داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!

آندره دجاینت فقط در عرصه کشتی حرفه‌ای مشهور نبود بلکه به دلیل جثه‌اش، شهرت او به سطحی فراتر رسید.
کدخبر (214775) | 13 مرداد 1402 | ساعت 16:22
0 196
داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!
آندره دجاینت فقط در عرصه کشتی حرفه‌ای مشهور نبود بلکه به دلیل جثه‌اش، شهرت او به سطحی فراتر رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آندره دجاینت یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین کشتی گیران تاریخ است. در مورد این غول WWE داستان‌های جالبی چه در دنیای کشتی و چه در زندگی معمولی او وجود دارد که یکی از خنده‌دارترین آنها مواجهه وی با آرنولد شوارتزنگر در یک رستوران و بلند کردن این اسطوره بدنسازی در آن رستوران بوده است. احتمالا در آن زمان آرنولد با قدی بیش از 180 سانتیمتری، وزنی حدود 110 کیلوگرم داشته اما آندره دجاینت به راحتی این بدنساز افسانه‌ای را با دستانش بلند کرده است. نباید فراموش کنیم که آرنولد شوارتزنگر به دلیل جثه و گذشته پرافتخاری که در بدنسازی داشته، به عنوان یکی از مطرح بازیگران فیلم‌های اکشن تاریخ هالیوود محسوب می‌شود و محبوبیت قابل توجهی دارد. به همین دلیل دیدن او در دستان یک انسان دیگر احتمالا اتفاقی است که یک بار در زندگی رخ می‌دهد. داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!

آندره دجاینت ، هشتمین عجایب دنیا

WWE دنیایی است که در آن سوپراستارهای بزرگی مانند هالک هوگان، جان سینا و دواین جانسون برای خود جایگاه قابل احترامی ساختند و به نمادهای تجاری این سازمان تبدیل شدند و در روزهای معمولی زندگی‌شان در کنار هواداران قرار گرفته‌اند. در این میان آندره دجاینت کسی بود که غول‌های بزرگتر از حد معمول پیش از او مانند هالک هوگان که دوست صمیمی‌اش هم بود، کنارش کوتوله به نظر می‌رسیدند. او که بیش از 210 سانتیمتر قد داشت، به عنوان یکی از بزرگترین کشتی گیران تاریخ نام خود را ثبت کرد و لقب هشتمین عجایب دنیا را به خود اختصاص داد. فیزیک بدنی عجیب او منجر به ایجاد بسیاری از داستان‌های شگفت انگیز و باورنکردنی شده که یکی از آنها پای بازیگر و بدنساز افسانه‌ای، آرنولد شوارتزنگر را به میان کشیده است.

آندره دجاینت و یک نمایش جهانی

آندره دجاینت در طول دهه‌های 70 و 80 میلادی چه در NJPW و چه در  WWEبه یک پدیده جهانی تبدیل شد. با این حال او در WWE بیشتر به چشم آمد و توانست در این عرصه ارتقا پیدا کند. او شبیه به کشتی گیرانی که قبلا دیده می‌شدند، نبود و با اندازه غیرقابل باور خود، شبیه یک غول توقف ناپذیر حقیقی بود. او حتی توانست قهرمان WWE شود اگرچه دوران سلطنتش بسیار کوتاه بود و بر اساس خط داستانی‌اش، تاج و تخت قهرمانی خود را خیلی زود به تد دیبیاس تحویل داد. جالب است بدانید که او اولین عضو تالار مشاهیر WWE است. داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!

ملاقات با آرنولد شوارتزنگر

آندره دجاینت فقط در عرصه کشتی حرفه‌ای مشهور نبود بلکه به دلیل جثه‌اش، شهرت او به سطحی فراتر رسید. بسیاری از عکس‌هایی که اندازه‌ وی را نشان می‌دادند، مانند آنکه با یک قوطی نوشابه در دست روی دو صندلی نشسته بود، خیلی زود در دنیا ترند شدند. همچنین داستان‌های مختلفی درباره او بوجود آمدند که مشخص نبود چقدر حقیقت دارد. مانند اینکه او می‌توانست بیشتر از هر انسان معمولی و به مقداری غیرعادی الکل بنوشد. همه این داستان‌های واقعی و غیرواقعی باعث شد تا آندره دجاینت به یک نماد تجاری تبدیل شود. در حالیکه او عمده شهرتش را از داخل رینگ کشتی بدست آورده بود، در خارج از رینگ نیز کارهای زیادی انجام داد. او در چندین برنامه تلویزیونی حضور داشت و در نقش‌های متفاوتی به بازی پرداخت. او در فیلم‌های تلویزیونی مانند «مرد شش میلیون دلاری»، «مرد پاییز» و «قهرمان بزرگ آمریکایی» ایفای نقش کرد. در عرصه سینما معروف‌ترین فیلم او عروس شاهزاده خانم بود که در آن نقش فزیک را بازی کرد. در فیلم کونان بربر، آندره دجاینت در نقش داگوت بازی کرد. در جریان فیلمبرداری این فیلم، او و نقش اصلی فیلم، آرنولد شوارتزنگر با هم دوست شدند. شوارتزنگر با دنیای کشتی غریبه نبود چراکه او در طول فعالیت حرفه‌ای خود چند بار در رویدادهای WWE حضور داشته و حتی به دلیل نقش‌هایش در فیلم‌ها و حرفه بدنسازی‌اش، به عنوان یک چهره فرهنگی جایگاهی را در قسمت افراد مشهور تالار مشاهیر WWE به دست آورده است. در حالی که آندره دجاینت و شوارتزنگر مشغول فیلمبرداری فیلم کونان بربر بودند، اغلب با یکدیگر به رستوران‌ها و بارها رفت و آمد می‌کردند. او همچنین در کنار ویلت چمبرلین، اسطوره بسکتبال که در این فیلم به دلیل قد و قامت بلندش حضور مختصری داشت، دیده می‌شد. گفته می‌شود زمانی که ویلت و آندره دجاینت بایکدیگر غذا می‌خوردند، در مورد اینکه کدام یک می‌توانند کاری کنند که آرنولد کوچکتر به نظر بیاید، صحبت می‌کردند. داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!

ماجرای بغل کردن آرنولد شوراتزنگر در رستوران

آندره دجاینت شخصیت بسیار مهربانی داشت و همیشه دوست داشت هزینه شام با دوستانش را بپردازد. با این حال در یک روز خاص، شوارتزنگر برای پرداخت هزینه شام زودتر از آندره دجاینت اقدام کرد. او به آرامی از میز شام دور شد و کارت خود را به کارکنان رستوران داد و از انها خواست تا هزینه را دریافت کنند و به اعتراض‌های دجاینت توجهی نداشته باشد و اجازه دهند او کسی باشد که هزینه غذا را می‌پردازد. وقتی مشخص شد که شوارتزنگر در حال پرداخت هزینه غذا است، آندره تصمیم گرفت او را مانند یک مگس بلند کند و اظهار داشت که از آنچه اتفاق افتاده بسیار عصبانی است. سپس او به همراه چمبرلین، شوارتزنگر را به راحتی بلند کرده و از رستوران خارج کردند. آنها آرنولد را تا بالای سقف ماشینش بالا بردند و روی آن نشاندند. قطعا دیدن چنین صحنه‌ای می‌توانست کاملا شگفت انگیز باشد و این یکی از بسیاری از داستان‌های خنده‌دار و عجیبی است که بسیاری در طول سال‌ها درباره آندره دجاینت بیان کرده‌اند. یقینا او یکی از عجیب‌ترین انسان‌های جهان بود. داستان عجیب آندره دجاینت و آرنولد شوارتزنگر ؛ روزی که اسطوره بدنسازی در آغوش دو غول از رستوران خارج شد!

آرنولد شوارتزنگر و WWE

در مستند آندره دجاینت که محصول شبکه HBO است، آرنولد شوارتزنگر درباره اتفاق بوجود آمده در رستوران صحبت می‌کند. وقتی آرنولد در مورد دوستش صحبت می‌کند، به وضوح می توان شادی ناب را در چهره او مشاهده کرد. هر چند این اسطوره بدنسازی از اینکه با او مانند یک عروسک برخورد شده و آندره دجاینت وی را مانند یک جسم کوچک بلند کرده بود، کمی خجالت زده به نظر می‌رسید. بعد از اتفاقات آن شب در رستوران، آرنولد و آندره دجاینت تا پیش از مرگ دلخراش وی در سال 1993 با یکدیگر دوستی نزدیکی داشتند. همانطور که دجاینت وارد دنیای هالیوود شده بود، آرنولد هم از مرزها عبور کرده و چندین بار سر از دنیای WWE درآورده بود. یکی از حضورهای معروف آرنولد به تقابل وی با تریپل اچ در اسمکدان برمی‌گردد. او همچنین کسی بود که دوست صمیمی‌اش، برونو سامارتینو را به تالار مشاهیر WWE معرفی و یک سال بعد خودش وارد تالار مشاهیر شد. آرنولد و WWE چندین بار در مسیر یکدیگر قرار گرفته و البته چندین ستاره کشتی حرفه‌ای هم وجود دارند که در مسابقات آرنولد کلاسیک به رقابت پرداخته‌اند. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...