سلطان فیگور گیری جهان؛ میراث جاودانه پلنگ سیاه از فرانسه

کدخبر (199469) | 05 تیر 1402 | ساعت 14:37
0 412
سلطان فیگور گیری جهان؛ میراث جاودانه پلنگ سیاه از فرانسه
سرژ نوربرت یکی از انقلابی‌ترین بدنسازان جهان بود که تاثیر شگرفی از خود به جا گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، بی شک فیگور گرفتن یکی از سخت‌ترین فعالیت‌های رشته بدنسازی است. این کار نه تنها به نمایش توسعه فیزیکی بدن بلکه به یک قدرت درونی عمیق نیاز دارد. با این حال بدنسازی کهنه کار، فیگور گرفتن را بدون دردسر و با آرامش انجام می‌داد.

او کسی نبود جز بدنساز فقید سرژ نوبرت که از معدود افرادی بود که معیارهای بالایی را در بدنسازی تعیین کرد. وقتی کار به فیگورر گیری پایان می‌رسید او با عملکرد منحصر به فردش هیچ رقیبی را برنمی‌تابید. 

سرژ نوبرت ؛ یک فیگور گیر منحصر به فرد

این بدنساز حرفه‌ای فرانسوی به خاطر فیگورهای آرام خود در دهه های 60 و 70 شهرت داشت. با این حال، یک پست اخیر اینستاگرامی بحث‌هایی را در مورد میراث به راه انداخت. در پست اخیر صفحه اینستاگرامی شیکاگو آدونیس بادی بیلدینگ، تصویری از سرژ نوبرت را با قد و قامت بلند و فیگورگیری جذابش می‌توان مشاهده کرد. جزئیات عضلات او به وضوح قابل مشاهده است و توده عضلانی او از نظر زیبایی شناختی واقعا منحصر به فرد است. در توضیح این پست، میراثی که پلنگ سیاه از خود بر جای گذاشته، نوشته شده است. به نوشته این صفحه اینستاگرامی این فیگورگیری شهرتی بین المللی و اعتباری جهانی را برای نوبرت به ارمغان آورد و اسطوره‌های بدنسازی دنیا را به تحسین از وی بازداشت. در کپشن این پست نوشته شده است:

فیگور آرام سرژ نوبرت افسانه‌ای، او را در دوران طلایی بدنسازی بر سر زبان‌ها انداخت.

 در ادامه توضیحات آمده:

در دوران طلایی بدنسازی، زمانی که این ورزش در اوج خود بود، سرژ نوبرت با فیگور جذاب و عجیب خود جایگاه ش را در میان بزرگان تثبیت کرد. در حالی که سایر بدنسازان تا آخرین قطره انرژی خود را روی صحنه صرف می‌کردند، نوبرت با فیگوری آرام خودش را برجسته می‌کرد و هر قسمت از ماهیچه‌های دقیق تراشیده شده خود را به وضوح و مشخص نشان می‌داد.

تکنیک فیگور گرفتن سرژ نوربرت معیار جدیدی در این ورزش ایجاد کرد و برای چندین دهه اثری پاک نشدنی در این صنعت گذاشت. او در طول دوران درخشان خود بیش از 6 عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. تعهد او به حفظ اندامی متعادل و زیبا از نظر بسیاری الهام بخش بود. در نتیجه توانایی‌های استثنایی او در فیگور گرفتن همراه با تعهد او به تقارن و تناسب اندام، میراثی را ایجاد کرد که همچنان الهام بخش بدنسازان در سراسر جهان خواهد بود.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...