پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ!

راه حل جدیدی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ پیشنهاد شده تا بالاخره وارد رینگ شوند: مبارزه با بالش!
کدخبر (222591) | 11 شهریور 1402 | ساعت 06:07
0 180
پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ!
راه حل جدیدی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ پیشنهاد شده تا بالاخره وارد رینگ شوند: مبارزه با بالش!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استیو ویلیامز، مدیرعامل مسابقات قهرمانی پیلو فایت، پیشنهاد برگزاری مسابقه فوق‌العاده‌ای بین این دو میلیاردر رقیب را مطرح کرده است. پس از اینکه زاکربرگ اخیراً اعلام کرد که باید از خیر مبارزه گذشت چون ماسک برای مبارزه جدی نیست. ویلیامز گفت که مبارزه حرفه‌ای با بالش، تنها راهی است که می‌تواند غول‌های فناوری را وارد رینگ کند.   ویلیامز به U.S. Sun گفت:

مبارزه ماسک و زاکربرگ... مسخره است. مشخص است که واقعاً اتفاق نمی‌افتد و آن‌ها سعی می‌کنند از شرش خلاص شوند، باید هم اینکار را بکنند. اما آن‌ها می‌تواتند به‌راحتی مبارزه با بالش انجام دهند که کاملاً هم منطقی هست و هیچ کس آسیب هم نمی‌بیند. و احتمالاً مردم هم به همان اندازه، این مسابقه را تماشا خواهند کرد. دانا وایت کسی است که در این مبارزه شکست می‌خورد و اگر من جای او بودم، به این فکر می‌کردم که ما باید این دو را به نحوی وارد رینگ کنیم. چگونه می‌توانم آن‌ها را وارد رینگ کنم؟ و جواب، ما هستیم. جواب دیگری وجود ندارد. آن‌ها قرار نیست یک مبارزه MMA دیگر انجام دهند و نباید هم انجام بدهند.

پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ! 01مبارزه با بالش بین ماسک و زاکربرگ

ویلیامز معتقد است که مبارزه با بالش برای ماسک 52 ساله که ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد و درحال برنامه‌ریزی برای ام آر آی روی گردن و پشت خود است، یک ورزش ایمن است. در طول هر مسابقه، مبارزان فقط می‌توانند با بالش‌های تأیید شده به هم ضربه بزنند. آن‌ها نمی‌توانند با هیچ قسمتی از بدن خود ضربه بزنند، حریف را هل دهند، یا دو دست خود را برای ضربه زدن بالا ببرند. پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ! 01او در ادامه گفت:
ماسک قبلاً آسیب دیده و چون او یکی از باهوش‌ترین افراد جهان است، جهان نیاز دارد او سالم بماند. جهان نیاز ندارد که او دراز بکشد، نتواند فکر کند، درد داشته باشد، آرتریت داشته باشد... مشکلاتی که یک فرد 52 ساله فقط با تمرین کردن برای مبارزه MMA می‌تواند پیدا کند.
با این حال، ویلیامز مطمئن نیست که چگونه به بهترین نحو با ماسک یا زاکربرگ تماس بگیرد. او می‌گوید:
لایه‌های زیادی وجود دارد. در این مرحله، من دانا وایت نیستم و نمی‌توانم تلفن را بردارم و با آن‌ها تماس بگیرم.

جنگ بالشی چیست؟

جنگ با بالش اخیراً با پخش در ESPN2، سروصدای زیادی به پا کرد. پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ! 01پس از تأسیس در سال 2018 و راه‌اندازی در سال 2022، PFC اولین انجمن ورزشی حرفه‌ای بین‌المللی جنگ بالشی است. علاوه‌بر رویدادهایی در ایالات متحده، مبارزات در برزیل نیز برگزار شده است. ورزشکارانی از MMA در حال حاضر در این ورزش شرکت می‌کنند، از جمله ورزشکار آلمانی، جولیا دورنی، که اوایل این ماه در راک هیل، کارولینای جنوبی، عنوان قهرمانی جهان مبارزه با بالش را به خانه برد. در حالی که سرنوشت سوپرنبرد ماسک و زاکربرگ مشخص نیست، آنتونیو میرا، شهردار سانتا ماریا کاپوا وتره در ایتالیا، پیشنهاد کرده که این مبارزه در آمفی تئاتر تاریخی کامپانیا برگزار شود. هفته گذشته، زاکربرگ یک قفس هشت ضلعی به سبک UFC را در حیاط خلوت خود نصب کرد تا برای مسابقه احتمالی با ماسک تمرین کند. این باعث شد که ماسک در پلتفرم X، که قبلاً توئیتر نامیده می‌شد، بنویسد:
تق، تق… چالش پذیرفته شد… در را باز کن.
پیشنهاد جنگ بالشی به ایلان ماسک و مارک زاکربرگ! 01او ادامه داد:
فکر کردم ممکن است چای بخواهی، برای همین کیسه‌ها را آوردم.
اما بعد از اینکه ادعا شد که ماسک خواسته در هشت ضلعی او تمرین کند، زاکربرگ اسکرین شاتی از پیام‌های رد و بدل شده بین دو میلیاردر را به اشتراک گذاشت. زاکربرگ به ماسک گفت:
اگر هنوز می‌خواهی یک مبارزه واقعی MMA انجام دهی، باید خودت تمرین کنی و زمانی که برای مسابقه آماده شدی، به من اطلاع دهی. من نمی‌خواهم برای چیزی که هرگز اتفاق نمی‌افتد، هیجان ایجاد کنم، پس یا باید تصمیم بگیری که این کار را انجام می‌دهی و به‌زودی آن را انجام دهی، یا باید از این مسئله بگذریم.
آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...