نجات غریقی که از جان خود گذشت ؛ رونی کلمن ، اسطوره ای که جان یک پسربچه را نجات داد !

رونی کلمن پیش از اینکه یک بدنسازی حرفه ای باشد و بارها قهرمان مستر المپیا شود، فعالیت خود را در حرفه نجات غریقی انجام می داد.
کدخبر (162205) | 16 فروردین 1402 | ساعت 13:34
0 190
نجات غریقی که از جان خود گذشت ؛ رونی کلمن ، اسطوره ای که جان یک پسربچه را نجات داد !
رونی کلمن پیش از اینکه یک بدنسازی حرفه ای باشد و بارها قهرمان مستر المپیا شود، فعالیت خود را در حرفه نجات غریقی انجام می داد.

به گزارش سرخ نیوز، مردم هم اکنون رونی کلمن را به عنوان یکی از اسطوره های بدنسازی می‌شناسند؛ بدنسازی که موفق شد تا قهرمانی مستر المپیا را هشت بار به صورت پی در پی از آن خود کند. با این حال بسیاری از مردم از قسمت قهرمانانه وجود او بی خبرند. پیش از اینکه کلمن به یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ تبدیل شود، به عنوان یک نجات غریق فعالیت می‌کرد. او اخیرا به طور کاملا صادقانه در رابطه با شغل قبلی خود صحبت کرده است و داستانی جالب را در مورد خودش تعریف کرده است؛ داستانی قهرمانانه که او در آن جان خود برای نجات دادن جان یک شخص دیگر به خطر انداخته است. کلمن پیش از تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای، به عنوان یک نجات غریق فعالیت خود را در سال 1986 آغاز کرد. علاقه او به شنا بود که او را به سمت این شغل کشانده بود. با این حال او اظهار کرده که همین علاقه او نزدیک بود تا او را به کشتن بدهد.

فداکاری بزرگ رونی کلمن

کلمن اخیرا با درک لانسفورد در کانال یوتیوب رسمی او مصاحبه کرده و در این مصاحبه از این واقعه خطرناک صحبت کرده است. داستان از این قرار است که یک روز مانند تمام روز های دیگر او در حال انجام کار خود که ناگهان صدای شخصی را شنید که برای کمک فریاد می‌زند. او سریعا تشخیص داد که یک پسربچه در حال غرق شدن است. کلمن بدون هیچ مکثی به داخل آب شیرجه زد و به سمت او شنا کرد. با این حال این پسربچه نیز که دچار شوک شده بود و نمی‌توانست خودش را کنترل کند سعی می‌کرد که از هر چیزی که می‌تواند کمک بگیرد تا خودش را روی آب نگه دارد. رونی کلمن در آن زمان 19 ساله بود. این پسربچه برای اینکه خودش روی آب بماند، بی توجه به وضعیت کلمن او را به زیر آب می‌کشید تا خودش را روی آب نگه دارد. این اسطوره در این رابطه اظهار کرد:
او تقریبا من را به کشتن داد!.
نجات غریقی که از جان خود گذشت ؛ رونی کلمن، اسطوره ای که جان یک پسربچه را نجات داد! اما حتی با وجود این خطر نیز کلمن تسلیم نشد و همچنان به کمک کردن به این پسربچه ادامه داد. بدن عضلانی کلمن به او اجازه داد تا او بتواند کنترل پسربچه را به دست بگیرد و در نهایت موفق شد تا او را به خارج از آب بکشاند. کلمن حتی با وجود این تجربه تلخ نیز همچنان به کار خود به عنوان یک نجات غریق برای چندین سال بعد ادامه داد تا اینکه تصمیم گرفت وارد حرفه بدنسازی شود.

استعداد پنهان رونی کلمن

فیزیک کلمن استثنایی است و کمتر کسی وجود دارد که نام او را نشنیده باشد. با این حال چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که او همچنین دارای مهارت های فوق العاده ای در حرفه شنا است؛ مهارت هایی که حتی مایکل فلپس شناگر قهار المپیک نیز فاقد آنهاست. کلمن در ویدیویی که اخیرا توسط این اسطوره منتشر شده مدرک نجات غریقی خود را به مردم نشان داد که آن را از سازمان صلیب سرخ آمریکا دریافت کرده است. کلمن همچنین در این ویدیو اظهار کرد که تجربه او به عنوان یک نجات غریق به او یاد داد که برای رسیدن به موفقیت های بزرگ، نظم و تمرکز داشتن روی آن ها موفقیت ها بسیار مهم است. این حرکت قهرمانانه رونی کلمن به عنوان یک نجات غریق نشان دهنده شجاعت او و بسیاری از کسانی است که ما به طور روزمره آن ها را می‌بینیم. او حتی حاضر بود تا پیش از تبدیل شدن به قهرمان مستر المپیا جان خودش را به خاطر جان شخص دیگری به خطر بیاندازد. این یکی از برجسته ترین ویژگی های شخصیت اوست و می‌توان از او به عنوان یکی از بهترین مثال های یک شخصیت قهرمان یاد کرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...