راندا روزی صاحب بدترین خط داستانی WWE است!

به نظر می‌رسد برنامه‌ها برای خروج راندا روزی از دنیای کشتی کج، خوب پیش نمی‌رود.
کدخبر (210107) | 29 تیر 1402 | ساعت 14:27
0 678
راندا روزی صاحب بدترین خط داستانی WWE است!
به نظر می‌رسد برنامه‌ها برای خروج راندا روزی از دنیای کشتی کج، خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که درگیری مداوم راندا روزی با شینا بیزلر برای بسیاری از شخصیت‌های سابق WWE جذاب بوده است، وینس روسو معتقد است که این بدترین خط داستانی در تاریخ WWE بوده است. از زمانی که شینا بیزلر در مانی این د بنک 2023 اتحاد خود را با راندا روزی شکست، این دو مبارز سابق ام ام ای با یکدیگر دشمنی سختی علیه یکدیگر پیدا کرده‌اند. گفته می‌شود که دلیل احتمالی جدایی آنها این بود که راندا روزی به زودی WWE را ترک می‌کند و تصمیم داشت قبل از این انتقال، با نزدیک‌ترین دوست زندگی خود کار کند. راندا روزی صاحب بدترین خط داستانی WWE است! وینس روسو در مصاحبه با Sportskeeda تصریح کرده است که شینا بیزلر اعتبار داشتن شخصیت مثبت را ندارد و همین مساله، این خط داستانی را خراب می‌کند:
"این بدترین کاری است که آنها در این سازمان انجام می‌دهند، زیرا خط داستانی تعریف شده با او بنا بر سلیقه مخاطب نیست. راندا روزی در حال خروج از سازمان است و می‌خواهند طوری او را کنار بگذارند که گویی همیشه به حضور در کشتی حرفه‌ای بدبین بوده و نگاهی مغرورانه به رقبایش داشته است. این کاری است که آنها می‌خواهند انجام دهند اما واقعا شینا بیزلر شایستگی داشتن چهره قهرمان در WWE را دارد؟
روسو ادامه داد:
شینا بیزلر یک میلیون سال دیگر هم هرگز چهره محبوبی به عنوان یک شخصیت مثبت نخواهد شد... به آرایش چشم او را نگاه کنید، مانند یک جانور است! نمی‌توانید چنین چیزی از او بخواهید. این داستان برای راندا روزی جواب می‌دهد اما برای شینا بیزلر نه. اگر می‌خواهی این کار را با راندا روزی انجام دهی، خوب است؛ اما این کار را با کسی انجام بده که بتواند یک شخصیت مثبت باشد، که شینا هرگز نخواهد بود.
راندا روزی صاحب بدترین خط داستانی WWE است! تاریخ رابطه راندا روزی و شینا بیزلر به دوران قبل از WWE برمی‌گردد. در حالی که این دو برای مدت کوتاهی در مسابقه تگ تیم با هم کار می‌کردند، اکنون قرار است در رینگ مقابل هم بایستند. بیزلر در رویداد این هفته RAW حضور داشت و نیکی کراس را در یک مسابقه کوتاه شکست داد. پس از مسابقه، راندا روزی به وضوح عنوان کرد که با قرار دادن او در لیست مسابقات سامراسلم، به دوستی که تبدیل به رقیب شده است، کمک خواهد کرد. مسابقه راندا روزی و شینا بیزلر برای سامراسلم هنوز رسمی نشده است. در حالی که روزی و بیزلر قبلاً هرگز در WWE با هم روبرو نشده بودند، میا ییم معتقد است که مسابقه آینده آنها می‌تواند جذابترین مسابقه سال باشد و احتمال دارد این آخرین مبارزه راندا روزی در کمپانی دبلیو دبلیو ای باشد. جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...