پادشاه و خوردن یک صبحانه ثابت در طی 25 سال؛ ویدئوی مشترک رونی کلمن و درک لانسفورد در حال صرف غذا

اخیرا ویدئویی از صبحانه مشترک رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا به همراه درک لانسفورد مدعی جدی فتح مستر المپیا 2023 به اشتراک گذاشته شده است.
کدخبر (203867) 15 تیر 1402 | ساعت 17:16
0 432
اخیرا ویدئویی از صبحانه مشترک رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا به همراه درک لانسفورد مدعی جدی فتح مستر المپیا 2023 به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن در طی دوران حرفه‌ای خود در بدنسازی پادشاه بلامنازع دسته آزاد بود و توانست رکورد هشت عنوان قهرمانی در مستر المپیا را از خود برجای بگذارد. با این حال مسیر دستیابی به چنین موفقیتی هرگز برای کلمن آسان طی نشد. اراده پولادین و انضباط اکید او بود که این دستاورد را برایش رقم زد. کلمن در این راه آماده انجام هر کاری و تحمل هر مشقتی بود. حتی خوردن یک صبحانه‌ی ثابت در عرض 25 سال.

صبحانه‌ای که رونی کلمن در طی دوران حرفه‌ایش هر روز صبح آن را می‌خورد مجموعا برایش 136,875 دلار هزینه در پی داشت. کلمن در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است از یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی مستر المپیا 2023 یعنی درک لانسفورد دعوت کرده است تا در کنار هم این صبحانه را میل کنند.

پادشاه و خوردن یک صبحانه ثابت در طی 25 سال؛ ویدئوی مشترک رونی کلمن و درک لانسفورد در حال صرف غذاکلمن و لانسورد در کنار یکدیگر در حال صرف غذا

در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده اسطوره بدنسازی یعنی رونی کلمن و قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا یعنی درک لانسفورد برای خوردن این وعده غذایی به یکدیگر پیوسته‌اند. صبحانه‌ای که کلمن 25 سال تمام آن را می‌خورد متشکل از پنکیک، سفیده تخم مرغ، بیکن و قهوه است. تخمین زده می‌شود که کلمن تا بحال بیش از 136 هزار دلار برای این صبحانه خرج کرده باشد. در این ویدئو دو ورزشکار گفتگوهای جالبی را نیز حین خوردن غذا دنبال می‌کنند.

رونی کلمن برای اینکه بتواند راه خود در بدنسازی را دنبال کند مجبور بود به‌سختی کار کند و چند بار نیز شغل عوض کرد. او حتی برای مدتی در یک رستوران نیز مشغول به کار بود. کلمن در این ویدئو تعریف می‌کند که در آن دوران عمده درآمدش را به تهیه وعده‌های غذایی پر و پیمانش اختصاص می‌داد. پادشاه می‌گوید که یک مرتبه مرغی که خریده بود به‌شدت بی‌کیفیت بود اما باز هم آن را خورد.

درک لانسفورد در این همنشینی به‌شدت تحت تاثیر شیفتگی رونی کلمن نسبت به غذا قرار گرفته است. وقتی دو بدنساز در حال خوردن غذا بودند لانسفورد نیز تجربه مشابه خود از خوردن مرغ بی‌کیفیت را نقل کرد.

رژیم غذایی رونی کلمن

رونی کلمن در اوایل سال جاری میلادی با شرکت در یک مصاحبه به‌طور مفصل به صحبت درباره جزئیات رژیم غذایی خود پرداخته بود. کلمن گفته بود که در خصوص رژیم غذایی‌اش بسیار سختگیر بود و به‌ندرت نیز از سبزیجات استفاده می‌کرد:

من اصلا اهل خوردن غذاهای گیاهی نیست و بسیار کم پیش می‌آید که سبزیجات مصرف کنم. در عین حال در خصوص انتخاب وعده غذایی‌ام بسیار سختگیرم. این سختگیری در طی دوران حرفه‌ایم دو چندان نیز بود.

رونی کلمن می‌گوید که ترجیح می‌دهد وعده‌های غذایی‌اش ساده باشند. مرغ با برنج، استیک با سیب زمینی، و بوقلمون غذاهایی هستند که به‌وفور در رژیم غذایی او به چشم می‌خورند. کلمن هرگز علاقه‌ای به ماهی نداشته و تقریبا هیچوقت ماهی نمی‌خورد:

بنابراین لیست غذاهایی که من می‌خورم بسیار محدود هستند.

پادشاه و خوردن یک صبحانه ثابت در طی 25 سال؛ ویدئوی مشترک رونی کلمن و درک لانسفورد در حال صرف غذا

رونی کلمن در دوران حرفه‌ای خود روزی شش وعده غذا می‌خورد و به‌شدت نیز در خصوص سالم بودن غذاهایی که مصرف می‌کرد سختگیر بود. این رژیم غذایی به پادشاه کمک نمود تا یکی از مهیب‌ترین فیزیک‌های تاریخ بدنسازی را برای خود بسازد.

اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...