شرایط فیزیکی ترسناک کانر مک گرگور در دسته پروزن؛ چیزی شبیه یک زامبی!

کانر مک گرگور همیشه ادعا کرده است که دسته سبک وزن بهترین کلاس وزنی اوست و آشکارا تلاش خود را برای قرار گرفتن در محدود وزنی 75 کیلوگرمی دسته پروزن را بیان کرده است.
کدخبر (194630) | 26 خرداد 1402 | ساعت 11:08
0 632
شرایط فیزیکی ترسناک کانر مک گرگور در دسته پروزن؛ چیزی شبیه یک زامبی!
کانر مک گرگور همیشه ادعا کرده است که دسته سبک وزن بهترین کلاس وزنی اوست و آشکارا تلاش خود را برای قرار گرفتن در محدود وزنی 75 کیلوگرمی دسته پروزن را بیان کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ستاره‌های UFC با تغییر وزن‌های دیوانه‌وار و رفتن به دسته‌های وزنی بالاتر بیگانه نیستند. گاهی اوقات این کار به حدی برایشان راحت است که گمان می‌کنی تا از روی ترازو پایین بیایند، با خوردن یک مک دونالد بزرگ می‌توانند به یک دسته وزنی دیگر بروند. با این حال هیچ کدام از مبارزان ام ام ای به اندازه کانر مک گرگور نتوانستند با از دست دادن وزن، کوچکتر کردن سایز و ساخت یک بدن خشک و عضلانی دنیای ورزش‌های رزمی را شگفت زده کند. این مبارز ایرلندی در شروع دوران فعالیت خود در دسته پروزن بدنی کات و تراش خورده داشت که در نوع خودش واقعا عجیب بود. شرایط فیزیکی ترسناک کانر مک گرگور در دسته پروزن؛ چیزی شبیه یک زامبی!

پیروزی تاریخی کانر مک گرگور مقابل خوزه آلدو

اخیرا تصاویر منتشر شده در انجمن UFC Reddit، چهره به یاد ماندنی مک گرگور را در هنگام وزن کشی قبل از رویارویی با دنیس سیور در ژانویه 2015 و قبل از آخرین بازی او در دسته پروزن در مقابل خوزه آلدو در اواخر همان سال به نمایش گذاشته است. پیروزی تاریخی بر آلدو برای همیشه یکی از بهترین لحظات مک گرگور به جا خواهند ماند زیرا در این مبارزه کانر مک گرگور توانست سریعترین عنوان قهرمانی یک دسته وزنی را تنها پس از 13 ثانیه بدست آورد. کانر با برتری مقابل آلدو، موفق شد قهرمان دسته پروزن لقب بگیرد. با این حال او با وجود گذاشتن تاج پادشاهی دسته پروزن UFC، به سرعت این دسته وزنی را ترک و وارد دسته سبک وزن شد. مک گرگور همیشه ادعا کرده است که دسته سبک وزن بهترین کلاس وزنی اوست و آشکارا تلاش خود را برای قرار گرفتن در محدود وزنی 75 کیلوگرمی دسته پروزن را بیان کرده است.

نظر مربی مربی کانر مک گرگور پیرامون تغییر وزن او

جان کاوانا، مربی کانر مک گرگور اخیراً در لایو اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده و با استناد به تصاویری که در پست ردیت دیده می‌شود، گفت:
آنها بسیار افراطی بودند و همه این اتفاقات زیر نظر یک متخصص پزشکی انجام می‌شد. حتی خود او هم دیگر تمایلی ندارد به آن دسته‌های وزنی برگردد.
شرایط فیزیکی ترسناک کانر مک گرگور در دسته پروزن؛ چیزی شبیه یک زامبی!کاوانا در ادامه تصریح کرد که چنین کاهش وزنی که یک مبارز را از نظر وزنی غیرقابل تشخیص می‌کند، برای وضعیت سلامتی او ایده‌آل نیست و توضیح داد:
این اتفاق درست نیست و در بلندمدت اثرات مخربی خواهد داشت. شما کافی است که به عکس‌هایی که او اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده، نگاهی بیندازید. ببینید حالا چقدر قوی و بزرگ به نظر می‌رسد. جنگنده بودن، بزرگ شدن، قوی شدن و تا آخر عمر سالم بودن همین است.

کانر مک گرگور شبیه زامبی است!

به نظر می رسد که طرفداران هم با نظر کاوانا در مورد شرایط سلامت جسمانی بد کانر مک گرگور در ان دوران اتفاق نظر دارند و درباره کاهش وزن این مبارز نظرات مشابهی دارند. یکی از این کاربران نوشته است:
به نظر می‌رسد او مانند اسکلتی است که پوستی دور آن پیچیده شده است.
و کاربر دیگری او را به شرایط جسمانی کریستین بیل در فیلم ماشین کار تشبیه کرده است. دیگری هم عنوان کرده که به نظر تصویرش فوتوشاپی است و باورنکردنی نیست. همچنین می‌توان دید که یک کاربر دیگر نوشته:
تا به حال ندیده‌ام که یک مبارز دسته پروزن انقدر بد باشد. او شبیه زامبی است.
جدیدترین اخبار ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...