شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE ؛ محتمل تر از همیشه / مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک!

شایعه بازگشت راک به WWE ممکن است واقعا به حقیقت بپیوندد.
کدخبر (209915) | 28 تیر 1402 | ساعت 17:49
0 188
شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE ؛ محتمل تر از همیشه / مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک!
شایعه بازگشت راک به WWE ممکن است واقعا به حقیقت بپیوندد.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون ملقب به راک یکی از بزرگترین اسطوره‌های WWE است که حالا بدل به یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود شده است. گرچه در طی سال‌های اخیر شایعه بازگشت راک به دنیای کشتی کج همواره مطرح بوده است اما به‌نظر می‌رسد که این‌بار این احتمال جدی‌تر از همیشه روی میز دبلیودبلیوئی است. اخیرا و پس از درگیری‌های ایجاد شده مابین رومن رینز، جیمی اوسو و جی اوسو اتفاق مهمی در کشتی کج رخ داد و آن فروپاشی بلادلاین بود. هم رومن رینز و هم برادران اوسو جزو اعضای خانواده دواین جانسون هستند و بنابراین بازگشت احتمالی راک به‌روی رینگ احتمالا با ماجراهای بلادلاین مربوط خواهد بود. باید دید که دواین جانسون در این استوری‌لاین چه نقشی ایفا خواهد کرد و پیش از آن، اینکه اصلا مشغله‌های هالیوودی راک اجازه خواهند داد که بار دیگر او به مسابقات WWE بازگردد یا خیر. شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE ؛ محتمل تر از همیشه / مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک!

مبارزه احتمالی دواین جانسون و گریسون والر

آخرین مبارزه دواین جانسون در WWE در روز هفت آوریل 2013 و در جریان رسلمنیا 29 به انجام رسید. راک در این مبارزه با شکست در برابر جان سینا عنوان قهرمانی خود را نیز به سینا واگذار کرد. البته راک پس از آن حضور بسیار کوتاهی را نیز در رسلمنیا 32 تجربه کرد. اگر شایعه‌ها حقیقت داشته باشند قرار است دواین جانسون را پس از بیش از ده سال دوباره بر روی رینگ کشتی کج ببینیم. شاید در برابر گریسون والر.

بازگشتی شکوهمندانه برای دواین جانسون : راک برابر گریسون والر

گریسون والر در حال حاضر یکی از مبارزان محبوب WWE است. هرچند که والر تا بحال تنها یک مبارزه انفرادی را به انجام رسانده است و آن هم مربوط به شکستی بود که برابر اج متحمل شد. هفته گذشته والر در توئیتر دواین جانسون را مورد خطاب قرار داده بود و راک نیز پاسخش را داده بود. این ماجرا به بروز یک درگیری لفظی مابین دو ستاره کشتی کج در شبکه‌های اجتماعی منجر گردید. والر حتی دامنه‌ی این درگیری‌ها را به مسابقات اسمکدان روز چهاردهم جولای نیز کشاند. گریسون والر در جریان مسابقات اسمکدان گفت که دواین جانسون بخاطر مشغله‌های کاریش حتی حاضر نیست بحران‌های خانوادگی‌اش را رفع و رجوع کند اما هنوز آنقدر وقت خالی دارد که جواب او را در توئیتر بدهد. والر در ادامه گفت که اگر راک مایل است جواب او را بدهد بر روی رینگ منتظر اوست. حالا توپ توی زمین راک است و باید دید که این ستاره 51 ساله هالیوود چه واکنشی به این گفته‌های گریسون والر نشان خواهد داد. شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE ؛ محتمل تر از همیشه / مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک!

نقش‌آفرینی احتمالی راک در ماجراهای بلادلاین

بزرگترین رویداد آتی WWE ایونت سالانه‌ی سامراسلم است. سامراسلم که یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای کشتی کج به‌شمار می‌رود ماه آینده در شهر دیترویت به انجام خواهد رسید. سامراسلم 2023 قرار است در روز پنجم آگوست به انجام برسد و انتظار می‌رود که مین‌ایونت آن مبارزه‌ای مابین رومن رینز و جی اوسو باشد. اخیرا جی اوسو نخستین شکست چهار سال اخیر رینز را به او تحمیل کرده است و ممکن است این‌دو بار دیگر و این‌بار در جریان یک مبارزه انفرادی روبروی یکدیگر قرار گیرند. این مبارزه‌ای بر سر کسب هر دو کمربند WWE و یونیورسال خواهد بود. شایعه بازگشت دواین جانسون به WWE ؛ محتمل تر از همیشه / مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک! اگر قرار باشد که دواین جانسون نیز در سامراسلم 2023 حاضر باشد باید منتظر باشیم تا او نیز نقشی در ماجراهای ادامه‌دار بلادلاین ایفا کند. حتی ممکن است کار به یک مبارزه رویایی میان رومن رینز و راک نیز بکشد. اگر شایعه‌ی بازگشت راک به WWE صحت داشته باشد این اتفاق یا در سامراسلم 2023 رخ خواهد داد یا در رسلمنیا 40. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...