اعتباری که دیگر باز نخواهد گشت / حبیب نورماگومدوف و اتهام کلاهبرداری!

کدخبر (187670) | 09 خرداد 1402 | ساعت 22:17
0 161
اعتباری که دیگر باز نخواهد گشت / حبیب نورماگومدوف و اتهام کلاهبرداری!
تلاش‌های حبیب نورماگومدوف در دنیای تجارت، با بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو نشده است.

به گزارش سرخ نیوز، تاکنون ستاره های زیادی بوده‌اند که با حضور در UFC و مبارزه در قفس به درآمدهای فوق‌العاده ای دست پیدا کرده‌اند.

آن‌ها سپس از محبوبیت و درآمد خود استفاده کردند تا از آن‌ها در راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف استفاده کنند.

حبیب نورماگومدوف نیز یکی از مبارزانی است که به شهرت فوق العاده ای میان طرفداران هنرهای رزمی دست پیدا کرده است.

این مبارز روسی که ارزش دارایی های او به 40 میلیون دلار می‌رسد، پروژه ای را شروع کرده که به عقیده بسیاری از کاربران فضای مجازی چیزی جز یک دروغ و کلاهبرداری بزرگ نیست. 

حبیب نورماگومدوف و یک کلاهبرداری بزرگ

حبیب نورماگومدوف قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC مدتی پیش در توییتر اعلام کرد که پروژه جدید خود را به نام «GamePlan» آغاز کرده است. هدف این پروژه، ایجاد صمیمیت بیشتر بین این مبارز و طرفداران اوست؛ چیزی که نورماگومدوف مدت زیادی به دنبال آن بوده است. او باور دارد که پروژه متاورسی «GamePlan» کلید رسیدن او به این هدف می‌باشد. با وجود اینکه هدف حبیب از راه اندازی این پروژه چیز دیگری بود، طرفداران برداشت دیگری از این موضوع کردند و این پروژه را یک دروغ و یک کلاهبرداری بزرگ می‌دانند. یکی از سخن های معروف حبیب چنین است:

من برای میراثم می‌جنگم و نه برای پول.

با این حال این حرف او با آغاز پروژه «GamePlan» در نزد طرفدارانش، ارزش خود را از دست داده است. طرفداران پس از اعلام این موضوع توسط نورماگومدوف، نظرات خود را در این رابطه اظهار کردند و اکثرا باور دارند که این پروژه یک دروغ بسیار بزرگ است. در اینجا تعدادی از واکنش های آن ها را به این پروژه می‌خوانیم: شخصی حبیب را به سخره گرفت و نوشت:

حبیب در نهایت به عنوان یک دروغگوی بزرگ از مبارزه کردن کناره گیری کرد.

فرد دیگری به شرایط مالی نورماگومدوف اشاره کرد و نوشت:

معلوم نیست که تو چقدر ورشکسته هستی که چنین کاری را انجام می‌‌دهی.

 یکی دیگر از کاربران توییتر نیز به او کنایه بدی زد و گفت:

اینکه تو می‌خواهی با NFT ها سر طرفدارانت را کلاه بگذاری نشان می‌دهد که پولی که از مبارزه با مک گرگور در آوردی رو به اتمام است.

حبیب نورماگومدوف در حال سرمایه گذاری روی متاورس است تا پروژه «GamePlan» را به موفقیت برساند. با این حال، طرفداران او باور دارند که او قصد دارد تا از آن ها کلاهبرداری کند. همانطور که با یکدیگر خواندیم، یکی از کاربران به این موضوع اشاره کرده بود که علت انجام این کار توسط حبیب این است که درآمد حاصل از مبارزه او و مک گرگور رو به اتمام است. وجهه نورماگومدوف هم اکنون مقابل بسیاری از طرفدارانش خدچه دار شده و تنها زمان مشخص می‌کند که هدف واقعی حبیب نورماگومدوف از راه اندازی این پروژه دقیقا چیست.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...