پیرسون در بدنسازی

سفر تونی پیرسون در بدنسازی زمانی آغاز شد که او فقط 19 سال داشت. او در دوره دبیرستان کشتی می‌گرفت اما به‌دلیل مصدومیت، مجبور به ترک تمرین شد. بدن او درحال رشد بود و به تمرین در باشگاه واکنش نشان می‌داد. او متوجه شد که علاقه دارد حرفه بدنسازی را به طور جدی دنبال کند. او زادگاهش را ترک کرد تا با تنها ۷۵ دلار در جیب، وارد این ورزش حرفه‌ای شود. او تمرینات خود را در باشگاه ورزشی ونیز بیچ آغاز کرد؛ جایی که بدنساز افسانه‌ای، آرنولد شوارتزنگر، متوجه پتانسیل تونی پیرسون شد و او را تشویق کرد که رویاهایش را دنبال کند. او به تونی پیرسون گفته بود:
من تو را تماشا می‌کنم. تو خیلی سخت تمرین می‌کنی، می‌خواهم تو را در یک تمرین همراهی کنم.
زندگی تصادفی مایکل جکسون بدنسازی؛ رقص مردگان تونی پیرسون و آرنولد شوارتزنگر میان غول‌ها!درست پس از ملاقات تونی با آرنولد شوارتزنگر، او در سال 1976 در مسابقات ساحلی مستر ونیز شرکت کرد و به قهرمانی رسید. جالب است که دستاوردهای تونی در بخش ابتدایی کتاب دایره المعارف بدنسازی مدرن آرنولد شوارتزنگر به نمایش گذاشته شده است. پیرسون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و عناوین معتبری مانند NABBA Pro مستر یونیورس سال 1980 و WBBG مستر ورلد سال 1980 را در بیش از 30 سال فعالیت حرفه‌ای خود در بدنسازی به‌دست آورد.

خاطره شیرین تونی پیرسون از اولین ملاقات با آرنولد شوارتزنگر

اخیراً تونی پیرسون قهرمان دو دوره مسابقات مستر یونیورس در پادکست Menace در مورد اولین مواجهه خود با آرنولد شوارتزنگر و اینکه چگونه او را از بچه‌ای در باشگاه به مایکل جکسون بدنسازی تبدیل کرده، صحبت کرده است. تونی پیرسون در این پادکست با دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف به گفت‌وگو پرداخته است. در میان بسیاری از چیزهای دیگری که آن‌ها در موردش صحبت کردند، پیرسون فاش کرد که چگونه آرنولد به او کمک کرد تا پیشرفت کند و مقدمات ملاقات او با جو ویدر را فراهم کرد. زندگی تصادفی مایکل جکسون بدنسازی؛ رقص مردگان تونی پیرسون و آرنولد شوارتزنگر میان غول‌ها!این در حالی بود که پیرسون در باشگاه، فقط لیفت وزنه انجام می‌داد و این آرنولد بود که استعداد او را تشخیص داد و به او فرصت داد تا خود را آزمایش کند.
هیچ عنوانی نداشتم. یک ورزشکار در باشگاه وینز بیچ بودم که همواره 10 ست 10 تایی از هر تمرین را انجام می‌دادم. او چند ماه مرا زیرنظر داشت تا ببیند واقعاً قلباً بدنسازی را دوست دارم یا نه؟
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...