اولین بدنساز تاریخ که در دو دسته مختلف قهرمان مستر المپیا می‌شود؛ پیشبینی فلکس لوئیس درباره درک لانسفورد

فلکس لوئیس معتقد است که درک لانسفورد به‌زودی به نخستین قهرمان مستر المپیا در دو دسته مختلف بدل خواهد شد.
کدخبر (209957) | 28 تیر 1402 | ساعت 17:20
2 351
اولین بدنساز تاریخ که در دو دسته مختلف قهرمان مستر المپیا می‌شود؛ پیشبینی فلکس لوئیس درباره درک لانسفورد
فلکس لوئیس معتقد است که درک لانسفورد به‌زودی به نخستین قهرمان مستر المپیا در دو دسته مختلف بدل خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس لوئیس و درک لانسفورد در قسمت اخیر پادکست Straight Outta the Lair با یکدیگر به گفتگو نشسته‌اند. لوئیس در این پادکست مدعی شده که لانسفورد نخستین بدنسازی خواهد شد که در دو دسته مختلف به عنوان قهرمانی مستر المپیا دست می‌یابد. درک لانسفورد، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا در دسته 212 پوند در طی سال‌های اخیر به یکی از بزرگترین بدنسازان دنیا بدل شده است. لانسفورد که بیش از یک سال است دسته رقابتی خود را تغییر داده در اولین تجربه حضور خود در دسته آزاد توانست عملکرد بسیار موفقی را از خود به‌ثبت برساند و به‌عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا دست یابد.


صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


رقابت مستر المپیا 2022 میان نیک واکر، درک لانسفورد و هادی چوپان بسیار نزدیک دنبال شد اما در نهایت بدنساز ایرانی توانست به‌لطف کاندیشنینگ بهتر خود مدال طلا را به‌چنگ آورد. لانسفورد در سال 2023 نیز مسیری مشابه با سال قبلی را طی نمود و تصمیم گرفت در فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ پرو شرکت کند. این بدنساز آمریکایی بر روی استیج پیتسبورگ پرو 2023 در کنار بدنسازانی چون نیک واکر، هانتر لابرادا، سامسون داودا، بیگ رامی و شان کلاریدا به فیگورگیری پرداخت. فلکس لوئیس، یکی از بزرگترین بدنسازان دهه اخیر چندی پیش اعلام بازنشستگی کرده بود. البته لوئیس نیز قصد داشت مانند درک لانسفورد از دسته 212 پوندی به دسته آزاد نقل مکان کند اما بروز مصدومیت مانع از تحقق این رویا شد. با این حال او همچنان نیز عشق خود به بدنسازی را حفظ نموده است و اتفاقات این ورزش را از نزدیک دنبال می‌کند. اولین بدنساز تاریخ که در دو دسته مختلف قهرمان مستر المپیا می شود؛ پیشبینی فلکس لوئیس درباره درک لانسفورد

ستایش فلکس لوئیس از درک لانسفورد

فلکس لوئیس می‌گوید که همواره دلش می‌خواست که نخستین قهرمان مستر المپیا در دو دسته مختلف نام بگیرد. مثل کاری که کانر مک گرگور در یو اف سی کرد و هم در دسته پروزن و هم در دسته سبک وزن به عنوان قهرمانی رسید. گرچه لوئیس نتوانست این رویا را متحقق کند اما معتقد است که درک لانسفورد به‌زودی این کار را خواهد کرد:
من به خیلی‌ها این را گفته‌ام، به‌نظرم قهرمانی مستر المپیا 2023 مال درک لانسفورد خواهد بود. فیگورهای او در پیتسبورگ پرو همه‌ی ما را شگفت‌زده کرد. من پیش خودم فکر می‌کردم که خدا را شکر که او دیگر در دسته 212 پوندی نیست. همچنین خدا را شکر می‌کردم که خودم در دسته آزاد رقابت نمی‌کنم. به‌نظرم می‌رسید که هیچ‌کس در رقابت با این پسر شانسی نخواهد داشت.
فلکس لوئیس در ادامه گفته است:
کاری که تو در طی سال‌های اخیر کرده‌ای حقیقتا الهامبخش است. تو گفتی که هرگز قادر به شکست دادن من نبودی اما نظر من این است که تو به‌زودی تبدیل به اولین کسی خواهی شد که در دو دسته مختلف قهرمان می‌شود. مشابه کاری که کانر مک گرگور و خیلی‌های دیگر در سایر ورزش‌ها کرده‌اند. من همیشه دلم می‌خواست این کار را انجام دهم. اما حالا دیگر بازنشست شده‌ام و دلم می‌خواهد یک نفر دیگر این رویا را به سرانجام برساند. به‌نظرم تو کسی خواهی بود که این کار را خواهد کرد.

اولین بدنساز تاریخ که در دو دسته مختلف قهرمان مستر المپیا می شود؛ پیشبینی فلکس لوئیس درباره درک لانسفورد

درک لانسفورد: پیشبینی رونی کلمن کارم را سخت‌تر کرده است

درک لانسفورد و فلکس لوئیس می‌گویند که دشمنی‌ها و عداوت‌های گذشته میان آن‌دو ناشی از رفتار اعضای تیم‌هایشان بود. لوئیس در این خصوص گفته است:
ما رقیب هم بودیم و رقابت سختی را نیز با یکدیگر داشتیم. اما اگر عداوتی در این بین وجود داشت از طرف خودمان نبود. مقصر این چیزها سایر افرادی بودند که کنارمان حضور داشتند. حرف‌های نامربوط از جانب آنها زده می‌شد.
درک لانسفورد می‌گوید که پیشبینی رونی کلمن فشار بیشتری را بر روی شانه‌های او گذاشته است. اخیرا اسطوره بدنسازی یعنی رونی کلمن پیشبینی کرده بود که لانسفورد با شکست دادن هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. لانسفورد در این باره گفته است:
بعد از اینکه رونی کلمن گفت من قهرمان مستر المپیا خواهم شد فشار بیشتری روی خودم حس می‌کنم. من هیچ قولی ندارم که بدهم. واقعا این پیشبینی‌ها فشار را روی من دوچندان کرده‌اند. بزرگترین بدنساز تاریخ گفته است که من می‌توانم این کار را انجام دهم. من هم امیدوارم که همینطور شود؛ اما صرفا امیدوارم.

اولین بدنساز تاریخ که در دو دسته مختلف قهرمان مستر المپیا می شود؛ پیشبینی فلکس لوئیس درباره درک لانسفورد

رژیم غذایی خاص درک لانسفورد برای مستر المپیا 2023

درک لانسفورد اخیرا به صحبت درباره جزئیات رژیم غذایی خود در مسیر آماده‌سازیش برای مستر المپیا 2023 پرداخته بود. این قهرمان سابق دسته 212 پوندی همچنین درباره جزئیات مکمل‌های مصرفی خود نیز حرف زده بود. لانسفورد می‌گوید که امسال نسبت به سال گذشته مراقبت بیشتری در خصوص رژیم غذایی‌اش دارد. اگرچه هادی چوپان با قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2022 کار بزرگی را صورت داد اما عده بسیاری معتقدند که گرگ ایرانی موفق نخواهد شد در مسابقات امسال از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. نیک واکر اخیرا پیشبینی کرده بود که قهرمان مستر المپیا 2023 یک نفر از بین او و درک لانسفورد خواهد بود. قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 یعنی سامسون داودا نیز اخیرا گفته بود که اگر بتواند ضعف عضلات پشتی خود را پوشش دهد قهرمانی مستر المپیا مال او خواهد بود. اگر درک لانسفورد بتواند در مستر المپیا 2023 به عنوان قهرمانی دست یابد بدل به نخستین بدنساز تاریخ خواهد شد که در دو دسته مختلف مستر المپیا به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند. این آرزویی بود که فلکس لوئیس در طی دوران حرفه‌ای خود همواره در سر داشت. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
با وجود هادی دست درک به ساندو نخواهد رسید آقای لوییس
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...