خبر جذاب میلوس سارسف؛ بازگشت فیل هیث در آرنولد کلاسیک 2024

کدخبر (225408) | 09 شهریور 1402 | ساعت 11:49
0 1040
خبر جذاب میلوس سارسف؛ بازگشت فیل هیث در آرنولد کلاسیک 2024
میلوس سارسف در گفت‌وگویی از برنامه آینده فیل هیث و حضور وی در آرنولد کلاسیک 2024 صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، به نظر می‌رسد که بازگشت مورد انتظار یکی از غول‌های بازنشسته بدنسازی در حال نهایی شدن است و او سال آینده میلادی به صحنه رقابت‌ها بازخواهد گشت. در قسمت اخیر پادکست IFBB AMA، میلوس سارسف عنوان کرد که قرار است فیل هیث در آرنولد کلاسیک 2024 که در ماه مارس برگزار می‌شود، به مسابقات بازگردد.

فیل هیث یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ بدنسازی است که توانست در دوران فعالیت درخشان خود، دستاوردها و افتخارات قابل ملاحظه‌ای را کسب کند و از این دوران پرافتخار لذت ببرد. هیث در رقابت با بزرگانی چون جی کاتلر، دنیس ولف و دکستر جکسون موفق شد هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا را بدست آورد و بر دنیای بدنسازی و بخش آزاد مردان حکمرانی کند.

هیث قبل از اینکه از حضور در مسابقات دست بکشد، توانست از نظر کسب جام سندو در کنار اسطوره بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر، قرار بگیرد. در نهایت این شان رودن فقید بود که توانست در سال 2018 هیث را از تاج و تختش پایین بکشد. آخرین رقابت او در مستر المپیا به سال 2020 برمی‌گردد که به مقام سوم رسید. فیل هیث هرگز به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام نکرد و این موضوع باعث شده تا هواداران سال‌ها در مورد بازگشت احتمالی او در حال گمانه‌زنی باشند. خبر خوش میلوس سارسف برای دنیا بدنسازی؛ بازگشت یکی از غول‌های خفته در آرنولد کلاسیک 2024 فیل هیث اخیراً عنوان کرده بود که از ایده بازگشت دوباره به مسابقات بدنسازی استقبال می‌کند اما در عین حال، ارزش این بازگشت را می‌داند و برای جلب رضایتش باید جایزه مسابقه حداقل یک میلیون دلار باشد. او همچنین اظهار داشت که اگر قرار به بازگشت باشد، می‌تواند در هر مسابقه‌ای شرکت کند، نه فقط در مستر المپیا. در یکی از قسمت‌های پادکست کاتلر کست در ماه آگوست، جی کاتلر هم عنوان کرده بود که دنیا به‌زودی فیل هیث را روی صحنه رقابت‌ها خواهد دید. در پاسخ به این گمانه‌زنی جی کاتلر، هیث در شبکه اجتماعی خود عنوان کرد که او تنها در صورتی برمی‌گردد که جی کاتلر نیز به این ورزش بازگردد. اگرچه به باور میلوس سارسف، فیل هیث برای بازگشت متقاعد شده و در حال حاضر این یک معامله انجام شده است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


دلایل میلوس سارسف برای بازگشت فیل هیث به آرنولد کلاسیک

سارسف در مصاحبه با ریگان گریمز و آنتوان ویلانت، دلایلش را در مورد اینکه چرا معتقد است هواداران سال آینده فیل هیث را در صحنه آرنولد کلاسیک خواهند دید، عنوان کرد.

فکر می‌کنم که فیل هیث در آرنولد کلاسیک 2024 این کار را انجام می‌دهد. از صحبت‌های جی کاتلر و مربی‌اش همین برداشت را داشتم. اگر الان از آن‌ها بپرسی، می‌گویند نه ما چنین چیزی نگفتیم. اما من این حس را داشتم. او به صحنه برمی‌گردد و شما شاهد باشید که من چنین چیزی را برای اولین بار در این برنامه اعلام کردم. قبلاً هم چنین چیزی را از این دو نفر شنیده بودم. هر چند آن‌ها گفتند که ما بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک را تأیید نکرده بودیم و از آن اطلاعی نداشتیم. آن‌ها اطلاعاتی را دارند که هیچ فرد دیگری آن را ندارد. چند روز قبل جی کاتلر در مورد این مسئله با پوزخند پاسخ داد و گفت نه من همچین حرفی نزدم. شما یادتان باشد که اولین بار این را اینجا می‌شنوید که فیل هیث در آرنولد کلاسیک 2024 حضور خواهد داشت. ما به نوعی امیدواریم که او با جی کاتلر و ریگان گریمز روی صحنه فیگور بگیرد.

خبر خوش میلوس سارسف برای دنیا بدنسازی؛ بازگشت یکی از غول‌های خفته در آرنولد کلاسیک 2024 با توجه به اینکه هیث هرگز عنوان آرنولد کلاسیک را به دست نیاورده، اگر در این مسابقات حاضر شود و به قهرمانی برسد، میراث او علی‌رغم وقفه‌ای که در دوران فعالیتش وجود داشته، همچنان غنی‌تر از گذشته خواهد شد.

سلامت کامل فیل هیث در 43 سالگی؛ خبری از استروئید نیست!

علاوه‌بر این، اگر هیث به موفقیت برسد، یک بار دیگر ثابت خواهد کرد که توانایی رقابت در بالاترین سطح را دارد. هیث علی‌رغم اینکه چندی است از بدنسازی فاصله گرفته، اما کاملاً به سلامتی، تندرستی و حفظ بدنی با کیفیت متعهد باقی مانده است. طی سال گذشته، این بدنساز 43 ساله تمرینات جدیدی را برای ریکاوری آغاز کرده که او را در بهترین موقعیت برای قهرمان شدن قرار می‌دهد. همچنین فیل هیث از اجرای قوانین سخت‌گیرانه در مورد مصرف استروئید، ابایی ندارد. او در یک گفت‌وگوی ویژه با کریس ویلیامسون توضیح داد که چرا نگران عواقب سلامتی ناشی از مصرف استروئید نیست. او کمتر از همه از این داروها استفاده کرده و هرگز به ترکیباتی مانند ترنبولون یا انسولین نیاز نداشته است. به گفته میلوس سارسف، ممکن است بیش از آنچه فکر می‌کنیم به بازگشت هیث نزدیک باشیم. طرفداران امیدوارند زمانی که سارسف به زودی برای پادکست دیگری به کاتلر ملحق می‌شود، درباره برنامه‌‌های آینده فیل هیث اطلاعات بیشتری به‌دست آورند. خبر خوش میلوس سارسف برای دنیا بدنسازی؛ بازگشت یکی از غول‌های خفته در آرنولد کلاسیک 2024 آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...