قهرمانی ایمان رضایی در مسابقات جایزه بزرگ مالدیو؛ به استقبال مسابقات حرفه‌ای با جایزه 5 هزار دلاری

کدخبر (204933) 17 تیر 1402 | ساعت 14:10
1 1122
ایمان رضایی بدنساز ایرانی و حرفه‌ای دسته 212 پوند با قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ مالدیو به استقبال مسابقات حرفه‌ای خواهد رفت و در تلاش برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023 خواهد بود.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ایمان رضایی بدنساز حرفه‌ ای دسته 212 پوند که از هفته‌ها پیش تمرینات خود را برای حضور در مسابقات حرفه‌ای و کسب مجوز مستر المپیا 2023 را آغاز کرده، امروز در استیج مسابقات جایزه بزرگ WBPF مالدیو فیگور گیری کرد و با قهرمانی در این مسابقه، جایزه 5 هزار دلاری را به خود اختصاص داد. امیر روشنایی دیگر بدنساز ایرانی حاضر در این رقابت بود و موفق شد در میان 5 نفر برتر قرار بگیرد.

برنامه ایمان رضایی برای کسب مجوز مستر المپیا 2023

ایمان رضایی حالا تمرکز خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات حرفه‌ای پیش رو در دسته 212 پوند خواهد گذاشت، اما به نظر می‌رسد که برنامه او حضور در یکی از مسابقات قهرمانی حرفه‌ای اروپا، دبی پرو و یا جایزه بزرگ بالکان باشد.

قهرمانی ایمان رضایی در مسابقات جایزه بزرگ مالدیو؛ به استقبال مسابقات حرفه‌ای با جایزه 5 هزار دلاریطبق اعلام روح‌الله تبریزی، مربی و داور بین المللی WBPF & ABBF، فدراسیون WBPF مشکلی با NPC ندارد و ایمان رضایی نیز در این باره مدعی شده بود حضور در این رقابت، با محرومیت یا تعلیق NPC مواجه نخواهد شد.
  گفتنی است تا به امروز و از میان بدنسازان ایرانی، هادی چوپان و بهروز تابانی در دسته آزاد و وحید بادپی در دسته فیزیک کلاسیک، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده‌اند.

اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
مسابقات مالدیو دیگه چه سمیه 😂😂 یارو روزی چند میلیون خرج کرده و کلی استروئید تزریق کرده که صداش عین خروس لاری شده بعد رفته مسابقات مالدیو قهرمان شده 😂
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...