تبدیل شوندگان ؛ دگرگونی حیرت‌انگیز بدنی آرنولد شوارتزنگر برای ترمیناتور 3

نام آرنولد شوارتزنگر این اسطوره افسانه‌ای بدنسازی با درام‌های اکشن که دارای سکانس‌های مبارزه‌ای پر چالش بود، عجین شده است.
کدخبر (209994) 29 تیر 1402 | ساعت 14:27
0 236
نام آرنولد شوارتزنگر این اسطوره افسانه‌ای بدنسازی با درام‌های اکشن که دارای سکانس‌های مبارزه‌ای پر چالش بود، عجین شده است.

 به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر یک چهره افسانه‌ای در عرصه بدنسازی است اما او با حضور در فیلم ترمیناتور جیمز کامرون در سال 1984، عصر جدیدی از قهرمانان خوش اندام و تنومند فیلم‌های اکشن هالیوودی را معرفی کرد، آنهایی که می‌توانستند با شرایط فیزیکی خود فیلم‌های موفقی را در گیشه داشته باشند و پرده نقره‌ای سینما را به تسخیر خود دربیاورند.

 پس از ایفای نقش در این فیلم بود که نام آرنولد شوارتزنگر با درام‌های اکشن که دارای سکانس‌های مبارزه‌ای پر چالش بود، عجین شد.

تبدیل شوندگان ؛دگرگونی حیرت‌انگیز فیزیک بدنی آرنولد شوارتزنگر برای ترمیناتور 3

قسمت دوم این مجموعه اکشن در سال 1991 پخش شد و در سال 2003، ترمیناتور 3 به روی پرده رفت. در قسمت سوم این فیلم‌ها هیکل کات و عضلانی آرنی در 56 سالگی توانست هواداران این اسطوره بدنسازی و ستاره بی چون و چرای هالیوود را حیرت زده کند. حالا با گذشت سالها از پخش این فیلم موفق و پرفروش، یک یوتیوبر به نام لوک شران ویدیویی را در کانال اختصاصی خود منتشر کرده که به فیزیک بدنی آرنولد شوارتزنگر 56 ساله در قسمت سوم ترمیناتور پرداخته است.

نظر طرفداران ترمیناتور درباره آرنولد شوارتزنگر

اکنون یک یوتیوبر به نام لوک شران، یک کلیپ ویدیویی از آرنولد شوارتزنگر در سن 56 سالگی حین بازی در فیلم ترمیناتور 3 منتشر کرده که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. کاربران به این ویدیو واکنش نشان داده و اراده و تلاش ترمیناتور را برای دستیابی به این فیزیک بدنی در چنین سن و سالی مورد قدردانی قرار دادند.

ابتدای فیلم ترمیناتور 3 برای هواداران این فیلم بسیار هیجان‌انگیز بود چراکه آرنولد شوارتزنگر به صورت نیمه برهنه از میان ماشین‌ها ظاهر می‌شود و بدن عضلانی و کات خود را به نمایش می‌گذارد. از نظر زیبایی شناسی این صحنه چیزی کمتر از ترمیناتور 2 نداشت. هواداران می‌گویند آرنولد با وزن 100 کیلوگرمی خود از نظر فرم و ابعاد بدن بسیار با فیزیکی که در ترمیناتور 2 داشت، مشابه بود. یکی از طرفداران که تحت تاثیر فیزیک آرنولد در این ویدیو قرار گرفته بود، نوشت:

باید به این مرد احترام گذاشت!

دیگری هم عنوان داشته:

دیگر بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر ظهور نخواهد کرد و باید نام او برای همیشه در تاریخ بدنسازی جاودانه شود.

تبدیل شوندگان ؛دگرگونی حیرت‌انگیز فیزیک بدنی آرنولد شوارتزنگر برای ترمیناتور 3

یکی از طرفداران که از دیدن این تصویر متعجب نوشت:

تا به امروز فکر می‌کردم بدن آرنولد با جلوه‌های ویژه تصویری درست شده است.

کاربر دیگری هم نوشته:

او در 56 سالگی مانند یک مرد 35 ساله به نظر می‌رسد.

ترمیناتور 3 به غیر از بدلکاری‌های اکشن و VFX پیشرفته، رکوردهای دیگری نیز به نام خود دارد. این یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های مستقل تولید شده در تاریخ است و قرارداد سودآور آرنی نیز به این موضوع می‌افزاید.

تبدیل شوندگان ؛دگرگونی حیرت‌انگیز فیزیک بدنی آرنولد شوارتزنگر برای ترمیناتور 3

قراردادهای رکوردشکن آرنولد شوارتزنگر برای فیلم‌هایش همیشه مورد توجه رسانه‌ها و روزنامه‌های خبری بوده است. یکی از آنها قرارداد مربوط به فیلم ترمیناتور 3 بود که پیش نویس آن توسط وکیل مشهور هالیوود جیکوب بلوم تنظیم شد. آرنی برای فیلمبرداری 19 هفته‌ای این فیلم، رکورد غرامت تضمینی 29.25 میلیون دلاری را جدا از غرامت اضافی 1.6 میلیون دلاری در هفته ثبت کرد.

شوارتزنگر همچنین 20 درصد از درآمد ناخالص را به عنوان غرامت احتمالی از هر بازار جهانی به محض اینکه فیلم به نقطه سربه سر خود رسید، بدست آورد. آرنولد اگرچه از نظر مالی از این فیلم درآمد زیادی بدست آورد اما در عین حال او به موفقیت‌های قابل توجهی در عرصه هالیوود دست پیدا کرد و نامش برای همیشه در نقش ترمیناتور ماندگار شد.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...